Sabah alarmdan önce uyandım.Elimi yüzümü yıkayıp siyah dikişli pantolon ve siyah kare yaka bluzumu giydim .
(Ayakkabılar hariç )
Siyah çantamı da alıp aşağıya indim . Alışveriş için Çağla hanımın numarasını aldım ve kahvalti yapmak istemediğimi söyledim
.İlk başta itiraz etsede okulda yiyeceğime söz verip çıktım .Bugün değişiklik yapıp highwaykick 5 blue lamborghini arabama bindim .Okula yetiştiğimde arabayı park edip boş bir banka oturdum .Berki arayıp gelip gelmeyeceğini sordum bugün gelmiyeceğini söyledi .Telefonu kapatıp sınıfa çıktım .Saat daha erken olduğu için sınıfta tek tük kişiler vardı . Sırf ateşe inat olsun diye pencere kenarında ki sıraya geçip oturdum .Zil çalana kadar telefonla oynadım Zil çalınca da dersi dinleyip not aldım . Tenefüs zili çalınca hoca çıktı ve içeriye Arslan girdi .Abla hadi kalk kantine gidiyoruz.Yok ben gelmiyecem sen git .Sabah kahvaltı yapmadan gittin o yüzden kalk gidiyoruz .Tamam deyip cüzdanımı aldım .Beraber kantine indik .Abla sen sıraya geç ben sana tost ve süt alayım deyip sıraya geçti .Bende boş bir masaya geçip oturdum .Arslan gelince tostumu alıp bir ısırık aldım midem bulanınca arslana lavaboya gidip gelicem deyip lavaboya koştum.klozetin kapağını açıp kusmaya başladım .Biraz daha rahatlayınca elimi yüzümü yıkayıp çıktım .Koridorda yürürken birinin bana çarpmasıyla sendeledim .Kim olduğuna baktığımda geçen restorandaki kızları ve tanımadığım
iki kişi vardı .Ooo kızlar bakın burda hangi sürtük var .Ne o telefondan yansımanımı gördün .Etrafımızda toplanan kişiler kahkaha atmaya başladı . Hahaha ne kadar komiksin sen bak kızım geçen yaptıklarını unutmadım ya benden özür dilersin herkesin önünde ya da olacaklardan ben sorumlu değilim .Yok ya ne yapabilirsin ya da dur ben sana geçen günü hatırlatayım mesela nasıl üçünüzü dövdüğümü dememle iki kişi üstüme atılması bir oldu .Birisinin karnına tekme atarken diğeri saçlarımı çekiyordu .Saçlarımı tutanın yakasından tutup yere savurdum.Tekme attığım yerden kalkıp beni tırmalamaya başladı .Elini tutup çevirdim ve yüzüne tırnaklarımı geçirdim .Üstüme iki kişi daha geldi biri bana yumruk atmaya çalışırken diğeri saclarımı yolmaya başladı .elinden saçlarımı kurtardıktan sonra ikisinin saçlarından tutup kafa kafaya Nöbetçi hocanın ayrılın birbirinizden hepiniz müdürün odasına diye bağırdı .Müdürün odasına geçtiğimizde nöbetçi hoca hocam bunlar koridorda kavga ediyorlardı dedi .tamam hocam siz çıkabilirsiniz dedi . Nöbetçi hoca çıktıktan sonra niye kavga ettiniz kızlar dedi .Baş yılanın hocam bize omuz attı ve üstüne küfür etti demesiyle müdür bana baktı sen yeni öğrencisin galiba ismin ne .Aysın arslan hocam dememle gözleri fal taşı gibi açıldı ve arkadaşınızdan özür dileyin ve bu konuyu kapatalım dedi .Kızlar inkar etmeye başlayınca o zaman okulun sahasını temizlersiniz karar sizin dedi .Peki hocam deyip hepsi bir ağızdan ama sinirli bakışlarla özur dilediler .Hadi şimdi sınıflara bakayım dedi ve hepimiz çıktık .Çıkar çıkmaz seninle görüşecez oruspu deyip gittiler .Ders başlayalı 10 dakika olmuş bende derse girmek istemediğim için bahçeye çıktım.
Birkac kişi dışında kimse yoktu .Çimlere gidip gölge bir yere uzandım .Gözlerimi kapatıp tepetaklak olan hayatımı düşündüm.Üzerime ve yüzüme dökülen şeyle neye uğradığımı şaşırdım .Bunh kimin yaptığına baktığımda ateş olduğunu gördüm .Ne yaptığını sanıyorsun ya sen . Üstüme meyvesuyu dökmüştü.Ne yapmışım hem bak sana kırmızı yakıştı.Bide dalga geçiyor Allahım sen sabır ver ya da verme ya deyip ateşin sırtına atlayıp saçlarını çekmeye başladım.Kızım in sırtımdan bı yandan beni sırtından atmaya çalışıyor bı yandan söyleniyordu .Kollarımdan tutup beni yere attı .Tekrar kalkıp kolunu tutup ısırmaya başladım.Kızım köpek misin beni ısırıyorsun hem burası bu işler için pek müsait değil sanki demesiyle koluna yumruk attım .yeter be kızsın diye karışmıyorum ama bı yere kadar deyip üstüme yürümeye başladı.Şuan kızgın bir boğa gibi bakıyordu.Bende geri geri gitmeye başladım.Üstüme doğru koşuyordu ki sarışın yeşil gözlü bir erkek gelip ateşin kulağına bişey söyledi .Ateşle birlikte hiç birşey demeden gittiler .Bende üstümü değiştirmek için lavaboya gittim .Üstümü değiştirdikten sonra kapıyı açmaya çalıştım açılmadı tekrar denedim yine açılmadı.Kapıya vurup kapıyı açın kimse yok mu .KİMSE YOK MU .nefesim kesilmeye başladı .kapıyı açın burda kilitli kaldım .l-llüt-fen gözlerim kararmaya başlıyordu. .yere düştüm Kapının ordan tıkırtılar geliyordu .gözlerimi zor açıyordum içeriye biri girdi .Aysın tamam bak açtım kapıyı .kapatma gözlerini sakın .Bu ateşti.son hatırladığım beni kucağına almasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysın (Gerçek Aile Kurgusudur )
AventuraEvin ışıkları sönmüş o zaman daha gelmemiş deyip merdivenlere yöneldim ki saçımın çekilmesiyle durdum .Gormuyecegimi mi zannettin pis sürtük.Babamın yanağıma attığı yumrukla yere düştüm .Yere düşmemi fırsat bilip karnıma tekme atmaya başladı.Kimleyd...