Aşağı indiğimde babam konuşacaklarımız var deyip salona çağırdı.Salona gectiğimde babamın suratında güller açıyordu.Acaba neye bu kadar mutlu oldu.Efendim baba .Kurtuluyorum senden . Anlamadım.Diyorum ki sen benim kızım değilmişsin hastanede karıştırılmışsın.Zaten benim kızım olamazsın besbelli.Şimdi ben o kadar acıyı boşuna mı çektim o kadar dayağı boşuna mı yedim . Gözlerim doldu ama burada ağlayamam bu adamı sevindiremem.Daldiğım düşüncelerden babamın tekrar konuşmasıyla çıktım.Yarın okula gitme saat 9 da hastaneye gidik DNA testi yaptıracağız .Taa-m-am.lanet olsun sesin titredi . Odama çıkıp kapıyı kitledim .Kapının arkasına çöküp hıçkıra hıçkıra ağladım.Sesim çıkmasın diye de ağzımı kapattım.Ne kadar ağladım bilmiyorum.artık gözlerim şişmişti.Elimi yüzümü yıkayıp yatağa geçtim.Sabah olana kadar tavanı boş boş izleyip düşüncelere daldım .Ya onlar da babam gibiyse ,acaba kardeşim var mı ,ya onlarda beni istemezse aman istemezlerse istemesinler selim abi bana sahip cıkar ,ev bulana kadar selim abi de kalırım ev bulunca da eve taşınırım düşünceler gibi .Siyah sweet ve siyah tayt çıkarıp banyoya geçtim .
Suyu soğuğa ayarlayıp başımdan aşağı akmasını sağladım .su basimdan aşağı akarken ağlamaya başladım.biraz da olsa rahatladıktan sonra saçlarımı ve vücudumu yıkadıktan sonra çıktım.Kiyafetlerimi de giyip saçlarımı kuruttum .Saçlarımı salık bırakıp aşağıya indim .Babam aşağıda oturmuş beni bekliyor geldiğimde ayaklanıp arabaya gittik . Arabayı çalıştırıp hastaneye sürdü .Yetiştiğimizde danışmanın yanına gidip mert karanın odasını sorduk ve 3.kata çıkıp onun odasını aradık .İlerde sağda görünce kapıyı çalıp gir komutundan sonra içeri geçtik .Etrafa baktım 50 li yaşlarda bir adam ,45 lerde gösteren güzel bir kadın ve boya badana yapıp gelen benim yaşlarımda bir kız vardı. Hoşgeldiniz Fırat bey.Hoşbuldum Ayhan bey .Doktor, Fırat beylerde geldiğine göre DNA testine başlayabiliriz deyip hemşireyi çağırdı .Hemşire babamdan pardon üvey babamdan ve o adamdan kan aldı .sıra bana gelince kolumu açıp hemşirenin işini bitirmesini bekledim. Sıra boya kovasına gelince bunun daha farklı yolu yok mu .malesef hanımefendi deyince hemşireye cırlamaya başladı.Bende bırakta hemşire işini yapsın dedim .Sanane benim canım tatlı .biz ona korktun diyelim .Ne korkması be .he he ondan .Hemşire zar zor kanı aldıktan sonra odadan çıktı .Ayhan bey test sonuçları 4 saate çıkar biz sizi arayıp çağıracağız dedi ve odadan çıkıp kantine indim .bı kahve alıp boş masaya oturdum .kahvemi içtikten sonra böyle vakit olduremeyecegimi anlayınca Selim abiyi arayio her şeyi anlattım .Bir şey olursa kapım sana her zaman açık hiç çekinmeyip ilk kendisine geleceğimi söyledi .Hatta hastaneye gelmek istedi ama ben zar zor ikna ettim .Berki de arayıp her şeyi anlattıktan sonra kendisinin benim her zaman yanımda olduğunu bir şey olursa aramaktan cekinmemi söyleyip kapattık .Biraz daha oturduktan sonra odaya çıktım .Oda da doktor hariç herkes vardı .Aradan zaman geçtikten sonra doktor elinde zarfla geldi.Zarfi açıp okumaya başladı.%98.9 oranında Aysın Gedik Ayhan Öztürk'ün kızı .%98.8 oranında Duru Öztürk Fırat Gedik'in kızı.Doktorun söylediklerinden sonra gözlerim doldu. Ama babam benim aksime çok mutluydu .Hemen gerçek kızına sarılıp sohbet etmeye başladı .Gözümden bir yaş aktı ve bir tane daha .Odadan koşarak çıkıp lavobaya gittim .Kapıyı kitleyip ağlamaya başladım .Kapının tıklamasıyla elimi yüzümü yıkadim.Disari çıktığımda o kadın beni bekliyordu .Tekrar odaya geçtik .Üvey babam herkes gerçek kızını alsın dedi ve o adamda onayladi . Babam güzel kızım deyip sarıldı .kulağıma eğer gerçek ailene birşey bile anlatırsan seni mahvederim .Sonra gerçek kızını da alıp gitti .Gerçek anne babam da benim yanıma gelip konuşmaya başladılar. Benim adım Çağla, babanda Ayhan .Bende aysın . tanıştığımıza memnun olduk .Bende .Bizimle gelmeni çok isteriz bir kızımız olsun isteriz duru hiçbir zaman bizim kızımız olmadi.hep bizden uzak durdu .İyi insan gibiler .İstemesem polis zoruyla beni alabilirler .en iyisi onlarla gitmek .Tamam sizinle geleceğim.Arabaya bindik ve eve gitmeye başladık .Çağla hanımın sorusuyla ona döndüm .Neler yapmaktan hoşlanırsın .Spor ve müzik dinlemek.Eski aileni çok seviyordun galiba .Yani babamla az çok anlaşıyorduk (yalan ).Annen peki .Annem ben daha küçükken terk etmiş bizi .Üzgünüm seni üzdüysem.Yok sorun değil .Geri kalan yolda camdan dışarıyı izledim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysın (Gerçek Aile Kurgusudur )
PertualanganEvin ışıkları sönmüş o zaman daha gelmemiş deyip merdivenlere yöneldim ki saçımın çekilmesiyle durdum .Gormuyecegimi mi zannettin pis sürtük.Babamın yanağıma attığı yumrukla yere düştüm .Yere düşmemi fırsat bilip karnıma tekme atmaya başladı.Kimleyd...