Eve yetiştiğimizde arabadan indim .Bizim evde büyük ama bu kadar değil .Çok güzel duruyor.
(Siz bunun 3 katlı halini düşünün .)
Çağla hanım kapıyı çaldı ve orta yaşlarda bı kadın kapıyı açtı . yanakları tam sıkmalık.Hoşgeldiniz Çağla hanım.Hoşgeldiniz küçük hanım .Hoşbulduk abla .Salona gectik .Salon daha çok Krem rengi ve kahverengi ile dekore edilmiş .çok hoş bı havası var .Çağla hanımın konuşmasıyla ona baktım .Elinde bir çerçeve .Gel kızım sana kardeşlerini de göstereyim .Mafya tipli sert bakan birisini gösterip bu Aras en büyük abin .yanındaki sarışını gösterip bu da barış ikinci abin .birbirine çok benzeyen kumral saçlı iki kişiyi gösterip bunlarda Kaan ve çağan .kumral saçlı ela gozlu benim yaşlarımda duran çocuğu da gösterip bu da ikizin arkın .sarı saçlı yeşil gözlü çocuğu da gösterip kardeşin arslan dedi.Simdi ben bunları nasıl aklımda tutayım .Salona ikizim ve arslan geldi .Çağla hanım çocuklar gelin kardeşinizle tanışın dedi .Anne benim tanışacak kimsem yok .Arkın biz senle bu konuyu konuştuk niye şimdi böyle yapıyorsun.Ben bişey yapmıyorum benim ikizim falan da yok .Evt anne benim ablam olamaz.Ay ben size çok meraklıyım .Bize değil belki ama paramıza olabilir .Merak etme paranıza da meraklı değilim sonuçta benim de param var. Ben sana neden inanayım Allah bilir kimi kandırdında paran var .Bak laflarına dikkat et ben yoksa ettiririm .Gel ettirsene.yeter susun bakayım .arslan o senin ablan hadi onu da geçtim o bir kız bu şekilde konuşamazsın.Bu kız benim hiçbir şeyin değil .Ayhan beyin arslan sus ve ablanla düzgün konuş diye bağırmasıyla arkın baba ne olduğu belli olmayan bir kız için kardeşime bağırmazsın diğer kızıda bu şekilde koruyodunuz ne çıktı bizim dediklerimiz.şimdi anlaşıldı kuyruk acıları .Bı kere her kız o kız gibi olmak zorunda değil tamam mı .moralim bozulmustu yine beni istemiyolar .Çağla hanıma dönüp ben nerde kalıcam gösterir misiniz yoruldum da.Gel göstereyim deyip merdivenlere yöneldi.ilk katta misafir odası ,yemek odası salon ,mutfak var .2. katta ben ve babanın odası ,bir de ikizlerin odası var 3 .katta da sen ve diğerlerinin odası var.Odaya geldiğimizde bir ihtiyacın olursa çekinmeden söyle tamam mı ve diğerleri adına senden özür dilerim .Sizin bir suçunuz yok o yüzden özür dilemeyin lütfen .Peki deyip odadan çıktı .Hemen kapıyı kitleyip ağlamaya başladım.bu aralar ne kadar da sulu göz olmuştum .telefonun çalmasıyla hemen gözlerimi sildim .arayan selim abiydi ben onu aramayı unuttum .efendim abi .şükür ki sesim ağlamaktan çatlak çıkmadı .nasılsın Aysınım .ne yaptın.iyiyim abi ve o pislik benim babam değilmiş şimdi de gerçek ailemin yanındayım.Sevindim o adamın kızı olamamana .gerçek ailen nasıl peki sana kötü davranmadılar değil mi .yok abi iyiler .Eğer sana birşey yaparlarsa söyle tamam mı .tamam abi .hadi öptüm bays .baybay.yatağa geçip uyumaya çalıştım .biraz olsa da uyumuşum .Uyandığımda hava kararmıştı.telefonda biraz dolaştıktan sonra susadığımı fark ettikten sonra aşağıya indim.herkes uyumuş galiba o yüzden rahat rahat mutfağı aramaya başladım .mutfağı bulduğumda bardak arayışına girdim .arkamdan arkinin konuşmasıyla irkildim .ya salak mısın niye sessiz sessiz geliyorsun .Ne o yoksa korktun mu .evet korktum .bunu dememi beklemiyomus gibi şaşkındı.hemen geri toparlanıp ne arıyorsun burada bu saatte .kasanın yerini, para avcısıyım ya ben ne arayabilirim mutfakta merak etme biswy çalmadım .Sonunda bardakların yerini bulup su doldurdum ve içtim .bak kızım eğer bu aileyi dağıtmaya geldiysen yemez tamam mı .bu evden geldiğin gibi geri gideceksin .yok ya senin kuklanmıyım ben her dediğini yapayım.ve ayrıca o kız size ne yaptı bilmiyorum ama bana önyargılı davranamazsin. Ben nasıl ki size davranmiyorsam deyip odama çıktım .bu merdivenlerde çok fazla yukarı çıkana kadar nefesim daralıyor astım hastası olduğum için .uyuyamadığım için sabaha kadar tavanı izledim .sabah olduğunda elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim.kimse uyanmamış galiba ben de salona geçip uyanmalarını bekledim .Çağla hanım ve Ayhan bey salona gelip günaydın uyku tutmadı mı.gunaydin yok sadece genelde erken kalkıyorum. Anladım umarım rahat etmişsindir kızım .evet ettim .gel hadi kahvaltı hazırdır yemek odasına geçelim .peki deyip yemek odasına geçtik .başta Ayhan bey sağına da Çağla hanım oturdu bende Çağla hanımın karşısına oturdum.diğer şahıslarda geldiğinde kahvaltıya başladık. canım fazla bişey istemiyordu .bunu gören arkın oo diyettemisiniz aysın hanım kilo alırsınız diye mi yemiyorsunuz.sanane ister diyetteyim ister değil sanane .arkın abri sofrada rahat dur diyen Ayhan beyle arkın sustu .Ayhan beye dönüp ben doydum da odama çıkabilirmiyim .bişey yemedin ama .yok zaten canım istemiyo .peki çıkabilirsin.yatağa geçip ağlaya ağlaya uyudum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysın (Gerçek Aile Kurgusudur )
AventuraEvin ışıkları sönmüş o zaman daha gelmemiş deyip merdivenlere yöneldim ki saçımın çekilmesiyle durdum .Gormuyecegimi mi zannettin pis sürtük.Babamın yanağıma attığı yumrukla yere düştüm .Yere düşmemi fırsat bilip karnıma tekme atmaya başladı.Kimleyd...