10.Changbin x Seungmin x Hyunjin

6.4K 100 60
                                    

Bottom: Changbin (Omega)
Top: Seungmin ( Alfa)
Top: Hyunjin ( Alfa)

Uyarı : Theeresome ,anal boşalma ⚠️

##
Hyunjin'le ,seungmin bir gece gittikleri barda kendi omegalarını bulmuşdular.
Changbin sahnede şarkı söylerken göz göze gelmeleriyle ,gözlerinin rengi değişmiş ,üçününde bileğinde çiçek şeklinde iz oluşmuşdu.

Seungmin'le hyunjin şaşkınlıkla bir -birine bakarken ,changbin hemen oradan uzaklaşmıştı.

Sonrasında zorda olsada changbini arayıp bulmuştular ama ,omega fazla dikbaşlı olduğundan ikisini de kabul etmemişdi.

Tabii bu kabul etmeyişi kızğınlığına kadardı ,kızğınlığa girdiği ilk dakikadan itibaren iki alfayıda arzulamış,zorda olsa alfaların evine gelmişdi.

Kapının zilini çalıp ,beklerken adeta vücudu alev almaya başlamış,duvara tutunmuşdu.

Kapı bir kaç dakika sonra açılırken,seungminin kolları arasına düşmüşdü.
"Alfa! Yardım et lütfen"

Seungmin changbinden gelen güçlü tatlı kokuyla büyülenirken,kızğınlığa girdiğini anlamış ,küçük olanı kucaklamıştı.

"Hyunjin buraya gel çabuk"

Mutfakdaki arkadaşına seslenirken,başını boynuna gömmüş kucağında duran omegayla koltuğa oturmuşdu.
"Alfaa~"

"Güzel omega ,sakin ol alfalar burda"

Changbin mırıldanıp başını biraz daha seungminin boynuna gömerken, alfanın çam ağacı kokusunu içine çekmişdi.

"Ne ol- Changbin mi geldi?"

"Evet hyunjin,şu an kızğınlığa girmiş"

Hyunjin başını sallayıp seungmin'in yanına otururken,omega seungmin'in boynunu öpmüş ,maviye dönmüş gözleriyle diğer alfaya bakmıştı.

"Alfaam~"

"Miniğim demek sonunda bizi kabul ettin"

Changbin küçük çocuklar gibi başını sallarken,hyunjin onun gri renkdeki saçlarını okşamış,burnunun ucunu öpmüşdü.

"Bana yardım edin alfa"

"Ne istiyorsun güzelim?"

"Deliğim yanıyor alfa,şimdiden ıslandım içimi doldurun lütfen~"

Hyunjin gülümseyerek başını sallarken ,changbin'in kucağına gelmesi için kollarını açmış bacaklarına vurmuşdu.
"Gel bebeğim"

Changbin seungminin kucağından emekleyerek Hyunjin'in kucağına geçmiş,kendisini hyunjinin penisine sürtmüşdü.

"Alfa~"

"Burda olmaz güzelim ,odaya gidelim"

Changbin kedi gibi Hyunjin'in kollarının arasına sığınırken,burnunu Hyunjin'in koku bezine sürterek tarçın kokusunu içine çekmişdi.

Changbinin nefesi hyunjin'in boynunu yalarken,hyunjin omegalarını kalçalarından kavramış,sıkıca tutarak ayağa kalkmışdı.

"Hadi seungmin ,omegamızla ilgilenelim"

Seungmin hyunjini onaylayıp ,ikiliyi takip etdiğinde hyunjin kucağında sıkıca tutduğu omegayla dar koridoru geçmiş, kendi odalarına girerek changbini yatağının üstüne bırakmıştı.

"Alfa gitme"

Changbin hyunjin'in elini tutup göğsüne bastırırken ,ikili onun tatlılığına gülmüşdü.
"Gitmiyoruz güzelim buradayız"

Changbin X Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin