Öncelikle merhaba kızlar🥰☺
Sejin 37 bin okunan bu ficin tüm bölümlerini sildi çünkü deli ve yeniden yazıyor.
Ve lütfen kötü yorum yapmayın ,beğenmediyseniz yavaşca çıkın
Söyleyeceklerim bu kadardı😙
İyi okumalar🥰
Omegaverse, anal boşalma ,oral boşalma
Alfa jisung ,Omega changbin
############
Kuzeninin doğum günün de kenardaki yüksek sandalyelerden birine oturmuş ,bacaklarını sallıyordu changbin.
Canı sıkıldığı için kenara çekilmiş,eğlenen insanları izlemeye başlamıştı.jisung arkadaşlarıyla dans ederken gülümsemiş ,elinde ki buzlu limonatadan bir kaç yudum almıştı.
Soğuk içecek içini ferahlatırken ,aniden kasıklarına giren sancıyla yüzünü buruşdurmuş,kaşları istemsizce çatılmıştı.
Sandalyeden zor bir şekilde olsada kalkmış,bardağı boş masanın üstüne koymuşdu.kasıklarında ki ağrı biraz daha artarken masaya tutunmuş ,derin bir nefes almıştı.bir kaç dakika kasıklarına giren krampın geçmesini beklerken ,bedenine yayılan sıcaklıkla ,saç dipleri terlemeye başlamıştı.
Doğum gününü mahv etmemek için merdivenlere yönelmiş ,tutunarak kendi odasına çıkmaya başlamıştı.kendi odasına geldiği gibi içeri girmiş ,kapını kapatarak yere çökmüş ,sırtını duvara yaslamıştı.
Kasıklarında ki ağrı biraz olsun azalırken ,vücudu iyice sıcaklamaya başlamış,üstünde ki t-shirtü tek bir hamlede çıkararak yere atmıştı.
Deliğinde ki ıslaklık artmaya başlarken ,dolgun dudaklarından kısık bir küfür firar etmiş,terlemiş saçlarını geriye iterek ayağa kalkmıştı.odada ki banyoya adımlamış,soğuk suyu açarak duşun altına girmişdi.
Soğuk su vücudunda ki yangını azda olsa azaltırken ,üstünde ki kotdan ve iç çamaşırından kurtulmuşdu.omega sıvısı kalça arasından bacaklarına doğru akarken ,kendini temizlemeye başlamıştı.
Changbin bacaklarından akan sıvıyı yıkadıkca ,omega sıvısı artarken,gözlerini sinirle kapatarak açmış,suyu kapatmıştı.
Üstüne bornozunu alarak banyodan çıkmış,odanın kapısını kilitleyerek yatağına oturmuşdu.vücudundan azalan sıcaklık yeniden artarken ,penisi zonklamaya başlamıştı.
Hep sakladığı kimliği bilinecek diye korkarken ,gözlerinin dolmasını engelleyememişdi.oda kuzenleri gibi alfa olmak istese de ,iki yıl önce omega olduğu ortaya çıkmıştı.bu gerçeği her zaman jisung'dan saklamış,feromonlarını bastırıcı kullanarak azaltmıştı.
Dudaklarını dişleyerek ağlamasını saklamaya çalışırken ,bornozunun önünü açmış elinin birini ıslanmış ve kızarmış olan penisine sarmıştı.dudaklarını ısırmaya devam ederken ,elini ileri geri hareket ettirmiş ,kendini çekerek rahatlamaya başlamıştı.
Ağzına gelen kan tadıyla yüzünü buruşdurmuş,kanatdığı alt dudağını serbest bırakarak ,dudağında ki kanı bornozunun kol kısmına silmişdi.
Elini hızlandırarak arkaya doğru kaymış,sırtını yatağın başlığına yaslamıştı.
Sızdıran penisi avucunun içinde kalp gibi atarken ,eline bulaşan sıvıyı penisinin her tarafına yaymıştı."AH"
Ağzından kısık bir inlemenin kaçmasını engelleyemezken ,başını geriye yaslamış,gözlerini kapatmıştı.gözlerini kapatdığı anda jisung'un kaslı kolları gözleri önüne gelirken ,başını iki yana sallamış,kapatdığı gözlerini açmıştı.onu kardeşi gibi gören birini düşünerek, kendine dokunamazdı.kendi işlerine jisung'u alet edemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Changbin X Stray Kids
Fanfiction{Eliyeffa} {Yeniden yazılıyor} Bottom Changbin içerikli tek bölümlük oneshotlar olacak Bilgilendirme bölümünü okumadan diğer bölümlere İlk bottom Changbin oneshot kitabı Changbin merkez ,top SKZ Aşırı derecede bottom changbin içerir. Smut🔞🔞 Mpre...