"Ünlü idol Kim seungmin gym hocası changbin'i gördüğü andan itibaren onun koca kıçını becermek istiyordu"
⚠️: Gym sex,anal boşalma ⚠️
Yorumlarınızı bekliyorum !! Lütfen azda olsa emeğime değer verin 😭😭
#######
Seungmin haftada 3 kez geldiği spor salonuna girdiğinde istemsizce gülümsedi.Biricicik spor hocası kalçasını saran minik şortu ,oversize tshirtüyle o kadar tatlı duruyordu ki onu orada ısırmamak için kendini zor tutuyordu.
"Seungmin"
Changbin elini kaldırarak ona seslendiğinde yanına ilerlemiş,aralarında yaranan samimiyyetle ona sarılmıştı.Seungmin'in erkeksi parfümü changbin'in tatlı kokusuna karışırken,seungmin derin bir nefesi içine çekmekten çekinmemişti.
"Bu gün yine çok tatlısın binnie"
"Teşekkür ederim Min"
Changbin sevimlice kıkırdayarak cevap verdiğinde ,seungmin üstünü değiştirip döneceğini söylemiş,soyunma odalarına doğru gitmişti.Seungmin dönenedek changbin diğer müşterileriyle ilgilenmiş,seungmin geri döndüğünde ağırlık çalışması için bazı ayarlamalar yapmış,seungmin için damblları getirmişti .
"Pekala,bu gün kol ve karın çalışacağız "
Seungmin başını sallamış,ısınma hareketlerini bitirerek kol çalışmak için yerden damblları almıştı.
"Güzel ,iyice kendini geliştirdin "
Seungmin'in dudak kenarı aldığı övgüyle kıvrılmış, changbin onu izlerken arada bir derin nefes alarak kol çalışmaya devam etmişti.Biraz sonra diğer müşteri changbin'e seslendiğinde ,changbin seungmin'i bir kaç dakika yalnız bırakmış,kalça çalışmak isteyen kıza nasıl squat yapacağını öğretmeye başlamıştı.
Seungmin için görsel şölen sunarken ,seungmin yutkunmadan edememişti. Spor salonuna geldiği günden changbin'i sertçe becermek için yanıp tutuşuyordu.Ara verdiklerinde seungmin oturup dinlenirken ,changbin müşterilerin gitmesiyle etrafı toparlamış,yeniden seungmin'in yanına gelmişti .
O sırada seungmin mekik çekmeyi yeni bitirmiş,derin nefesler alarak yere uzanmıştı.
"Yorulduysan bu günlük bitirelim""Biraz daha devam edebilirim"
Changbin elini uzatarak seungmin'in kalkmasında yardımcı olmuş,omuzlarına rahatlaması için biraz masaj yapmıştı.Seungmin changbin'in masajıyla gerçekten rahatladığını hissederken,changbin'in her gün ona böyle masaj yapmasını istemişti.
"Pekala birazda şınav çek bakalım"
Changbin yere sırtüstü uzanarak seungmin'i izlemeye başlamış,seungmin 30 şınav çektikten sonra ani cesaretle changbin'in yanına gelerek ,kollarını changbin'in başının iki tarafına koymuş,changbin ona şaşkınlıkla bakarken ,şınav çekmeye devam etmişti.
"Seungmin -"
"Tatlı yüzünü izleyerek şınav çekmek daha güzel"
Changbin'in yanakları seungmin'in dedikleriyle kızarmış,gözlerini kaçırırken seungmin'in derun nefeslerinin dudağına çarpmasıyla yeniden ona bakmıştı.
Seungminle göz göze geldiklerinde seungmin biraz daha eğilmiş,dudaklarını hafifce pembe minik dudaklara bastırmıştı.Changbin'in gözleri öpücükle kapanırken ,seungmin belini eğmiş,changbin'i gördüğü an dimdik olan sikini hafifce changbin'in bacak arasına sürtmüştü.
"Ahh~"
Changbin kendini tutamayarak inlediğinde ,seungmin sırıtmış changbin'in kulağına yaklaşarak fısıldamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Changbin X Stray Kids
Fanfiction{Eliyeffa} {Yeniden yazılıyor} Bottom Changbin içerikli tek bölümlük oneshotlar olacak Bilgilendirme bölümünü okumadan diğer bölümlere İlk bottom Changbin oneshot kitabı Changbin merkez ,top SKZ Aşırı derecede bottom changbin içerir. Smut🔞🔞 Mpre...