13.Changbin x Jeongin x Jisung

849 29 22
                                    

Üçlü ilişki yazmak oldukca zor ,elimden geldiğince iyi yapmaya çalışıyorum.Pek beğendiğimi söyleyemem ama yinede atıyorum.

Sizde elinizden geldiğince yorum yapın .Şimdiden teşekkürler💙✨

⚠️: grup sex,clumslut ,anal ilişki ,mpreg

#########

Changbin:

Sarayın oldukca güzel ve ihtişamlı odalarının birinde oturmuş,üstümdeki oldukca güzel kumaştan hazırlanmış hanboku incelerken ,düşüncelere dalmıştım.

Bu gün yeni kral seçilmiş han jisungla evlenecektim.Düşüncesi bile tüylerimi diken diken ederken ,bunun gerçekleşecek olması mucizeydi.Han jisung yani eşim olacak adam, bir kaç ay önce babasının ölmesiyle tahta geçmek için önce eşinin olması gerektiğinden Yang jeongin'le evlenmişti.Jisung'un annesi bir kaç ay sonra torun istemeye başlamış,o sırada jeongin'in kısır olduğu ortaya çıkmıştı.Tabii jisung eşini çok sevdiğinden bunu asla problem etmemiş,annesi bile bunu kabullenmişti.

Ama sonradan jisung'un veliahtı olması gerektiğinden annesi jisung'u ikna etmiş,bu kez oğlunu evlendirmek için beni bulmuştu.Böyle bir teklifle evime geldiklerinde ilk önce bunu kabul etmesemde ,annemin hastalığını tedavi ettireceğini söylemiş,ona sarayda çok iyi bakacağına söz vermişti.Tek ailem annem olduğu için bu teklife bir hafta sonra onay vermiş,akşamında saraya getirilmiştik.

Annem saray doktorları tarafından tedavi edilirken ,bende kontrol edilmiş,bir kaç gün sonra sarayda küçük bir düğün töreni olacağına karar vermiştiler.Odamın kapısının açılmasıyla irkilmiş,geldiğim günden bana yardımcı olan hyunjin'e bakmıştım.

"Efendim düğün töreniniz için gitmemiz gerek "

Başımı onaylarcasına sallamış,ayağa kalkarak üstümdeki kıyafeti düzeltmiştim.Hyunjin hemen sonra koluma girmiş,kapı korumalar tarafından açılırken tören olacak yere doğru korumalarla birlikte yürümeye başlamıştık.

Tören bittikten sonra hyunjin ve diğer yardımcım felix beni gece için hazırlanmış odaya getirmiş,eşim gelenenedek burda kalmamı,istemediği sürece gözlerine bakmamamı söylemiştiler.

Yerde dizlerim üstüne oturmuş,ellerimi önümde birleştirmiş jisung'u beklerken kapı az sonra açılmış, kimin geldiğine bakma isteğimi zorla bastırmıştım.

"Başını kaldır ,utangaç rolüne yatmana gerek yok"

Başımı kaldırarak bana nefretle bakan siyah kalem sürülmüş çekik gözlere bakmış,ardından jisung'un yanında duran eşine takılmıştı gözlerim o gerçekten çok güzeldi.

"Şunu kafana iyice sokmanı isterim Changbin,evet benimle evli olabilirsin ama ben sadece jeongin'i seviyorum ve tek eşimde o .Asla aramızda bir ilişki olmayacak,zaten bir kaç ay sonra kısır olduğun yalanını söyleriz sonra sen yoluna ,biz kendi yolumuza"

Sakince dediklerini dinlemiş,odada dolaşmasını durdurup yüzüme baktığında yutkunmuştum.Bakışları derindi ve insanı korkutuyordu.

"Zaten bir fahişeyede ihtiyacım yok ,burdan gittikten sonra kimin altına istersen yatabilirsin"

Hakkımda hiçbirşey bilmeden böyle konuşması,gözlerimin yanmasına neden olurken boğazımdaki yumruyu geçirmek için yutkunmuştum.

"Ben bir fahişe değilim ,zaten aranızıda bozmaya gelmedim efendim .En kısa zamanda benden kurtulmanızı sağlayacağımdan emin olabilirsiniz"

Jisung bana bakmasada jeongin bana bakmış,ama birşey demeden eşinin yanına oturmuştu.Bu gece bu odadan çıkamayacağım için beni umursamayan ikiliye sırtımı dönmüş,dedikleri sözler kalbimi acıtırken, göz yaşlarımın akmasına engel olamamıştım.

Changbin X Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin