8 .Changbin x Minho

3.4K 65 143
                                    

Kaç zamandır aklımda olan bir konu bu. belki ,bunu uzun bir ficede dönüştüre bilirim .

Neyse ,iyi okumalar .güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bu momentden sonra kendime hala gelemedim ,yazmazsam ölürüm dedim ve yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu momentden sonra kendime hala gelemedim ,yazmazsam ölürüm dedim ve yazdım

######

Changbin'in performansından sonra hayranların çığlıkları etrafı sararken,changbin nefes-nefese gülümsemiş ,ardından ekran kapanmıştı.

Changbin'in performasından sonra üyelerin hepsi sahneye toplanmış,heykel oyunu oynamaya başlamıştılar.üyelerin hepsi heykel taklidi yaparken ,changbin onların aralarında gezmeye başlamış,vücutlarına dokunarak tepki  vermelerini beklemişdi.

Hiç birinin tepki vermemesi changbin'in dudaklarının büzülmesine neden olurken, minho'nun yanına adımlamış,elini omzuna yerleşdirmişdi.

"Minho hyung tepki verir umarım"

Minho'nun yüzüne doğru şaka yaparak eğildiğinde ,minho ani bir atak yapmış,changbin'i kendine çekerek dudaklarını öpmüşdü.

Hemen kameralar kapatılıp ,görüntüler kesilirken ,hayranların çoğunun ağzı açık kalmıştı.bazıları görüntünün kesildiği için üzülürken,bazıları ise shipinin moment vermesiyle çığlık atmıştı.

Kameraların kapanmasıyla changbin minho'nı göğsünden ittirmiş,sinirli gözlerle büyük olana bakmıştı.tüm üyeler şaşkınlıkla onları izlerken,seungmin ağzını kapatarak gülmüşdü.

"Bunu neden yaptın hyung?"

"Sadece öpmek istedim ve öptüm"

"Sen her kesi öper misin?"

"Hayır sadece seni öpmek istedim"

Changbin sinirinin biraz daha artdığını hiss ederken yumruğunu sıkmış ,hemen arkasını dönerek kulise doğru ilerlemişdi.felix hemen changbin'in ardından koşarken ,minho üzgün bakışlarını chan'a çevirmişdi.

"Aranızda olan bir mesele ben karışamam"

Minho üzgünce omuzlarını düşürürken ,jeongin büyük olanın sırtını okşamıştı.
"Merak etme hyung ,binnie hyung sana küs kalamaz"

Verdikleri onbeş  dakikalık arada makyajları tazelenirken ,changbin odadaki minho'dan en uzakda olan sandalyede oturmuş ,az önce olanları unutmak için telefonuyla ilgilenmeye başlamıştı.gözleri telefonunun ekranında olsada ,aklı minho'nun öpücüğünde olduğu için koluna hyunjin'in dokunmasıyla irkilmişdi.

"Nereye daldın gittin? Ara bitti sahneye çıkma zamanı"

Başını sallayarak telefonunu personellerin birine vermiş ,üstündeki ceketi düzeltrek ,hyunjin'i takip etmişdi.konserin geri kalanı daha sakin geçerken ,changbin sürekli minho'dan kaçmıştı.

Changbin X Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin