5.Changbin x Chan

4.6K 90 386
                                    

Bdsm'in az çok ne olduğunu her kes biliyordur umarım

Bilmeyenler için bdsm ,rızaya bağlı olarak fiziksel baskı ve kuvvetli duyusal uyarımın uyguladığı ve fantazi güç rolü oynamanın yapıldığı cinsel tercih ve kişisel ilişki türüdür.

Bdsm ile şiddet aynı değildir

Son olarak emeğime karşılık yorum ve oylarınızı eksik etmeyin.

Her ne kadar mükemmel biri olmasamda ,emek veriyorum

İyi okumalar 💕

Uyarı: bdsm,fisting,anal ve oral boşalma,dirty talk,daddy/baby ilişkisi ⚠️

#########

Evin dış kapısının açılmasıyla ,oturduğu koltukda birazda küçüldü changbin.chan'ın adımlarının sesini iyice yaklaşırken,sertçe yutkunmuş ,ayağa kalkmıştı.

"Changbin ,nerdesin?"

"B-buradayım babacık"

Chan içeriye girerek gözlerini changbin'in üstünde gezdirmiş,sakince üstünde ki siyah ceketi çıkararak koltuğun başına atmıştı.

"Bu gün bana atdığın video neydi binnie?"

"Babacık şey-"

"Atdığın video yüzünden, ne kadar zor durumda kaldım biliyor musun?tüm gün önümdeki şişliği saklamak zorunda kaldım"

Changbin alt dudağını sarkıtmış ,başını eğmişdi.
"Özür dilerim~"

"Özür dilemenle bir şey düzelmiyor,sana ceza vermenin zamanı geldi"

Chan'ın söylediklerinden sonra başını salladı changbin .yanlış bir şey yaparak babacığına kendine dokunduğu videonu atmış,şimdide cezanı hakk etmişdi.

"Odaya çık ve ben gelene kadar soyun bebeğim"

Yeniden başını salladı changbin,babacığı tarafından domine edilmeye bayılırdı.sadece pembe swetshirt giymiş sevgilisinin salondan ayrılmasını yüzündeki sırıtmayla izledi chan.birazdan o dolgun kalçaları kırbaç izleriyle süslenecekdi.

Changbin merdivenleri çıkmaya devam ederken,kendine bir bardak buzlu viski aldı chan ,önce buzu viskinin içinde döndürmüş,ardından dudaklarına götürmüşdü.

Soğuk içecek azda olsa onu ferahlatırken ,oda yukarıya çıkmaya karar vermiş,yavaş adımlarla yürümeye başlamıştı.

O sırada changbin üzerindekileri (yani iç çamaşırıyla ,pembe sweetshirt'ü) çıkarmış ,yatağın kenarına oturarak ,babacığını beklemeye başlamıştı.

Chan elindeki kristal bardakla içeriye girdiğinde gülümsemiş ,babacığının yanına yaklaşarak ,çenesini kavramasını izlemişdi.

Chan baş parmağıyla changbin'in çenesini okşamış,viskiden bir kaç yudum almıştı.
"Sen de içmek ister misin?"

Changbin başını hevesle sallarken ,chan eğilmiş ,ağzındaki içkiyi changbin'in aralık dudaklarından içeriye doğru itmişdi,geri çekilmeden changbin'in alt dudağını kavrayarak emmiş ,dişlerini alt dudağına geçirmişdi.

Changbin kısıkca inlerken gülümsemiş ,geri çekilmişdi.changbin merakla babacığını izlerken ,chan gardropdan fantazi oyuncakları olan büyük kutuyu çıkarmış,yüzündeki gülümsemeyle bebeğine yaklaşmıştı.

"Dizlerinin üstünde halının üstüne otur bakalım bebeğim"

Changbin hemen yere çökmüş,dizleri üstünde oturmuşdu.chan kutunun kapağını açarak kırmızı uzun bir ip almış,changbin'in arkasına geçmişdi.

Changbin X Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin