SAVRSEN 10

1.1K 16 2
                                    

Nakon ispunjene veceri, docekalo vas je lepo jutro. Dusan te je budio sa osmehom na licu i malim slatkim poljubcima.

"Taraaa"

"Mmm"

"Doneo sam ti dorucak. Bio sam isto i do apoteke tebi sam kupio flastere a sebi sam uzeo extra safe, malo su nam ponestali. To je zato sto se mnogo jebemo" Zavrsio je recenicu sa osmehom.

"Dusane, mnogo pricas, cuti malo"

"Dobro onda mislim da ti ovo nece trebati" Uzimao je posluzaonik na kome je dorucak.

"Hej vrati mi to"

Pokazao ti je prstima da mnogo prica i da mora da cuti.

"Dobrooo salila sam se pricaj slobodno"

"Dajem ti 10 minuta da se spremis, ako se ne spremis do tad i golu imam da te nosim po gradu"

"Aman Dusane. Mnogo lupas gluposti. Pazi malo sta pricas"

"Obuzela si me sinoc, samo mislim na tebe. Ne znam sta pricam"

"Hoces da kazes obuzelo te je moje dupe, zato sto mi samo dupe i gledas. I samo na dupe i mislis"

"Ne nisam to rekao. Veruj mi mislim ja na tebe"

"A sta ti mislis na sta ja pomislim kad tebe vidim a da nije o boze koliki kurac ima ovaj decko, jedva cekam da ga stavi u mene"

"To je veoma neocekivano, znam sada sta mislis, ali hvala na komplimentu svakako"

"Znaci mi razmisljamo samo o seksu kad vidimo jedno drugo, jel da"

"Ja ne mislim, mislim, dobro razmslim po nekad o tome da je takva dobra riba samo moja i nicija, ali hej ja sam prvi rekao volim te. I stavrno te volim. I dokazacu da te volim. I znam da ti mene volis, e da upravo si rekla da volis moj veliki kurac u sebi. Voli i on tebe"

"Dobro Dusane shvatili smo poentu, sacekaj me spremna sam za deset"

"Ej Tara jos jedna stvar samo"

"Reci"

"Jel su momci sa kojima si bila pre mene imali veci kurac od mene"

"Dusaneee"

"Odgovori miiiiiii"

"Nisu. Nikad nisam videla kurac toliko velik kao tvoj. Znam da ti ovo nisam nikada rekla ali i pre nego sto smo prvi put jebali, znala sam da ti je velik"

"ZNAO SAM DA SI O TOME RAZMISLJLA. Izvini sto sam te prekinuo nastavi da se spremas"

"Dusane jedna stvar samo"

"Reci"

"Jel su devojke sa kojima si bio pre mene imale vece dupe od mene"

"Ne, imas najlepse i najvece dupe koje sam video do sad. Nemas pojma kakav nagon dobijem kad ti ispadne nesto a ti se natrtis da bi dohvatila to nesto. Uf a jos kad mi naslonis dupe uz kurac, tad ne da mi se digne, Tara vidim oblake"

"Znam, osetim ga nocu uglavnom"

"Volis kada ga osetis"

"Obozavam"

"Jel da"

"Aha"

"Osetices ga kasnije idemo sad"

"A znas sta"

"Sta"

"Znam da se napalis kad ti nabijem dupe uz kurac, pa ti to radim namerno. Peckam te"

"Vestice"

SAVRSENWhere stories live. Discover now