SAVRSEN 18

671 19 0
                                    

Jutro

Probudila si se oko deset sati. Mutilo ti se pred ocima Dusan je ako ti se dobro cini iz sobe pravio dorucak. Obukla si se i krenula ka njemu. Stojao je u kuhinji okrenut tebi ledjima. Sekao je pilece belo meso.

"Dusaneee"
Zagrlila si ga otpozadi.

"Molim"

"Opalim te golim"

"Jebi se"

"Izvini salim se. I kako nam je bilo sinoc. Ne secam se nicega, ispricaj mi sve"

"U klubu je bilo super dok se nisi napila. Neke devojke su te gledale kao da su ljubomorne. I onako vidim da te ogovaraju, gledaju malo u tebe pa pricaju posle"

"Ne pitam te za to. Kako nam je bilo u krevetu"

"Nije bilo nicega"

"Zasto"

"Prost razlog"

"Pa koji"

"Ti si bila pijana ja nisam hteo zbog toga. A i nicega se ne bi secala. Mislim mogao sam ti si mi trazila dete"

"MOLIM"

"Da bre"

"Lazes Dusane sad"

"Majke mi. Pitaj tvoje komsije i oni su te sigurno culi. Ti si me molila za dete a ja tebe da udjus unutra"

"Pa ja sam tebe u hodniku molila, o Boze sta ce moje komsije da pomisle o meni"

"Pusti sad to uzmi da jedes"

"Ne mogu muka mi je"

"Lepo sam ti rekao. Zvao te je trener ides na trening veceras u osam. Od sad pa na dalje imaces svakog radnog dana treninge a vikendima teretana"

"Ne mogu da idem veceras, propustam vreme sa tobom"

"Ne ne ne, rekao sam mu da dolazis. Pitao je da li si dobro, da li mozes da dodjes"

"I"

"Rekao sam da mozes"

"Cudno, zasto te je pitao da li sam dobro"

"Ne bih znao"

Sedam uvece i pedeset minuta

Dusan juri ulicama Beograda kako bi ste stigli na vreme, bili ste zajedno pod tus pa ste se malo vise zadrzali. Trener je vec otkljucao halu, tvoje saigracice su vec bile u svalcionici a ti si uletela zadnja.

"Caoo" Rekla si ali ni jedna ti nije uzvratila.

Ostala si sama u svlacionici, sve su pozurile i izasle pre tebe, ti si nesto kasnije izasla iz svlacionice sa bocom vode u jednoj ruci, i sa crnim rukavima u drugoj.

"Krenite da trcite" Vikao je trener

"Dobar dan trenuru"

"Cao Tara. Pocni da trcis"

Sacekala si da obidju krug oko sale kako bi i ti bila u istom ritmu kao one. Uglavnom si pricala sa Teodorom tokom zagrejavanja, ali ona nije dosla danas. Tako da si morala da trcis sama u redu a i kasnije da gledas ostale kako u grupicama rade i vezbe i pricaju.

"Hajde sad uzimaj lopte i nadjite svog para"

Tvoj par je bila Teodora, zajedno ste se uvek zagrejavale i ako je ona bila korektor. U isto vreme ti je bilo drago sto je Teodora korektor i radi sjajan posao ali bilo ti je krivo sto ti nisi korektor isto.

...

"Arandjeloviceva menjas danas Teodoru"

Konacno, pomislila si.

Sve su znale kakav si sjajan korektor, zato ti nisu dizale loptu, a i kada ti dignu uvek ode gde ne treba

"Ajde dizi malo bolje tu loptu Tari, ni jednu joj nisi dobro digla" Na sta je tehnicar morala da poslusa trenera.

Eto je, jedna sjajna lopta za tebe. Hvatas zalet van zone cetiri i radis jedan sperfektan as.

"Znaci ovako Tara, posto se Teodora javila, na zalost nece moci da ide zajedno sa nama na svetsko tako da ces je ti menjati. Da li bi zelela da igras korekrora "

"Naravno"

"Niska je, ne moze da igra, bolje mene da ste stavili" Drsko je rekla jedna od saigracica na sta su se ostale slozile.

"E pa ne moze ja ovde donosim odluke"

"Samo pricam istinu"

"Izadji napolje"

"Molim"

"NA PRESVLACENJE I NAPOLJE"

"Ne mozete da me izbacite tek tako"

"IZBACENA SI IZ REPREZENTACIJE DO DALJNJEG, KUPI STVARI I SLOBODNA SI. Ovo vazi i za ostale. Pa na sta ovo lici, koji je ovo bezobrazluk. To sto ste ljute na Taru ne daje vam pravo da pokusavate da je sabotirate. Napravite gresku kao i Sanja, zavrsicete kao i ona. Jel jasno. PITAM JEL JASNO" 

"Jeste" Rekle su sve sem tebe

"Nastavite sad" Otisao je da sedne kolkko je bio ljut.

Ti si ostala u cudu sve vreme. Nisi o cemu se radi, zasto du sve tako ljute na tebe. Sta da radis i kome da se obratis u tom trenutku. Da li treneru koji je uzrujan ili saigracicama koje su cudne. Otrcala si kod trenera da ga pitas sta nije u redu

"Izvinite treneru sto vas ovo ovako pitam. Da li postoji nesto sta ja ne znam. Ocigledno postoji posto nemam predstavu zasto se sve ovako ponasaju prema meni. Nisam im nista uradila.

"Videle su te sinoc sa kako one kazu *tvojim fudbalercicem*, kazu nisi im se javljala danima, uvek ti je on bio preci, ignorisala si ih"

"Ako hocete iskreno stvarno sam zaboravila da se vidjam sa njima i da im se javljam. Moraju i one mene da razumeju malo, nije ni meni lako. Bez Dusana ja sam skroz sama. Jedino imam stariju sestru, ali ne mogu uvek na njoj da se oslonim"

"A sta je sa tvojim roditeljima, ako smem da pitam"

"Da da da nije problem nikakav uopste me ne potresava. Izbacili su me iz kuce kada sam imala sedamnaest godina i evo vec sest godina zivim samostalno"

"Zao mi je sto to cujem Tara. Ako mogu da ti bilo kako pomognem, zovi me, uvek sam tu"

"Hvala treneru to je veoma lepo od Vas. Sada i njima mora neko da objasni"

"Ne brini ti nista to cu ja da sredim kasnije idi sada nastavi. Moram da te pohvalim sjajan si korektor. Ako se tako pokazes u narednih nedelju dana, ostaces korektor"

"Hvala Vam puno, ne znam sta da kazem"



SAVRSENWhere stories live. Discover now