"Ajde aman vise zasto se ne javljas. Javiiii see"
"Tara ceka te Dusan ispred u hodniku"
"Jaoooo" Trcala si do vrata.
Otvorivsi vrata ugledala si Dusana.
"Dusaneeeeeee" Zagrlila si ga jako dok je on stajao kao kip i samo hladno gledao.
"Sta je bilo Dusane"
"Bilo je to da si me lagala. Ja sam se brinuo a ti si me lagala. Znas zasto sam ovde, dobro znam da znas. Ja sam svoje obaveze stavio po strani da dodjem da te vidim jer si slomila nos, a kako sam te zatekao, na utakmici, skroz zdrava i prava"
"Zvuci jako neobicno ali mogu da ti objasnim"
"Sta, da mi objasnis to zasto me lazes"
"Cekaj, prvo izvini, nisam znala da ces doci. Cak ni ja nisam znala da su napravili neku gresku, nos mi uopste nije bio ni slomljen, bukvalno zarastao je za jedno vece. Ali cekaj nije tu jos kraj. Ustala sam jutros, lekari su me pregledali nisam cak ni uzela telefon a vec su me poslali na teren"
"I ti sada mislis da ja tebi trebam da poverujem"
"Ne moras, tvoja je stvar da li hoces ili ne. Eto kao sto ni ja nisam poverovala tebi za sliku"
"To je gotovo, to nisam ja. Resen problem"
"A pa tako i ja mogu da kazem, nisam te lagala. Resen problem"
"Dobro, verujem ti. Ajde sad moram da idem. Vidimo se"
Gledala si kako odlazi, bez zagrljaja bez poljubca, bez icega. Samo tako hladan okret. Nisam znala sta je ispravno. Da li da mu kazem cekaj, jer on mozda zeli to da uradim, ili da ga pustim da ode kuci u Beograd ili cak da se vrati u Italiju. Koracao je polako tako niz hodnik."Sta je tebi seljanko, trci za njim"
"Mislim da je ispravno ako ga samo pustim da ode"
"Glupa si kao kurac, TRCI ZA NJIM DOK NIJE OTISAO. NE MOGU DA TE TRAZIM POSLE PO HOLANDIJI"
Odlucila si da da potrcis za njim, samo sto su ti se noge nekontrolisano tresle od danasnjeg umora. Trcala si koliko si mogla sve dok nisi pala kolena od neizmoglosti. Dusan se osvrnuo na proizvedeni zvuk, video te je kako si legla na stomak skroz ispruzenih nogu. Bacio je torbe, potrcao ka tebi i spustio se na kolena tako da kada te podigne da mozete biti slicne visine.
"Sta to radis sebi"
"Ne znam, zao mi je Dusane. Mislim da ovo ovako vise ne moze"
"Ne ne, ne pricaj to. Nije tako veruj mi, opusti se dodji kod mene"
"Ali ti ne verujes meni, ja ne verujem tebi, na sta to lici"
"Verujem ti, sta god da je bilo. Samo ti ne verujes meni, to je okej razumem te"
"Nije okej verujem ja donekle tebi, ali i dalje nesto mislim da je to realno. Molim te ne ostavljaj me ovde, trebas mi i uvek ces mi trebati"
"Dobro je tu sam, hajde uvedi mi u sobu, necemo valjda ovde da sedimo"
"A da izvini. Podji za mnom" Vukla si ga za duks posto su mu ruke bile zauzete.
"Ej"
"Ej"
"Lepo ti stoji dres"
"Koliko mi dugo tako nesto nisi rekao, nedostajes mi"
"I meni nedostaje"
"Dobro nemoj da se deres mnogo, nemoj da te cuju svi"
"Mene nece, ali tebe"
"Pravicu se da ovo nisam cula"
YOU ARE READING
SAVRSEN
RomanceTara je devojka koja voli i trenira odbojku, upoznaje se na zanimljiv nacin sa poznatim fudbalerom i tu njihova ljubavna prica pocinje.