SAVRSEN 17

724 20 3
                                    

"Dusane pomozi mi da zakopcam"

"Evoooo" Dovikivao je iz dnevne sobe.

"Dusane kada ces ti da se spremis"

Setao se po kuci i dovikivao sa tobom.

"Evo sad cu, moram prvo da obrijem bradu i da se okupam"

"Mogu ja sa tobom"

"Mozes srce, moramo samo da budemo brzi da nam ne uzmi sto"

"Nista onda meni se ne zuri"

"Ajde cas"

"Neka ajde kada se vratimo"

"Tvrdoglava si mnogo"

"Znam"

"Hoces da mi ispeglas majcu dok se ja kupam"

"Hocu"

"Ajde pozuricu" Zatvorio je vrata kupatila.

"Dusaneee stani, nisi me zakop"

....

Ulazite u klub

Svi pogledi su bili upereni u vas dvoje jer retko kada ste vas dvoje vidjeni u javnosti. Tako poznat fudbaler Juventusa i nase reprezentacije sa malo manje poznatom odbojkasicom nase sjajne reprezentacije. Isla si korak ispred njega drzeci ga za ruku, kao da si vodila malo dete iza sebe a ne decka viseg od tebe 15 cm.

Za stolom ste cekali Dusanovog druga Filipa tebi dobro poznatog i njegovu najbolju drugaricu Sara. Dusan i ti niste ispustali jedno drugo iz ruku, iskreno malo ste smorili Filipa i Saru. Ti si iskoristila zadnje dane kada jos mozes da se opustis, ne pazis na ishranu, pijes. Cele veceri donosili su tekilu za tebe, pivo za Filipa, Sara je uzela jedan sex on the beach, a Dusan samo ultru. Dusan se nagnuo prema tebi.

"Tara nemoj vise, bice ti muka"

"Nece"

"Dobro, videcemo ujutru"

Kraj je veceri, ti mrtva pijana, vec je vreme da se ide kuci, Dusan te je nosio do auta, a Filip je trckarao za vama, otvarao je i zatvrao vrata. Polozio te je tako da lezis na zadnjem sedistu, zajedno su Filip i Dusan skidali tvoje stikle, dok ih je Sara ljubomorno posmatrala sa strane.

"Lele Dusane, pa ona se raznela"

"Vidim. A rekao sam joj da ne pije toliko a ona nece da me slusa. Sad me je iznervirala mnogo"

"Polako Dule, znam da mozes da je savladas"

"Hvala ti Filipe, bez tebe nista, vidimo se"

"Vidimo se"

"Jao Tara sta mi radis" Rekao je ulazeci u auto.

"Sta cemo sad"

"Ispricaj mi pricu Dusane"

"Pricu"

"Aha"

"Ne mogu sad vozim, ajde kasnije kad stignemo kuci"

"Dusane. Dule. Duci. Duco. Duki. Dusane" Zvala si ga

"Kazi"

"Dusane"

"Reci"

"Znas kako si lep otpozadi"

"Ne ne ne. Ti si lepsa otpozadi"

Stigli ste ispred tvog stana, gde te je Dusan smireno izvadio sa zadnjeg sedista, nosivsi te sve do ulaznih vrata, gde je zastao da nadje kljuceve.

"Stigli smo Tara, jel mozes malo sama da se pridrzavas dok ne otvorim vrata"

"Aha" sela si

"Ne ne ne. Ne da sedis na podu"

"Imamo bebu Dusane"

Nije te ni slusao vec se skoncetrisao na kljuceve. "Sta si rekla"

"Imamo bebu"

"Ne lupaj Tara. Nemoj da me ppasis"

"Zamisli imamo malu bebu, jel bi voleo"

"Ajde Tara ulazi"

"Odgovori mi"

"Ulazi Tara"

"Ulazim tek kada mi odgovoris"

"Ne, ne zelim"

"A stoo"

"Oboje imamo dvadeset tri godina, sacekaj jos malo ako stvarno zelis"

"Pusi kurac. Mrzis decu"

"Dosta vise, ulazi"

"Ne"

"Stvarno vise si preterala" Stisao te je jako za ruku da te je podigao iz sedeceg polozaja.

"Dodji da ti skinem haljinu"

"Mogu sama"

"Dobro skini je sama"

...

"Dusane dodji da me skines"

"A ne mozes sama" Skida ti haljinu i u jedno gundja i prebacuje ti sto si previse popila.

"Ajde sad" Udario te je po dupetu da znas da mozes da odes do kreveta.

Cekala si ga u krevetu onako olesena, bez odece, zaudarala na alkohol.

"Dodji lezi pored mene"

"Evo" Skidao je garderobu sa sebe i ostao je samo u gacama. Legao je pored tebe okrenuvsi ti ledja.

"Dusane mislila sam da cemo"

"Ne necemo"

"Zasto"

"Pijana si"

"Pa"

"Ne zelim to da radim ni sebi i tebi. Da znas da si me iznervirala veceras. Pricacemo ujutru ako se secas necega"

"Dobro Duci, nemoj da se ljutis na mene. Jel se ljutis."

"Ljutim se"

"A neeee"

Zaspala si.










SAVRSENWhere stories live. Discover now