SAVRSEN 29

548 22 4
                                    

Stadion na kome se igrala utakmica Srbija:Brazil se polako punila. Kao zene i devojke fudbalera imale smo privilegiju da sedimo medju prvim redovima.
Tenzija i napetost se osecala celim terenom jer ko zna sta ce se kasnije desiti.

Dusan je usao tek u 60-om minutu sto me je jako zabrinulo. Videlo se da Srbija nema sanse da pobedi. Ipak Dusan se i nije bas toliko trudio.
*Usao je samo da bude lep*
Piski je stalno vikao, a to me je toliko nerviralo pogotovo kada su na Brazilci punili 2:0.

Tada je Piksi poludeo, samo je vikao na Dusana kao da je on zaslusan za taj gol, kao da je on trebao da brani umesto Vanje.
Ne razumem ga, jako me nervira sada. I on, taj starac hoce da razdvoji mene i Dusana. Bas sam ga zato i mrzela.

Kada je utakmica zavrsena orlovi su razocarano otisli na veceru, zatim su dobili slobodno vremena sa nama  koliko su zeleli.

"Cao Tara, cao Kristina"
Dusan upada u sobi bez kucanja.

"Rekao mi je Aca samo da ti prenesem da slobodno mozes da ides gore kod nas u sobi"

"Aha znam cula sam se sa njim. Evo ostavljam vas ja za 10 minuta vas napustam na miru"

"Bio si"
Prekinuo me je.
"Uzasan znam"

"Ne nisi. Nisi me saslusao do kraja"

"Jebeno sam bio uzasan, uopste se nisam potrudio, nisam dao sve od sebe. Nego"
Pokusava da skre sa teme.
"Kako si provela dan, sta si radila posle utakmice"

"Nista. Cekala sam te da dodjes. Nismo od kako mi je otac umro"

"Znam, nesto nisam oraspolozen sad"

"Aha izvini nisam znala. Ako ne mozes nije ni vazno"
Rekla sam malo razocarano jer mi je ipak falio.

"Ajde dodji da probamo polako necu da ti kvarim volju"
Povukao te je za ruku. I okrenuo da lezis na ledjima.

"Ma okej je, ako mozes, sasvim nije bitno"

"Za moju Taru bih sve probao"
Skroz mi je bio cudan kao onog puta kada se vratio iz Italije pa je radio nesto sasvim novo.

Poljubac mu i nije bio bas nesto. Kao da se ljubio na silu. Cisto onako sto ja zelim. Stvarno je bio isfrustiran.
Posto je gledao da sve za cas otkaci na brzinu. A nije mogao da mu se digne jer uopste nije bio napaljen. Ja sam pokusala da ga napalim ali kada nece, nece.
Skroz labavo i nezainteresovano mi je stavio dva prsta.
Ne znam tacno sta je radio, sve samo ne onk sto treba. Nije mi prijalo da vidim da me gleda bledo dok pokusava na silu da mi drka.

"Sta radis to Dusane"
Pomerila sam se u stranu od njega.

"Ne znam brate, lepo sam ti reko nisam oraspolozen, znaci ne mogu. Besan sam to moram nekako da izbacim. Necu sigurno tako sto cu da te razvalim jer sam pun energije. Vidis da pokuvam da te ne gledam"
Sad je vec poceo da vice.

"Lako meni moze da se digne. Samo sto vidis da ja ne zelim da mi se digne. Vidis da gledam u stranu i cekam da sve prodje. Kako ti to nije jasno"

"Dobro onda idi jebi neciju drugu zenu. Mene da nisi vise pipnuo"

Gledao me je neko vreme, sto me je cinilo jako nervoznom. Jos zisina koja je vladala bila je jako neprijatna tako da sam morala neato da kazem"

"Idi"

Gledao me je za razocarenjem u ocima.
"Dobro Tara, ako ti tako mislis onda cu to uraditi stvarno"
Otisao je iz sobe jako zalupivsi vratima.

Jako sam se iznervirala. Bacila sam prada torbicu u kantu za smece koju mi je kupio. Krenula sam da placem od ne znam ni ja cega.

SAVRSENOnde histórias criam vida. Descubra agora