Aşık Olmalıyız Viyana!

18 4 3
                                    

♥Selam Canlarımm nasılsınız bakalım? Yeni bölüm bu.. İyi okumalar ♥

---------------------------------------------------------

Özet:
•"Tamam" dedim ve oturdum...

~ Bir az qarip hiss ediyordum. Yani daha doğrusu hiç bir şey hiss etmiyordum, yada edemiyorum dur. Bilmiyorum artık.. Her neyse. Luyise baktım. Bana bakıyordu. Sanki, bir şey soracakmış gibiydi.

Luyis: "E ee bana bir şey anlatmıycakmısın?"

Ben: "Ş-şey ne anlatmalıyım ki?"

Luyis: "Bak hepsini sırayla anlat olur mu? Birincisi neden sizin evde Vampirlerin kutsal kitabı vardı? Neden Liya Margo'yla iletişime geçti? Ve en önemlisi neden kendini hiç düşünmeden sana söylediğim kelimeleri tekrarladın? "

Ben: "Liya Vampirler hakkında çok şey bilmek istediğini söyledi. Bir gün yaşlı bir antikacıdan bir kitap aldı. Vampirler hakkındaymış. Yani Liya öyle söyledi. Nereye gitse o kitabı yanında taşıyordu. Hiç ayrılmıyordu o kitaptan. Liya neden mi, Margo'yla iletişime geçti? Doğrusunu söylersen Margo'nun kim olduğunu bile bilmiyorum. Ve neden kendimi düşünmediğimi sordun. Ben bunların hepsini Liya'ya olan sevgimden yaptım. Ve hiç pişman da değilim. Yine olsa yine yaparım. O benim arkadaşım onun için her şeyimi veririm."

Luyis: "Tamam anladım seni. Çok şeyden habersizsin. Anlatayım. Margo benim abim. Ve ikimiz yeni Vampirler soyunun varisiyiz. Buda o demek oluyor ki, Kutsal kitapla istenilen kişiyle iletişime geçe biliriz. Ama en büyük sorun şu ki, kutsal kitapın kanunları dışında bir haraket olursa, yani bir-biriyle iletişimde olan insanlar bir birini kanunlar dışı bir şekilde çağırırsa kutsal kitapın sahibleri devreye geçmelidir."

Ben: "Demek Margo isimli bir abin var ve siz Vampirler soyunun varisisiniz. Ama bunun Liya'yla ne ilgisi var? Hem Liya kanun dışı ne yaptı ki? Off..Hiç bir şey anlamadım?"

Luyis: "Bak güzellik açık konuşucam, senin akıllı olduğunu düşünüyordum ama galiba yanılmışım. Deminden ne anlatıyorum ben sana! Şöyle izah edeyim, Margo ve Liya uzun süredir iletişimdelermiş ve sonunda bir birlerine karşı bir şeyler hiss etmeye başlamışlar. Margo da kutsal kitap yardımıyla Liya'ya mesaj göndermiş. E tabi Liya da kabul etmiş, özel kelimeleri okumuş. Ama o özel kelimelerin ne olduğundan haberi olmadan. Yani, Liya kayb oldu ya, ha işte o kayb olmadı, onu Margo kaçırdı."

Ben: "Ne?! Liya'yı Margo mu kaçırdı?"

Luyis: "Evet. Okuduğu o kelimeler Margo'nun onu kaçırmasına izin verdiğini söylediği anlamına gelir."

Ben: "Peki, bu durumda biz ne yapmalıyız? Hem sen Kutsal kitabın ikinci sahibi değilmisin. Şu kutsal kitabı kullanarak onları bulamazmısın ki?"

Luyis: (gülerek)
"Evet ama kutsal kitapdan bizde sadece iki tane vardı biri abim ve benimdi. Diğeri ise sizin dünyaya gönderilmişti. Abim kitabı aldı. E diğer kitapda nerde olduğunu bilmiyorum"

Ben: "Luyis diğer kitap bende"

Luyis: "Ne? Gerçekten mi? Hani göster"

Bende hemen kalkıp çantamdan kitabı çıkardım. Ve Luyise verdim. Bir anlık kitabı görünce yüzü güldü. Daha sonra yüzünde yine ciddi bir hal aldı. Bana döndü ve konuşmaya başladı;
"Birincisi kitapın bizde olması çok güzel bir haber. İkincisiyse biz bu kitabı çalıştıramayız. Yani şimdilik. "

Off! Luyis o kadar gizemli ki, ne dediğinden hiç bir fikirim yok. "Ne demek biz bu kitabı çalıştıramayız?!"

Luyis: "Bu kitabı çalıştırmak için bizim bir-birimizden hoşlanmamız gerek. Yani, açıkca söylemek gerekirse sevgilim olmalısın. Ama böyle numaradan değil gerçekten bir birimizi sevmeliyiz. Aramızda güçlü bir bağ olursa kitabı kullana biliriz."

Ben: "Atma, öyle şey olsaydı abinle sen nasıl kullana bilirdiniz ki, kitabı? Öyleyse Abinle sevgilimiydiniz? Kendini kandırıyorsun tatlım yalan atma!"

Luyis: "Hayır, tabiki de. Biz ikimiz abimle vampirler kitabının varisiyiz. Bir arada olunca her şeyi yapabiliriz. Ama ayrı olunca sadece çok sevdiğimiz biriyle güçleniyoruz."

Ben: "Ne anlatmak istiyorsun Luyis? hiç bir şey anlamadım.. "

Luyis: "Bir-birimize.... "

- Sözünü keserek;
Ben: "Ne bir-birimize? Ya çabuk söylesene gevezelemeden"

Luyis: "..Aşık olmalıyız Viyana!"

---------------------------------------------------------

Şimdilik bu kadardı.. Beğendiniz mi? Yırumlarda yazın <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM VAMPİR SEVGİLİM... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin