note: ovo će biti verovatno dosadniji chapter ali sam morala da ga stavim zbog chaptera koga sledi. Htela sam da krenem ozbiljno od tog dela i nisam htela da ga prekidam toliko prljavim scenama. Oprostite mi što je veoma kratak, stvarno nisam mogla ništa više da ubacim.
"Pa dobro, da li si ti normalan?" Ušli ste u stan i onako polugo, okrenuo se prema tebi da bi slegnuo ramenima.
"Je l ti se svidja?" Poljubio te je u obraz.
"Da, Dušane, ja ga već obožavam. Stvarno nisi trebao. Bukvalno je bila dovoljna ruža. Jedna. Ma poljubac je bio dovoljan." Otopila si se dok si se mučila da ti ni jedan cvet ne ispadne iz ruke.
"Baš je lep auto. Onako slaže se uz Osmi mart." Skidao je mantil i bacio ga preko fotelje u dnevnoj.
"Auto ti se slaže uz Osmi mart. Bože, Bože, idi se testiraj na autizam." Spuštala si cveće na stakleni stočić.
"Ne brini se. Baki ima dve garaže, tako da, kad god ti treba auto, samo ćeš ići pozadi. Pokazaću ti ja. Bukvalno je odmah iza naše, snaći ćeš se." Seo je na istu fotelju raširenih nogu. Bacio je pogled na sebe, pa našao tvoje oči i tako nekoliko puta.
"Ne namiguj mi." Gledao te je prljavo.
"Hajde, znam da zeliš." Skinuo je šorc, tako da je ostao u onim buržujuskim boksericama.
"Ne širi se tu, juče si me pitao. Rekla sam ne mogu."
"Jutarnji seks ne voliš?"
"Ja volim bilo kakav da je, nego ne mogu sada. Nisam raspoložena."
"Što? Je l si dobro?" Skupio je noge. "Dodji sedi." Sela si mu na butine.
"U redu sam. Samo.."
"Je l si bolesna?" Gutao te je zabrinutim pogledom da si se zamalo zagrcnula.
"Ma trebam da dobijem, ništa bitno."
"Ou. Okej. Ako ti treba nešto, reci." Dirao ti je kosu koja ti je padala na grudi da bi je skupio iza ledja. "Ja kad bolje razmislim, od kad si došla kod mene, ti ni jednom nisi dobila."
"Hoćeš da ti objasnim zašto?" Već si počela da ludiš.
"Da?" Nije znao da si u pms-u.
"Pa možda zato što si mi jebeno napravio dete čim sam došla, a porodila sam se pre dva meseca tako da je super što je odlučilo da mi bane posle godinu dana." Rekla si ljutito.
"Dobro. Dobro. Okej. Nemoj da se duriš sad." Poljubio ti je vrh nosa. "Ide posle jedna vožnja novim rendž roverom i raspoloženje će da ti se popravi, je l?"
"Ne, ozbiljna sam. Odakle ti para za još jedan auto?" Pogledala si ga zbunjeno.
"Da l me to pitaš." Kao da je bio razočaran.
"Da pitam te. Mislim sve je u redu dok ima, pos-" Dušan te je prekinuo pogledom.
Pošto si mu sedela u krilu, bila si i te kako niža od njega. Gledao te je sa visine, zanosno, seduktivno kao da te poseduje.
"Šta?" Htela si da ga pitaš zašto te tako gleda. Približio je glavu za centimetar čisto da te zaintrigira zatim se ponovo povukao nazad. Tada se i nasmešio skupljenih usana da bi i tebi izazvao smešak.
"Što me tako gledaš?" Pitala si ga ali on nije odgovarao. Nastavio je da te gleda ali sada manipulativno kako bi na kraju dobio barem deo onoga što je hteo. Palac je prevukao preko tvojih usana i tada je srce krenulo da preskače. Znao je da si slaba na to. Slaba na male sitnice koje lože vatru u tebi. Krenula si duboko da dišeš, i on je ispratio svaki pokret tvog grudnog koša.
YOU ARE READING
Nevaljao
Fanfiction"Ponovo se poravnao, dozvolivši ti da te vodi grubo i brzo. Držao je kontakt očima sa tobom dok te je jebao jače, gledajući tvoje izraze lica dok te je terao da svršiš. Kako i ne bi kada ima tako ogroman kurac. Suze su ti krenule koliko ti je bilo l...