note: označiću ovu knjigu kao mature, jer vidim da nekima nije prijao prethodni deo. Biće još prljavih , seksualnih šala i motiva kao i scene seksa, tako da još jednom upozoravam. Hvala svima koji čitaju- ovaj je deo napisan kako bi preneo priču.
Sklonila si činiju vode sa njegovog krila i odnela je u kuhinju. Za to vreme nema ko nije upao u sobu.
" Momci, ej, ej, ej, hajde svi izadjite ispred da vam objasnim stanje, vidite da još nije obrisano."
"Hajmo momci čuli ste devojku" Rekao je Tadić i namignuo Dušanu. Oni su izašli i sačekali te dok si odnela Dušanu peškir da obriše ruke. Činija u kojoj je bila mutna voda od krvi je idalje stajala na sudoperi. Kada si izašla otprilike njih desetak je bilo oko tebe uključujući i trenera.
" Možemo li malo da se odmaknemo od vrata? Čuće nas." Htela si da čuje lično od tebe a ne da mu šapućeš iza ledja.
" Naravno, naravno" Svi su se složili. Dok ste se pomerali Živković je doleteo misleći da kasni.
" Izvinite Andrija, došla bih svakako do Vas, bila sam jako zauzeta."
" Ma nema veze, i onako je poluvreme. Samo nastavite."
" Znači ovako, pokušaću da kažem da me svi razumete. Dušanu se posekotina od nešto više od petnaest centimetara proširila na okolno tkivo i postala je duboka rana. Mi smo zaustavili krvarenje - stala si jer su pomoćni prošli da očiste- dakle nema krvarenja, sve smo sprečili, dala sam mu injekciju tetanusa čisto onako proti-" Opet te je neko prekinuo.
" Znači ništa od evropskog?" Razmišljala si šta da mu odgovoriš.
" Kada počinje ono?"
" Ovu su sada kvalifikacije koje traju do kraja juna, a zatim je evropsko sledeće godine u ovo vreme."
" Gospodine treneru, na žalost ne verujem da će Dušan moći na teren. Eventualno će moći na vašu poslednju utakmicu kvalifikacija, ali to zavisi da li će do tada imati snage a ne od stanja povrede. Za evropsko ima šance da se vrati u formu."
" Hvala Vam, možemo li da ga vidimo?" Strahinja je pitao.
" Sada čiste sve, tako da verovatno ne. Treba da ga presvučem ako on ne može, tako da će biti spreman za vas nakon utakmice."
" Uredu. Hvala Vam. Hajmo momci u svlačionicu imamo još deset minuta do drugog poluvremena." Oni su krenuli a ti si se vratila u Dušanovu sobu. Čišćenje je bilo pri kraju pa su morali da premeste Dušana na kauč zbog uprljane fotelje. Ti si im pomogla i tada si uspela da mu obučeš čist šorc. Sela si na kauč, a on svoju glavu stavio u tvoje krilo, ispružen, čekajući da radnici odu. Ti si mu se igrala kosom.
" Mnogo ti hvala za ovo."
" Ma ništa ajde, vidiš da sam se pogubila."
" Sad sam siguran da ćeš položiti ispit." Rekao je i tebi je palo teško.
" Koliko je sati?"
" Deset do jedan." Pogledao je na sat koji je stajao na komodici pored notesa.
" Pa ja ga polažem za tri sata jebote." Rekla si u neverici.
" Dobro, lagano. Znam da sve znaš." Rekao je ohrabrivajući te maženjem po ledjima.
" Malo me trema hvata Dušane, nikad je nisam imala šta je ovo?" Počela si da paničiš, jer se utakmica još nije završila, nemaš ni telefon ni skriptu kod sebe, nisi jela, a obećala si Tijani da ćeš svratiti i kupiti joj lekove. Krenula si da misliš intenzivno toliko da si krenula da cupkaš nogom. Dušan ti je stavio ruku na koleno da te zaustavi i pitao te je šta je toliko problem. Ti si mu rekla šta si sve držala za sebe i on je krenuo da pronalazi rešenja za sve. Kao poručen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nevaljao
Hayran Kurgu"Ponovo se poravnao, dozvolivši ti da te vodi grubo i brzo. Držao je kontakt očima sa tobom dok te je jebao jače, gledajući tvoje izraze lica dok te je terao da svršiš. Kako i ne bi kada ima tako ogroman kurac. Suze su ti krenule koliko ti je bilo l...