Otključavao je vrata stana i presrela vas je devojka iz susednog stana.
"Napravila sam slane tortice, znam da ih Dušan voli, pa sam mislila da probate." Predala ti je tanjir obavijen aluminijskom folijom sa velikim smeškom.
"Hvala Maki" Dušan se srdačno zahvalio Mariji otvarajući vrata. "Hajde sa nama" Pozvao ju je unutra. Izuli ste se i on se odmah uhvatio za šolje.
"E neću kafu, hvala ti. Kako ste šta radite?" Oboma se video umor na licu i ne bi bilo lepo prema Mariji da je samo ostavite ili još gore ignorišete.
"Ma evo dobro smo, bili smo do mojih" Slagala si i u isto vreme uzimala viljušku iz fioke oda probaš. "Sad vidim zašto ih Dušan voli" Nasmejala si se kada ti je in prišao i uzeo zalogaj sa viljuške.
"Nemoj sve da mi pojedeš." Našalio se.
"Ako vam se svidja imam još, samo tražite, ja sam ceo dan u stanu." Vas dvoje ste sedeli preko puta nje i jeli dok vam je ona pričala kako je dolazila policija u susednu zgradu zbog navodne prodaje droge. Niste toliko obraćali pažnju jer ste jeli sa manjkom koncentracije.
"Kako su tvoji Duci?"
"Jao Maki pa znaš kako. Planirao sam da idemo Ema i ja za vikend, možda da prespavamo tamo."
"Jesi?" Iznenadila si se.
"Odlično. Taman da ih pozdraviš u mesto mene." Ustajala je sa stolice. "Idem vam ja, hvala što ste me primili na kratko, vidi pola jedanaest je. Odmaraj te mi se ljubim vas, ć- ćaoo"
Ispratila si je do vrata i kada si ih zatvorila samo si se navalila na njih sa uzdahom. I dalje se čuo zvuk viljuške kako udara o tanjir. Ugasila si svetlo u pretsoblju i u klompama koje si obula tada ušla si u kuhinju vukući noge za sobom."Hajde da spavamo, ne mogu više." Oči su ti bile poluzatvorene. Dušan je obrisao usta salvetom kojom je bio prekriven tanjir i odmah ustao.
"Idemo, idemo"
-
"Stvarno želiš da idemo kod tvojih?" Mazala si kremu za ruke kada si već legla pored njega.
"Aham ljubavi"
"Pretpostavljam da znaju da sam trudna." Okrenula si se u krevetu prema njemu.
"Saznali su pre tebe, ništa se ne brini, oni su na našoj strani."
Uzdahnula si i uvukla si se njemu u zagrljaj. Nikad ti nije bilo dosta njegovih toplih grudi i osećaja njegovog disanja tebi na uho. Kad-kad te je još više približavao sebi i to samo jednom rukom. Volela si kada te steže njegovim mišićima. Od skoro je to prestao da radi jer je znao da će nekome da smeta.
"Sutra je kreće drugi trimester ha?"
"Joj, ne podsećaj."
"Jesi li razmišljala o imenu?" Dušan je nastavio da priča iako je, da je neko gledao sa strane i da on nije krenuo da priča, pomislio da spavate.
"Sutra uz kaficu"
"Ajde spavaj kurvo" Rekao je ironično da te malo zaintrigira.
"Mama ti kurva ajde spavaj ti, šutnuću te u jaja. Hvala bogu pa je petak pa ne moraš na trening ujutru."
-
Jutro je. Pošto je krenulo leto, već u šest sviće. Nije bilo potrebe da se svetla pale, pa si ti, u čipkastom breskva roze brusu i njegovom šorcu zajedno sa bademantilom sišla do kupatila. Ono veliko ogledalo te je samo podsetilo da ćeš biti majka, pokazivajući ti proširene vene na stomaku.
Izlazila si, i u tom trenutku je Dušan samo u boksericama prolazio da bi otišao do kuhinje. Pažnju su ti odvukle njegove pločice na stomaku, jedne pored druge koje vode do V- linije koja je izvirivala iz bokserica. Nosio je belu, ogromnu šolju u rukama i poželeo ti je dobro jutro.
ESTÁS LEYENDO
Nevaljao
Fanfic"Ponovo se poravnao, dozvolivši ti da te vodi grubo i brzo. Držao je kontakt očima sa tobom dok te je jebao jače, gledajući tvoje izraze lica dok te je terao da svršiš. Kako i ne bi kada ima tako ogroman kurac. Suze su ti krenule koliko ti je bilo l...