SAÇLARI RUHUMA URGAN

606 53 45
                                    


Saçları Ruhuma Urgan, Tanrı Misafiri ve Alacakaranlık Katedrali birbirine tam anlamıyla bağlı bir seri. Her şekilde spoiler yiyeceğinizden ötürü, hangisinden başladığınız önemli değil.

Bu romana bir şans vermeye karar verdiğiniz an lütfen yazım dilinin basitliğini, kusurlarını bir müddet kenara bırakarak devam ediniz–romandan keyif almanız için bir rica. Çünkü gelişeceğine inanıyorum. Arzu edersiniz ki bölümler ilerledikçe kalemim daha fazla kendisini belli edecek, yerine oturacak ve kurgunun karanlık tarafı ortaya çıkacak. Okuduğunuza değmesi için elimden gelen her şeyi yaptığımı bilmenizi istiyorum.

Birinci bölüm sizi yanıltmasın, olaylar klasik bir dark romance kategorisi altında dönmeyecek. Her şeyin bir nedeni ve sebebi olduğunu bilmenizi isterim. En basit görünen şeyin bile... Okuduğunuz ya da okuyacağınız için minnettar ve heyecanlıyım.

Fakat sizi tetikleyecek, rahatsız edecek kadar açık bir anlatım söz konusu. Kaos Serisi her anlamda karanlıkla, rahatsız edicilikle dolu bir seri. Sınırları yok. Eğer bu tarz uygunsuz ve etik sınırlarınıza aykırı kitaplar sizi rahatsız edecekse, sizden ve psikolojinizden daha değerli değil. Lütfen kitabı okumayın.

Fakat asla rıza dışında bir kavram söz konusu değildir ve olmayacaktır. Dark romance adı altında bazı şeyleri meşrulaştırmadığımı bilmenizi isterim. O zaman... Hoş geldiniz. 🤍

🪡

KAOS SERİSİ

Aden Avam, zihnine iblisin kanlı elleriyle bağlanmış, psikolojik sorunlar yaşayan genç bir kızdı; bileklerine çizilen kelebekleri her gün öldürdü, kimse ona kelebeği öldüremezsin demedi. Kelebeği öldürme, Aden.

Türkiye çapında yapılan "Arkadaş" etkinliğine Aden Avam'ın adını yazdırdıkları zaman ailesi her şeyin düzeleceğini düşünüyordu. Bu etkinlik, psikolojik sorunları olan insanların, yüksek puanlarla kendini belli eden psikoloji öğrencilerinin hastalarla ilişkisini ve ziyaretini hedefleyen bir çalışmaydı.

Aden, her ne kadar bir yabancının kendisini iyileştirmek için yanında olacağına inanmasa da, zaten kendisi çoktan planını yapmıştır. Gününün çoğunu ölüm ve intihar hakkında araştırma yaparak öldüren Aden, 26 adlı bir internet sitesine denk gelmesi ile hayatının tamamen değişeceğine inanır.

Bu site, seri ve normal olmak üzere katilleri sınıflandıran ve insanlarla iletişime geçmesini sağlayan, yasal olmayan bir platformdur. 26, kategorilere ayrılmakla kalmaz, intihar adı altında yeni bir bölüm oluşturmuştur.

Eline bir kürek verildiği zaman on dört zihnindeydi, ağlama dendi sana, ağlarsan toprak derinleşir, bulamazsın onu bir daha.

On yedi, bir göğüs kafesi mezarıydı; dikiş iplikleri kanlıydı, söylesene sarışın, hangi bileğin yarıldı?

Şimdi bir evin içerisinde, tanımadığın bir adamın yanındasın; bir deli hastanesi değil burası, altı ayın sonundasın.

Kelebeği öldürme, Aden. Zaten sadece bir günü kaldı.

 Zaten sadece bir günü kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SAÇLARI RUHUMA URGANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin