"Let's Have Some Fun Shall We?" Rindo Haitani - Haruchiyo Akashi

394 18 6
                                    

Takeomi'nin size daha önce verdiği bazı dosyaları düzenlerken, 'saklanma yerinde sıkıcı bir gün daha.
.' diye düşündünüz. tozdan biraz öksürerek dosyaları alfabetik olarak sıralıyordun.

"burada eğlenceli bir şey yapmama asla izin vermediler."

"biz döndük."

kapıya baktığında tanıdık bir ses konuştu. sigara içen bir Rindo ve Haruchiyo'yu gördün. gözlerini devirdin ve devam ettin.

"muhtemelen beni yine kızdıracaklar."

"ah, merhaba Bwyan Y/n~."

Haruchiyo size doğru yürürken seslendi.

"ne istiyorsun?"

görevine devam etmesini istedin.

"şimdi, hey şimdi, rahatlar mısın, bu sıkıcı belgeler üzerinde çalışmaktan çok yoruldun."

Rindo'nun belirtirken onlara baktın.

ikisi aniden seni göğsüne çekerken gülümsediler. Rindo gülümseyerek seni dudaklarından öptüğünde inledin. ona baktığında yüzün anında kızardı.

Rindo kalçalarınızı tutarken Haruchiyo da ellerinizi tuttuğu için kıvranamaz veya karşılık veremezsiniz. tekrar inledin, çok geçmeden pes edip karşılık verdin.

"kendimi neyin içine soktum."

Haruchiyo gülümserken ikiniz nefes nefese geri çekilirken içinizden kendinize küfretmeyi düşündünüz.

"sevimli yüz, Y/n~."

diye dalga geçti. Rindo ve o sana bakarak sinsi bir gülümseme paylaştılar. Haruchiyo ve sen öpüşürken Rindo daha sonra boynunuzu ısırmaya başladı.

onları tatmin ettiği için boğuk inlemeler duyuldu. boynuna iz yerleştirdikten sonra Rindo, Haruchiyo'ya durması için işaret verdi.

pantolonlarının düğmelerini açmaya başlarken sizi düzgün bir şekilde konumlandırdılar.

"siktir, başım büyük belada."

çıkıntılarının ne kadar büyük olduğunu görünce düşündün. Haruchiyo gülümserken çeneni kaldırdı.

"yala,"

dedi.

inledin ve başını salladın. onun aletini yalamaya başladığınızda gülümsedi. saçlarını kavradığında kısık bir inilti çıkardı.

Rindo pantolonunu çıkarırken gülümsedi. ıslak vajinanı açığa çıkardı. onu ovmaya başlaması, ve Haruchiyo'nun aletinin etrafında irkilip inlemenize neden oldu.

Rindo iç çamaşırını çıkarıp vajinanı yalamaya başlarken senin yaptığı şeyden zevk aldığını görmek onları tatmin etti.

"mngh~!"

Haruchiyo inleyerek saçını daha sıkı kavrarken ani temasa şaşırdın.

"kahretsin, bu çok fazla."

iki adam arasındaki tüm bu temasın çok fazla olmasından dolayı zihniniz biraz bulanıklaşmaya başladı.

Haruchiyo kısa süre sonra alçak sesle inledi ve ağzına geldi. yavaşça nefes nefese onun daha sert aletiyle temasını keserken, menisinin her damlasını yuttun.

Rindo yalamayı bitirip senin içine sığacaklarından emin olurken sırıttı. Rindoo öndeyken Sanzu arkanızda olduğu için alçak sesle inleyerek pozisyonunuzu sabitlerken kızardınız.

"ne yani, sırayla mı alacağız yoksa onu iki delikten de becerecek miyiz?"

Rindo diğer erkeğe sordu.

"hmm, hadi ikinciyi yapalım,"

Haruchiyo dediğinde Rindo başını salladı. Rindo seni göğsüne çekerken kızardın.

"isimlerimizi haykırdığından emin olsan iyi olur, aşkım~."

Haruchiyo aniden içine girdi ve sen Rindo'ya sımsıkı sarılarak inledin. Haruchiyo analına girmişti. Rindo. seni becermek için Haruchiyo'ya katılırken yanağını öptü.

Haruchiyo, diğerlerinin seni duyması için, çok yüksek sesle inlememen için parmağını ağzına koydu.

seni memnun etmeye devam etmeleri seni çılgınca delirtiyordu. onlar sana aç gözlerle bakarken sen zevkten doğru dürüst düşünemiyordun.

"mhng... g-geleceğim..."


boynunu öptüklerinde mırıldandın. ve birkaç hamleden sonra nihayet geldin, ama hala durmuyorlardı. İkisi de içine girerken Sanzu saçlarını kavradı. Siz sırtınızı kamburlaştırırken ikisi de alçak sesle inledi. İkisi de sana bakarken nefes nefese ve kıkırdadılar.

"siktir... sanırım bayıldı."

Rindo gülümseyip seni temizlemeye başladığında Haruchiyo mırıldandı.

bir saat geçti, yavaşça uyandın ve aniden kızardın.

"sabah manzaram."

Haruchiyo ve Rindo'nun yanınızda size sarılan yüzlerini gördünüz. derin bir uykudaydılar.

 derin bir uykudaydılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


bölüm nasıldı?

yazar: bajiscomb

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tᴏᴋʏᴏ Rᴇᴠᴇɴɢᴇʀs Oɴᴇ-SʜᴏᴏᴛsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin