"Ken Ryuguji" -2

148 15 4
                                    

-pov: Draken'den ayrılalı 5 yıl oldu. ondan sonra kendine odaklandın ve başarılı bir yazar oldun. kardeşleriniz Nahoya ve Souya, ne zaman ihtiyacınız olursa yanındaydılar.

yazmaya biraz ara vererek sosyal medya keşfetinizde gezinirken bir Cumartesi gecesiydi. yanındaki soda kutusunu içerken gözlüğünü çıkardın.

nereden geldiğini anladığınızda bir mesaj bildirimi çıktı. Rindou'dandı.

Rin
"Merhaba Y/n! mola mı veriyorsun?"

sorusuna gülümsedin. seyahatlerinizden birinde Rindo ile tanıştınız. o bir manga sanatçısı ve aynı zamanda bir yayıncıydı.

Y/n
"evet öyleyim, ya sen? yayını bitirdin mi?"

Rin
"evet, çalışanlarıms bağırmayı yeni bitirdim."

Kıkırdadın ve cevap verdin,

Y/n

"onlara karşı çok sertsin Rin."

Rin

"pekala. ama çok baştan savma yaparlarsa. asla öğrenemezler."

Rindo gülümseyerek saate baktı.

Rin
"saat 8:30."
"öyleyse, uhm y/n sana bir şey soracağım, senin için de uygun mu?"

Y/n

"tabii, ne sormak istersin?"

Rindo arama düğmesine basarken derin bir nefes aldı. cevap verirken şaşkınlıkla yerinden sıçradın.

"selam Y/n."

sen gülümserken yavaşça konuştu.

"hey Rin, ne soracaktın?"

"Y/n... uhm, şu anda seninle çıkan biri var mı?"

cevap vericekken ani soruyla kızardın.

"hayır neden?"

Rindo şu anda yüzünde kocaman bir gülümsemeyle karşılık veriyordu,

"peki bir şey daha sorabilir miyim?"

"evet, tabii, devam et."

"s-sana kur yapabilir miyim?"

ne dediğini anlamadan bir an sustun. konuşurken yüzün aniden kıpkırmızı oldu,

"Y/n hala orada mısın?"

"u-uh evet!"

"yani, izin verecek misin?"

"uhm, peki.. benim için sorun yok ama kardeşlerime sormalısın tabi..."

dedin ve yatağında yuvarlanırken kıpkırmızı kesildin.

"a-ama sana kur yapabilirim? değil mi??"

o da kızarırken sordu. kıkırdadın.

"tabii Rin."

"Oİ! Sana kur yapan kim?!"

Souya kapıyı açarak senin yatağına düşmene neden oldu dedi.

"Souya! gireceksen en azından kapıyı çal!"

Ona üfleyerek söyledin.

"uhm, i-iyi akşamlar!"

"hmm, sana da iyi akşamlar. değerli, biricik ablama kur yapacak olan sen misin?"

gülümseyerek Souya'ya baktın ve ona sarıldın.

"uhm evet. ona kur yapabilmek için izninizi almak isterim..."

Ran bir köşede gülerken Rindo kovalarca terliyordu. Nahoya her zamanki gibi gülümseyerek kapıdan içeri fırladı. Souya herhangi bir cevap beklerken Nahoya'ya baktı. Nahoya telefonunu aldı ve konuştu.

"Rindo. onun hakkında gerçekten ciddi misin? daha önce kız kardeşimin kalbi kırılmıştı ve onu kullanan bir adam yüzünden ağladığı o sahneyi tekrar izlemeyeceğim."

Rindoı, Ken Ryuguji ile olan geçmiş ilişkisini ve onun en iyi arkadaşı Emma Sano'ya ulaşmak için onu nasıl kullandığını biliyordu. Rindou gülümsedi.

"evet, ciddiyim. onun hakkında ciddiyim. onu ilk gördüğümde geleceğimi onunla geçirmek istediğimi biliyordum. onu ağlatamayacağıma söz veremem ama söz verebilirim. ona iyi davranacağım, ona hakettiği sevgiyi vereceğim ve onu incitirsem sonuçlarına katlanacağım!"

iki ikiz ona gülümseyerek bakarken Y/n kızardı.

"o zaman... sanırım ona kur yapmana izin vereceğiz. onu mutlu ediyorsun ve ihtiyacımız olan da bu."

Nahoya'nın böyle demesine Rindo gülümsedi.

"teşekkürler Nahoya, ikinizi de hayal kırıklığına uğratmayacağım!"

konuşma sonlandırıldığında sana baktılar.

"seni mutlu ederse sonuna kadar yanındayız abla."

çevirmemi istediğiniz bir karakter var mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

çevirmemi istediğiniz bir karakter var mı?

yazar: bajiscomb

Tᴏᴋʏᴏ Rᴇᴠᴇɴɢᴇʀs Oɴᴇ-SʜᴏᴏᴛsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin