Submissive - Chifuyu Matsuno

196 13 4
                                    

erkek arkadaşının sahibi olduğu evcil hayvan dükkanındaki yavruları okşuyordun. onlara ikramlarda bulunurken gülümsedin. arkadaşlığından zevk alıyor gibiydiler.

"hey bebeğim, işin bitti mi?"

diye sordu Chifuyu. ona baktın.

"evet, bir saniye aşkım."

o, başını sallayıp arabaya doğru gidincr siz yavruları annelerinin olduğu yere geri koydunuz.

"iyi geceler yavru köpekler~."

arka kapıyı kapatıp ellerini yıkarken mırıldandın ve Chifuyu'nun arabasına gittin. arabaya yaklaştıkça inlemeler duyabiliyordunuz ama evcil hayvan dükkanı işlek bir caddede olduğu için yakınlardan gelip gelmediğine emin değildiniz.

oturmakiçin arabanın kapısını açtın.

"bebeğim, akşam yemeği için nereye gidiyoruz?"

sordun ama cevap gelmedi

"bebeğim-"

"Y/n..."

bu tonu duyunca irkildin. Chifuyu arka koltukta mastürbasyon yapıyordu. siz yutkunurken arkadan bile onun ne kadar azgın olduğunu görebilirsiniz.

"siktir, neden şimdi?"

sonra seni arka koltuğa, kendi göğüsüne çektiğinde nefesin kesildi.

gülümsedi ve seni öptü. sen de ona aynı şekilde karşılık verdin.

sen kızarırken bluzunu çıkarmaya başladı. nefes nefese ilk o çıkardı. onun asık suratını görünce kızardın.

"Y/n. Be-ben seni istiyorum."

başını sallayıp zaten sert olan horozuna bakarken kızardın. onu emmeye başlayınca uzağa bakarak kızardı. elini başının üstüne koyarken bir inilti çıkardı. o gelirken gel gitlerini biraz hızlandırırken inledin.

"ngh.."

sen onun spermini yutarken inledi. sen ona baktığında derin nefesler alıp veriyordu.

onun üstüne çıkarken gülümsedin.

"gerçekten çok tatlısın bebeğim~."

o, sen kızarırken çeneni yukarı kaldırdı.

"d-değilim."

boynuna ufak bir diş izi koyarken kıkırdadın. elini ağzına koyarken yumuşak bir inilti çıkardı. o kızarırken sen ofladın ve elini çektin.

"şimdi bu kadar utanma Matsuno, bunu sen başlattın."

sızlanırken kızardı ve bu seni tatmin etti. size itaatkar olabileceği veya baskın olabileceği zamanlar vardır. bu sefer, sevimli olan itaatkar davranıyor.

uysal davrandığı için bütün işi sen yapmalısın ama en azından onun sevimli ahlaksız yüzünü görmeye değer.

içine girince kızarıp inlerken sen doğru pozisyon almaya başladın. o belinizi kavrayarak inlediğinde bir inilti çıkardınız.

ona gülümsediniz ve o sırtını bükerek miyavlayarak inlerken kalçalarınızı hareket ettirmeye başladınız. hızınızı artırdıkça keyif aldınız.

"ngha, Y/n... bo-boşalacağım!"

o gelene kadar daha da özensizleştiğin için başını salladın.

sırtını okşayarak gülümserken nefes nefese, ter içinde ve sırtını kamburlaştırarak göğsüne uzandın.

telefon tamire gitti ve baya şey yaşadım gittiğinden beri, o yüzden annemin telefonundan zar zor çeviriyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

telefon tamire gitti ve baya şey yaşadım gittiğinden beri, o yüzden annemin telefonundan zar zor çeviriyorum. kusuruma bakmayınn

ayrıca başım ağrıyor fazla yanlışım olmuş olabilir

bölüm nasıldı-?

yazar: bajiscomb

Tᴏᴋʏᴏ Rᴇᴠᴇɴɢᴇʀs Oɴᴇ-SʜᴏᴏᴛsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin