Jealous - Keisuke Baji

317 16 25
                                    

"oi, Y/n!"

adını duyunca irkildin. 'kahretsin, yakalandım' diye düşündün. arkanı döndüğünde erkek arkadaşının sana sırıttığını görünce kendine küfür ettin.

"yani kıskandın ha?''

o konuştu. son birkaç gündür randevunuza gelmediğiniz için Keisuke'yi görmezden geliyorsunuz. özür dilemek yerine sadece güldü. bu seni sinirlendirdi ve biraz incitti.

"Keisuke ne olursa olsun, burada Chifuyu ile birlikteyim. alışverişe gidiyoruz."

o sırıtırken ona dik dik baktın.

"hmm, ne dersen de tabii~"

dedi ve Chifuyu'nun kız kardeşine doğru yürüdü. seni, Chifuyu'nun ablası ile kıskandırıyor. ofladın ve Chifuyu'nun dondurma yediği yere geri döndün.

''yani yenilgiyi şimdiden kabulediyorsun?"

diye sordu Chifuyu, sana en sevdiğin aromalı dondurmayı verirken.

"bilmiyorum... yani umurunda bile değil."

Chifuyu seni neşelendirmek için içini çekti. adam saçını karıştırırken ona gülümsedin.

"üzülme tamam. ikinizin arasının iyi olacağına eminim."

diyor, sen başını sallayıp dondurmayı erimeden yemeye başlarken. bir süre sonra Chifuyu ile parkta biraz dolaşıp sohbet ettikten sonra lunaparka gittiniz.

sen ve Chifuyu ana okulundan beri eniyi arkadaşlardınız. bu yüzden onun nasıl biri olduğunu zaten biliyordunuz. Keisuke ile paylaştığınız dairenize geri getirmeden önce ikiniz biraz konuştunuz.

"beni geri getirdiğin için teşekkürler,"

dedin sarışın gülümserken.

"her zaman, Y/n,"

saçlarını karıştırırken söyledi ve sonra dışarı çıktı. kapıyı kapatırken gülümsedin ve yavaşça iç çektin ve ayakkabılarını çıkardın.

oturma odasına gittin ve oturmak üzereydin ki bir ses senin adını seslendi.

"oi, Y/n."

Keisuke sana seslendiğinde ona baktın.

"evet?"

sana doğru yürürken tek kelime etmedi, ona baktıkça kafan karıştı.

"bir şeye mi ihtiyacın var Keisuke?"

diye sorarken aniden burnunu senin boynuna koydu. ona bakarken kızardın.

"nereye?"

"üzgünüm,"

sen ona sarılırken diyor bunu.

"aptallık ettiğim için özür dilerim. Randevumuza geleceğime söz verdiğim için seni kırdığımı biliyorum. ama özür dilemek yerine seni kıskandırdım. özür dilerim..."

dedi. sen onun özrüne gülümsedin ve ona sımsıkı sarıldın.

"aman Tanrım, erkek arkadaşımın bu kadar yumuşak olduğunu hiç bilmiyordum."

senin alay ettiğin şeye o kızarmıştı.

"her neyse, bana öpücükler ve kucaklamalar borçlusun, çünkü beni Chifuyu'yu ile kıskandırıyordun."

bunu demesi senin kıkırdamana sebep oldu.

"elbette Kei. ne istersen."

onu yanağından öptüğünüzde ikiniz de kızardınız.


onu yanağından öptüğünüzde ikiniz de kızardınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

çevirmemi istediğiniz bir karakter var mı?

yazar: bajiscomb

Tᴏᴋʏᴏ Rᴇᴠᴇɴɢᴇʀs Oɴᴇ-SʜᴏᴏᴛsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin