Songülden
Nişan için kumsala gitmiştik. Gözüm hep Sadideydi. Evet ismini öğrenmiştim. Yeliz tanıştırmıştı. Arkadaşlar arasında bir nişandı. Kimsemiz yoktu zaten ne onların ne bizim ben ailemi 12 yaşında bir trafik kazasına kurban vermiştim. Yelizler ise bildiğim kadarıyla önce babasını kaybetmiş kalp krizinden daha sonra 2 3 yıl önce de annesini kaybettiler yeliz benim Yakın arkadaşımdı lisede tanışmıştık. Annesinin cenazesine gitmiştim ama abileriyle karşılaşmamıştım. Zaten abim ile ilişkisi de bizim arkadaşlığımız sayesinde başladı yeliz bize gelirdi ders çalışmak için orda abimle karşılaşırlardı. Abimin arkadaşları gelmişti yelizinde öyle herkes kumsalda yerini bulmuştu şimdi sıra çiftimizdeydi. Güzel bir şarkıyla giriş yaptılar.
Ferhat GÖÇER ~sen elimden tut~
Aşk gerçekten varmış hissettirdin.
Bilsen nasıl geldin hoşgeldin
İyi günde kötü günde
Söz verelim ikimizde
Aldığım en son nefeste
Sen elimden tut
Dans ediyorlardı. Yaver de Meltemi dansa kaldırmıştı. Meltem benim cocukluk arkadaşım bir sevgilisi olduğunu biliyordum ama hiç tanışmamıştım o da yelizin ikinci abisi yavermiş. O arada Sadinin bana doğru geldiğini gördüm.
Sadiden
Songülle tanışmıştık. Yelizin arkadaşıymış. Adını çok duymuştum ama Taylanın kardeşi olabileceği aklıma gelmemişti. Mest etmişti beni kokusu gülüşü herkes dans ediyordu. O arada gözlerim Somgule kaydı sanirim erkek arkadaşı yoktu. Olsa burada olurdu. O an deli cesaretiyle songülün yanina gittim ve benimle dans eder misiniz ? Diye sordum şok olmuştu belliydi yüzünden hıhi evet tabi dedi.
Songulden
Sadi yanima geldi ve beni dansa kaldırdi şok olmuştum kabul ettim. Dans ederken bir yandan da sohbet ediyorduk ama ben maviliklerde kaybolmak üzereydim.
Songül dememde bir sakınca var mı?
Yok yok peki benim sadi demem de
Yok. Çok yakışıyorlar dimi ?
Evet.. keşke
Keşke?
Gözleri dolu dolu ailem de görseydi.
Keşke bizimkiler de görseydi küçük kızlarının bu mutlu gününü.
Dans bitmişti bu an hiç bitmesin istiyordum. Nişan bitmişti sırada 1 hafta sonraki düğün vardı evet aralara mesafe koymadık zaten kimsemiz yoktu sadece Yeliz öğretmen olduğu için yaz tatilini bekledik. Sadi ile Nişan sonuna kadar sohbet ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi SadGül
RomanceMutlu bir SadGül isteyenler buraya benim dünyamda mutsuz SadGül yok