Songülden
2 saatlik bir yolculuktan sonra harika bir yere gelmiştik. Aden 2,5 saattir uyuyordu. Arabadan iner inmez uyandı. Anca 23te geri uyurdu şimdi.So: yaaa aşkım burası çok güzel
Sa: şuan o kadar güzel değil içine iki prenses girince daha güzel olacak.
İçeri girdik büyük bir çam ağacı vardı. Altında 3 tane hediye paketi vardı. Üzenlerinde isimlerimiz yazıyordu.
So: yaaa bunlar nerden çıktı
Sa: bilmem Noel Baba getirdi galiba.
Aden tuhaf tuhaf etrafa bakıyordu ışıklar tuhaf gelmişti ona. Hediye paketlerinden pijama takımları çıktı. Bizde aden de ayaktayken güzel resimler çekildik.
So: acıktım benn
Sa: tahmin etmiştim. Gel mutfağa hemen sana beşamel soslu tavuk ve makarna yapalım.
So: en sevdiğim hadi gell
Adeni kucağıma aldım mutfağa gittik. Ailecek yemek haziliyorduk. Saat 22 gibi yemiş ve kalkmıştık. Resim çekiliyorduk.Çok güzel çıkmıştık. Adenin uykusu gelmek üzereydi çünkü bugün yorulmuştu. Ve açık hava uykusunu getiriyordu. Onu yatırmak üzere üst kata çıktım uyuttum yan odada beşik vardı oraya yatırdım onu artık gece uykusu düzene girmişti sabaha kadar uyurdu şimdi. Yavaşça aşağıya indim. Sadi çam ağacının önüne uzanmış elinde kitap vardı. Kitaba dalmıştı çok belliydi. Yavaşça yanına gidip kucağına oturdum.
So: sevgilim
Sa: aşkım
So: Ne yapıyorsun
Sa: seni bekliyordum. Uyudu mu
So: uyudu. Sadi baksana kar yağıyor
Sa: Evet çok güzel
Sadinin kucağında yarım saat dışarıyı izledik.
Sa: biraz daha böyle durursak elimden bir kaza çıkacak
So: Ne gibi
Sa: seni yemek gibi
So: hıı yesene beni.
+18 başlıyor
Dudaklarını hemen dudaklarıma bastırdı. Yavaşça düğmelerini açıyordum bende. Sanırım yeni yıla sevişerek merhaba diycektik. Dudaklarımdan ayrılıp. Yavaş yavaş köprücük kemiğime indi öpücükler konduruyordu. Bir yandan ısırıyordu.
Sa: bu koku varya beni mest etmeye yetiyor.
Boynuma burnunu gömdü. Yavaş yavaş göğüslerime indi
So: sakın emme
Sa: neden
So: bebeğimin hakkını sana yedirtmem
Sa: ama ben koca bebek
So: iyi madem koca bebek devam et.
Göğüslerimi emdi. Yavaş yavaş aşağıya indi. Sanırım sıra bendeydi.
So: birazda kontrolü bize bırak ya
Dedim yer değiştirdik üste ben vardım. Yavaşça içime aldım onu ve üzerinde zıplamaya başladım. Zevkten dört köşe olmuştu Sadi her halinden belliydi. Ama dayanamıyordu. Bir anda altına aldı beni yeniden daha hızlı gelgit yapmaya başladı. Artık acı hissetmiyordum. Zevkten inliyordum.
Sa: boşalmak üzereyim
So: boşal o zaman
Sa: içine mi
So: Evet kontrol hapı kullanıyorum.
Sa: Tamam
İçime boşalmıştı. Yanima uzandı saat 02.00di.
So: Hadi banyoya girelim sonra bende Adeni emziriyim tabi kızıma süt kaldıysa
Sa: hahahahah hadi gel
Birlikte banyo yaptık çıktık.
+18 son
Sadi pijamalarını giyip yatağa girdi bende pijamalari giyip Adenin yanına gittim. Saat 3tü her gece bu saatte emziriyordum onu. Alışmıştı o da bu duruma kurulmuş alarm gibi ben içeri girmek üzereyken ağlamaya başladı.
So: geldim kızım
Adeni emzirdim emerken uyuya kalmıştı. Bu haline bayılıyordum. Emerken uyuyunca masum haline ayrı bir masumluk katılıyordu. Yavaşça yatağına yatırdım ve yan odaya geçtim. Sadi uyumamıştı. Her gece olduğu gibi ne zaman Adeni emzirmek için yanından kalksam uyanıyor ve ben gelene kadar uyumuyordu .
So: yine mi bekledin
Sa: sen yanımda olmayınca senin kokun olmayınca uyuyamiyorum Songül Payaslı
So: öylemi
Sa: Evet öyle bağımlılık yaptı bende.
So: Senin tedavi olman lazım
Sa: ben bu kokuya ömür boyu bağımlı kalmak istiyorum
So: himm uyuyalım mı artık
Sa: Tamam uyuyalım
Başımı sadinin gogusune koydum. Saçlarımı oksuyordu. Gerisi yoktu bende gözlerimi açtığımda yanliz başıma uyuyordum. Icerden sesler geliyordu.
Ad: ba ba
Sa: aferin kızıma
So: askimmm
Sa: geliyoruz sevgilim
Yanima geldiler.
Sa: Hadi prensesim soyle anne duysun
Ad: an ni an-ni
So: annem güzel kızım sen bana anne mi dedin
Ad: an ni
Sa: sabahtan beri seni çağırıyor anne diye
Duyduğum o kelime bana dünyaları vermişti ANNE evet o kutsal kelimeyi duymuştum. O an anladım. Ben artık gerçekten büyüdüm. Aden kalabalık bir ortamda büyüdü 9 aylık olmasına rağmen kelimeler söyleyebiliyordu. Abimler yaverler melikeler Adeni sevmek için bize geliyorlardi hep konuşuyorlardı onunla bu da büyük etken oldu erken konuşmasında.
Kahvaltımızı yapıp evimize gitmek üzere ayrıldık bu güzel yerden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi SadGül
RomanceMutlu bir SadGül isteyenler buraya benim dünyamda mutsuz SadGül yok