Songülden
Bugün abimin nişanı var. Bende sabah kuaföre gitmeden bir pastaneye uğrayıp poğaça almak istedim. kulağımda kulaklık hızlıca yürürken bir anda biriyle çarpıştım. Yere düşen kulaklığımı aldı. "Pardon hanimefendi biraz acelem varda o yüzden kusura bakmayin" dedi. Önemli değil benimde acelem var sizde kusura bakmayın. Kulaklığı elime verirken o okyanus gözlerde kaybolmuştum. Hemen işlerimi halledip kuaföre gittim Yelizin yanına.
Naber Yeliz?
İyiyim Songül de niye geç kaldın bir şey mi oldu sen hiç geç kalmadın
Ya gelmeden kahvaltı yapmak için pastaneye uğradım o arada biriyle çarpıştım filan
Anladım canım hadi hazırlanalım Taylan gelir 2 saate
Yelizle hazırlandık çok güzel olmuştu. Abim geldi ve bizi aldı. Yelizin 2 tane abisi vardı daha önce tanışmamıştık. Önce Yelizlere gidecektik. Hiç birimizin başında büyük aile bireyi yoktu. O yüzden evden birlikte çıkacaktık abileri ile gittik kapıyı çaldık içeri girmemle şok olmam bir oldu o buradaydı okyanus gözlü adam...
Sadiden
Sabahki kiz burdaydı. Kokusunda kaybolduğum kiz ilk görüşte tutulmuştum ona. Evet dedim içimden bu evlilik karşıtı adamı evliliğe ikna edecek kadın çarpılmıştım resmen ama birdaha nerde göreceğim onu diye düşünürken kiz kardeşimin nişanlısının kardeşi olduğunu nerden bilebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi SadGül
RomanceMutlu bir SadGül isteyenler buraya benim dünyamda mutsuz SadGül yok