Songülden
Eve gelmiştik. Restoranta uğramıştık gelirken bir şeyler de yemiştik. Sadiye sabah verdiğim söz aklıma geldi.
So: sevgilim
Sa: Efendim
So: sabah sana verdiğim sözü hatırlıyor musun
Sa: hatirliyorum ama
So: anladim tamam sevgilim hadi gel dinlenme odamıza gidelim sen iyi değilsin.
Sa: Senin güzel kalbini öperim
Oturma odamız bizim dinlenme odamızdı. Oraya çıktık. Sadi ile en sevdiğimiz aktiviteyi yapacaktık. Kitap okuyup başka hayatlara karışacaktık. Ben kitap seçerken Sadi arkadan sakin bir fon müziği açtı.
Elimdeki kitaba baktı
Sa: Beyaz Zambaklar Ülkesinde
So: Evet. Sen de ne var
Sa: şeker portakalı
Okumaya başlamıştık. Saat 00ye doğru Sadiye baktığımda sallanan sandalyede uyuyordu. Şarkıyı kapattım elinden kitabı aldım. Koltuğun üstündeki ince battaniyeyi aldım. Yavaşça yanına kıvrıldım. Üstümüzü örttüm.
Sadiden
Sabahın ilk ışıklarıyla kalktığımda kucağımda yatan karimi gördüm. Resmen sandalyede uyumuştum ve Songül de yanıma yatmıştı. Yavaşça Songülü uyandırmadan kucağıma aldım odamıza götürdüm. Sessizce aşağıya indim. Bugün pazardi. O yüzden erken kalkmasına gerek yoktu. Güzelce kahvaltı hazırladım. Dışarısı sıcaktı. Serin serin kahvaltı yapalım diye icerde hazırladım klimayı da açtım.
Songülden
Burnuma gelen nefis poğaça kokusu ile uyandım yatakta yatıyordum. Ama nasil diye düşünürken sadinin beni buraya getirmiş olduğunu anladım. Hava çok sıcaktı. Yatağı topladım. Oturma odasını topladım. Bikinimi giydim ustune de elbisemi havuza girecektim kahvaltıdan sonra bakalım Sadi bey bana eşlik edecek mi? Aşağıya indim.
So: Günaydın kocacım
Sa: Günaydın karıcım hayirdir bir yere mi gidiyoruz
So: hayir kahvaltıdan sonra havuza gireriz diye düşündüm
Sa: harika olur ama önce kahvaltı.
Kahvaltımızı yapmıştık. Etrafı topladık. Sadi üzerine şortunu giymek için yukarı çıktı. Bende kendimi hemen soğuk suya attim. Sadinin havuza girdiğini anlamamıştım. Bir anda elleri ile arkadan yakaladı beni
So: Ayy ne yapıyorsun
Sa: karıma sarılıyorum.
Yavaş yavaş beni havuzun duvarına yapıştırdı.
So: Ne yapıyorsun be
Sa: özledim seni
So: hmmm çok mu özledin
Sa: çok çok
So: o zaman hadi gel.
Sadiyi havuzdan çıkardım. El ele yatak odamıza çıktık.
+18 başlıyor
Yazardan
Sadi Songulun dudaklarını sömürürken eli ile bikininin üst kismindan kurtulmayı başarmıştı. Bir şekilde ikiside şuan tamamen çıplaktı. Sadi karısının kıvrandığını gördükçe daha da uğraşıyordu onunla yavaş yavaş önce omzuna sonra göğüslerine öpücük konduruyordu. Songül Sadinin altında kıvranıyordu.
So: Aşkım hadi yaa
Sa: kıvranman hoşuma gidiyor
So: Sadiiiii
Bir anda odayı bir çığlık basmıştı. Sadi hızlıca Songülün içine girmişti kafasını da boynuna gömmüştü.
Fan Fin Fon
+18 son
Songülden
Nefes nefeseydik. Sadi yanima uzandı.
Sa: harikaydın güzelim
So: sende öyle
Sa: Hadi banyo yapmaya
So: sen git Aşkım
Sa: gelmiyor musun
So: Sadi rahat durmuyorsun orda
Sa: Tamam rahat duracağım hadi
Banyoya girdik. Çıktığımızda saate baktım saat 18 olmuştu. Zaman hızlı geçmişti. Dışarıdan pizza söyledik.
Sa: aşkım
So: efendim
Sa: yarın için bir planın var mı
So: şirkete gideceğim. Sabah 2 toplantım var 14 gibi biter sonra Melike ve meltemle kahve içeceğiz. Neden
Sa: yarın benim restorantta biraz uzunca işim var geç bitebilir o yüzden sormak istedim.
So: Ne işin var
Sa: haftanın ilk günü haftalık yemek listesi çıkaracağım.
So: kaçta biter işin
Sa: akşam 10 gibi
So: hmmm iyi tamam
Pizzalari yedik etrafı topladık. Kendimizi yatağa attık. Sabah saat 8de alarm sesi ile uyandık.
So: Offff
Sa: uyuyan güzel hadi kalk
So: biraz daha uyusak olmaz mı
Sa: olmaz hadi
Uzerimizi değiştirdik. Evden işe gitmek için ayrıldık.
Şirkete gelmiştim. Hemen toplantılara girdim. Saat 16 gibiydi bittiğinde kızlara 17 de buluşuruz demiştim hesabıma göre eve gidecektim ama toplantılar uzadı. Şimdi hızlıca şirketten çıktım kızların yanına gittim.
Me: nerdesin kizim ya
So: sorma toplantı uzadı
Mel: Abla ya çok özledik seni
So: bende sizi
Me: sensiz şubenin tadı tuzu kalmadı.
Mel: Abla nasıl gidiyor evlilik
So:güzel
Me: var mi bize yeğen
İçecek boğazıma kaçtı.
So: hayir yok şuan düşünmüyoruz.
Me: Neden
So: biraz birbirimize zaman ayrılalım istedik
Guzel bir sohbetten sonra ayrılmıştık. Sadiye mesaj attığımda bana işinin daha olduğunu söyledi. Bende eve gittim. İçeri girdim pijamalarımı giydim. Çok uykum vardı ama Sadi olmadan o yatağa girmek istemiyordum. Evlendikten sonra birbirimize söz verdik. Ne olursa olsun birlikte uyuycaktik yatakta. Televizyonda bir şeyler arıyordum. En sonunda bir film buldum.
Sadiden
Saat 22.30 du eve girdim ses yoktu. Uyudu galiba diye düşündüm yukarı çıktım tam odaya girecektim ki baktım Televizyon açık içeri girdigimde meleğim uyuyordu orda. Yavaşça kucağıma aldım Televizyonu kapattım.
So: sen mi geldin
Sa: Evet güzelim uyu hadi
Yavaşça yatağa yatırdım. Üzerimi değiştirip yanına kıvrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi SadGül
RomanceMutlu bir SadGül isteyenler buraya benim dünyamda mutsuz SadGül yok