Songülden
Kızlar yarım saat içinde geleceklerdi. Bende bize masa hazırladım.Masamız böyleydi birde ben kızlara sürpriz yapıp pijama takimi aldım. (4 tane düşünün)
Zil çalıyordu. Hemen kapıyı açtım kizlar ellerinde içecekler ile geldiler. Masayi görünce hepsi birden ooooo diye bağırdılar.
Songul: odamda bir şey var gelin
Meltem: Ne var kizz
Odaya girdiler hepsi gülüyordu.
Songül: hadi hazırlanalım
Hepsi hazırlanmış masa başına geçmişlerdi.
Yeliz: Eee bu planın amacını artık açıklamak ister misiniz?
Meltem: Bence Songül açıklamalı
Songül: Yani nasıl söylenir bilmiyorum ama AŞIK OLDUM...
Yeliz: Ne kime ?
Meltem: abine
Yeliz: ayy bayılacam ciddi olmazsın Sadi abime ayy o hayatta evlilik istemezdi
Melike: eyy aşk nelere kadirsin
Yeliz: durun simdi Songül baştan anlat. Nasıl oldu ne zaman oldu?
Songül: hersey sizin nişanın olduğu gün başladı..........
Kızların hepsi : Vay beeee
Yeliz: Ne aşk bee abime bak sen şimdi düştü taylanın eline
Melike: niye abla taylan abiyle ne ilgisi var
Songül: şöyle anlatayım Melike Sadi abime çok çektirdi. Yelizi kimseye layık görmedi. Abime git bütün İstanbula ben Yelize aşığım dedirtti. Oyun kurdu abime yelizin önüne silahlı adam çıkarttı sanki Yeliz vurulacak gibi abim koruyacak mi bakmak için şimdi haklı olarak abimde ona çektirir.
Melike: vay be taylan abide yaptı bunları yani ne aşk bee
Yeliz: Ee Meltem sizin nasıl gidiyor?
Meltem: biz takılıyoruz ya Yaverde tık yok bir evlilik teklifi bir şey yok.
Songül: Yaver yapar sen korkma o seni gerçekten seviyor gözlerinden belli. Yeliz ben ne zaman hala olacağım.
Yeliz: (yediği şey boğazına takılır) Songül dur daha dün 1 bugün 2 daha 1 hafta oldu evleneli hem ben şuan çocuk düşünmüyorum.
Songül: abim ne düşünüyor
Yeliz: saygı duyuyor evet istiyor ama bir yandan birbirimize doyalim da diyor.
Saatlerce masa başında oturduk saat 1e doğru herkesin uykusu gelmişti çünkü sabah iş başı yapacaktık. Herkes odalarına çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi SadGül
RomanceMutlu bir SadGül isteyenler buraya benim dünyamda mutsuz SadGül yok