Szia! Mielőtt elkezdenéd olvasni ezt a történetet, néhány dolgot le kell szögeznem:
•Nem az eredeti outer banks storyline alapján fogok mindent megírni, mert nem ez volt a terv.
•Elő fog fordulni benne 18+ jelenet
•Káromkodások lesznek benne.Tehát ha bármelyet a leírtak közül nem bírod, ez a story nem neked való.
Ha ittmaradtál, köszönöm, remélem tetszeni fog!
--------------------------------------------------------------
Kate Middleton vagyok, és Outer banksben élek. A társadalmi réteg 2részre tagozódik: snecik és flúgosok. Itt az embernek vagy két lakása, vagy két munkája van. Bemutatom a csapatom:
És ez lennék én. Pénzes kölyök vagyok, de egyedül élek, a szüleim kint vannak külföldön. Sose foglalkoztak velem, de minden hónapban küldenek egy kis pénzt, ami elegendő a lakásra és egy kis ételre.
Ő itt Jonathan Booker Routledge, de mindenki csak Jhon B-nak hívja. Nincsenek szülei, az anyja lelépett, az apja pedig eltűnt a tengeren pár hónapja. Gyakorlatilag mintha a bátyám lenne.
Ők itt JJ Maybank és Pope Heyward. Pope a csapat esze, eszes gyerek. JJ pedig minden hülyeséget megcsinál, és hűséges , akármire képes értünk.
És ők Sarah Cameron és Kiara Carerra. Legjobb barátnők voltunk általánosba, viszont Kie és Sarah kapcsolata megromlott, és hirtelen ellenségek lettek. Én pedig jóba maradtam mind a kettejükkel, de a snecikkel kezdtem lógni, tehát Sarahval jobban eltávolodtunk.
Egy átlagos nap volt, halásztunk. Semmi érdekes nem történt, egészen addig amíg nem értesítettek mindnekit hogy közeleg az Agata hurrikán.
–Srácok, szerintem menjünk haza, addig amíg a hullámok meg nem erősödnek.-mondta Kie
–Ja, zúzzunk.-tette hozzá JJ.Tehát elindultunk, hazavittük Kiet és Pope-ot. Én, JJ és Jhon B a kastélyba mentünk, és bezárkóztunk.
*Másnap reggel*
–Jóreggelt fiúk!
–Jóreggelt. -mondták .
–Voltatok kint?
–Nem, de menjünk.-mondta Jhon BMikor kimentünk minden a lehető legrosszabb állapotba volt.
–Baszki Agata, jól kitettél magadért!-szólt JJ.
–Na ja... Mi jár a fejedben Jhon B? -kérdeztem.
–Menni kéne halászni, na mit szóltok?
–Ja, menjünk és szedjük fel a többieket, hajrá.-JJEl is indultunk elsősorban Pope-ért, azután pedig Kiara-ért. Kienek a Roncsba kellett mennie, ami Outer banks egyik legforgalmasabb helye, és mivel a tapló szüleié, be kellett ugrania. Ott viszont találkoztunk a flúgos népekkel.
–Kate, szia!- Sarah volt az, és meg is ölelt.
–Oh, szia Sarah, hogy vészeltétek át a hurrikánt?
–Megvagyunk. Iga.....-folytatta volna de ekkor közbelépett a pasija, Topper.
–Szia Kate, rég hallottam felőled, minden oké?
–Heló Top, persze minden király.Ki nem állhattam Toppert, ahogy sokan mások sem. Idegesítő, nagyképű...igazi flúgos. És a barátai... Ahogyan a barátai gondoltam, meg is jelentek. Megjenelt ő...
–Héj, Topper, gyere már tesó menjünk..-Rafe Cameron volt, Sarah tesója.-ó, Kate szia. - végigpillantott rajtam, majd elment.
–Mennem kell-mondta Sarah- de Kate, ma este lesz egy buli, csak flúgosok. Mit szólsz?
–Jól hangzik, ott leszek.Sarah is tovább állt, ahogy én is. Odamentem a többiekhez, nem sokkal később megérkezett Kie is, és mehettünk halászni. Beesteledett, szóval kicsit kicsíptem magam és elindultam a buliba. Amikor odaértem, tele volt a ház. Sarah egyből köszöntött. Őt félre hívta Topper, de én bementem a házba.
–Kate, hali. Mizu?-kérdezte tőlem Rafe.
–Hali Rafe, minden jó... Várj, az ott..-néztem gyanakvóan az asztalra.
–Drog? Ja, kérsz egy csíkot?
–Nem, Rafe, nem kérek, és te is hagyd abba mert kurvára nem hasznos, ront rajtad...Kiviharzottam dühösen a hátsó udvarra, ahol senki sem volt, csak én. De ő követett.
–Kate, várj... Most miért haragszol?
–Rafe, a drog semmit nem old meg, és egy szóval nem mondtam hogy haragszom. Hidegen hagy a flúgos probléma...
–Oh, hogy a flúgos probléma. Mert te aztán akkora sneci vagy.. Hogy vannak a barátaid? Jó a nyomorban élniük?
–Ők legalább nem fecsérlik az életüket a semmit nem használó szarokra! Mi snecik...
–Ti? Nem vagy sneci Kate, flúgos vagy, hiába tagadod!!Felháborodtam, de tudtam hogy részben igaza van. Nem volt kedvem ittmaradni. Ezért csak annyit mondtam, hogy:
–Szólj Sarahnak hogy leléptem.Rafe csak nézte ahogy elsétállok, és egy szót sem szólt..
YOU ARE READING
Az ellenségbe szeretve / ℝ𝔸𝔽𝔼 ℂ𝔸𝕄𝔼ℝ𝕆ℕ 𝕊𝕋𝕆ℝ𝕐
Romancekidolgozás alatt -Ugyan már Kate, flúgos vagy, hiába tagadod! Dühös voltam, de tudtam hogy részben igaza van. De a barátaim a snecik, nem a béna flúgos oldalon vagyok. De talán ez volt az a pillanat, amikor a szemembe nézett, és beleszerettem. Fonto...