Felelsz vagy mersz?

371 15 0
                                    

Másnap reggel korán keltem, és sütöttem sütit, szereztem piát és édességeket. Tehát ezeket berakodtam a kocsimba, és elindultam a kastélyba. Körülbelül 1óra fele értem oda, és már ott volt mindenki. Rafe és Sarah együtt mentek motorral, Kie és Pope hajóval, JJ pedig szintén motorral jött.

Mikorra odaértem nagyon meglepődtem. Bár ugyan úgy meg volt köztük a feszültség, Rafe és JJ éppen egymással pingpongoztak és nevettek.
–Ooh megérkezett őfelsége.-JJ
–Jajaa, hoztam piát, kaját.. Segítettek kivenni?

Kivettünk mindent a kocsiból, és elmentünk a Sneci anyahajóval a mocsárba kicsit lazulni.

–Szerintem játszunk valamit.-jelentette ki Sarah
–Felelsz vagy mersz?-vetette fel Kie
–Jó, én kezdem.-Pope- Kie, felelsz vagy mersz?
–Felelek.
–Igazából min vesztetek össze anno Sarahval?
–Jaj, az elég bonyolult volt... Legjobb barátnők voltunk így 3an, de aztán Sarah csak Kate-t kérte meg hogy menjen el a szülinapi bulijára. Én meg berágtam, szóval rájuk hívtam a zsarukat.
–Tudtam hogy te voltál ribanc!-nevettünk jóízűen.

–Najó én jövök- Kie -Rafe, felelsz vagy mersz?
–Ó, ez most komoly?
–Felelsz vagy mersz?
–Najó, merek.
–Told le kopaszra a fejed!
–Na nem, kopaszra nem...
–Jó, akkor nem kopaszra, egy buzzcutot vállalj be!
–Jó, rendben, ki csinálja?
–Várj már, komolyan?-kérdeztem
–Aha, miért is ne? Na ki csinálja?
–Majd én! Úgyis jó vagyok ebben.-szólt JJ

Visszamentünk a kastélyba, és ott el is kezdődtek a folyamatok. JJ megfogta a borotvát és hozzákezdett Rafe hajának levágásához.

 JJ megfogta a borotvát és hozzákezdett Rafe hajának levágásához

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

–Na kész vagyok, készen állsz rá hogy megnézd?
–Naná.. hű, azta, annyira nem lett vészes, még tetszik is.
–Nekem is tetszik, keményebbnek tűnsz tőle.-jegyeztem meg, és adtunk egymásnak egy csókot.

–Mindjárt elhányom magam-JJ
–Romantikus..-Pope
–Ahj fogjátok be! -szóltam oda.

Este beszélgettünk, és ittunk jó sokat. A többiek szívtak is, aminek én nem igazán vagyok a híve. Mindegy, a lényeg hogy jól bebasztunk.

Nem akartunk elmenni, nyilván dög részegen nem is vezetünk.

*Másnap reggel*

–Jóreggelt, kelj fel királylány.
–Mi, JJ még reggel van hagyj aludni...
–Már mindenki fent van, rég elmúlt dél, keljél felfele.
–Hagyjmár...
–Oké, te akartad.-ekkor megfogott egy pohár vizet és a nyakmba öntötte.
–JÉZUSOM JJ! EZÉRT MEGÖLLEK!

Elkezdtem kergetni, de ekkro megfordult, felkapott és beleugrott velem a vízbe. Megszárítkóztam és hazamentem.

Az ellenségbe szeretve / ℝ𝔸𝔽𝔼 ℂ𝔸𝕄𝔼ℝ𝕆ℕ 𝕊𝕋𝕆ℝ𝕐Where stories live. Discover now