Mozi

426 15 0
                                    

Reggel volt, a házamban voltam. (Ami nem mellesleg így néz ki:)

Éppen a hálószobámban aludtam, amikor valaki berontott rám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éppen a hálószobámban aludtam, amikor valaki berontott rám.
–Jóreggeeeelt!!  -Kie volt az.
–Hahó, itt vagy??
Látta hogy fekszem, ahogyan beért.
–Naa, Kate, kelj fel! Ma elmegyünk mozizni!
–Hogy mi? Kie, mi a francról beszélsz? Outer banksben vagyunk, hogy lenne itt mozi?
–Te komolyan elfelejtetted? Ma van a szabad eges mozi a Figure Eighten! Ott kell lennünk!
–Jó jó, nyugi, ott leszünk, csak még fel kell öltöznöm...

Felöltöztem,és elindultam Kiaraval JhonB házához.
–Sziasztok fiúk!-köszöntünk.
–Helóka hercegnők, miujság?
–Jhon B merre van?
–Nem tudom, csak úgy eltűnt.
–Majd előkerül..-mondta Kie- na de, ma jöttök velünk a moziba. Remélem nincsen programotok, délután lesz.
–Persze, de előtte segítünk JJ-vel  apámnak kiszállítani a termékeket a flúgos népnek.

Ahogy JJ és Pope szállították ki a Heyward termékeket. Viszont ahogy Pope vitte ki a partra a megrendelt árukat, megállította őt Topper és Rafe.
–Héj sneci, mit keresel itt? -kérdezte lenézően Rafe.
–Kérlek, hagyjatok, ki kell szállítanom ezeket...
–Neked úgy is olyan sokad van tesó, adj már egyet, na ne legyél köcsög. -Topper tette hozzá.
–Ha kell valami meg tudjátok rendelni mint mindenki! Hagyjatok bé....

De nem tudta befejezni, ugyanis Rafe a gold ütőjével kiszakította a zacskót amibe a termékek voltak, és el kezdte ütni őt.
–RAFE, állj le tesó!
–FOGD BE TOPPER! Megérdemli hogy el legyen verve! Héj, sneci, nem akarunk többet a Figure Eighten látni, ne gyere vissza!!

Pope és JJ bosszút állva kihúzták a dugót Topper hajójából.

Délután lett, mind a 4en elfoglaltuk a helyünket. Kie megkért hozzak innit, amíg ők kipakolnak a fiúkkal.

–Jónapot, 4 pepsi lenne. -kértem meg az eladót. A semmiből megszólalt egy hang.
–Héj, Kate, szia.
–Mivan Rafe, mit akarsz?
–Csak mondd meg a barátaidnak, tudjuk mit tettek.

'seggfej'. Gondoltam magamba. Visszamentem a többiekhez, elmondtam nekik a kis találkámat Rafe-vel, és a fiúk nagyon idegesek lettek. Elmondták hogy mit csináltak. El kezdődött a film. Már be is sötétedett, de ekkor jött a baj. A fiúknak el kellett menni wcre, de nem mehettek mert közvetlen a mosdók előtt ült Rafe, Top és Kelce. Tehát a fa mögé mentek hugyozni.

Láttam hogy a flúgos bagázs elindult a fiúk felé. Szóltam Kienek és oda mentünk hozzájuk. Mikorra odaértünk JJ-t Rafe ütötte és Kelce lefogta, Popeot pedig Topper fojtogatta.

Kiara próbálta leszedni Kelcet JJ-ről, én meg ráugrottam Topper hátára, hogy hagyja békén Pope-ot. De ekkor rafe megfogott, és leemelt róla.
–ERESSZ EL RAFE, TEGYÉL LE!
–NE RÁNGATÓZZ KATE, ÁLLJ LE.

Rafe nem akart letenni, ezért én rúgdosódtam, amíg egyszer csak le nem tett, hogy tovább üthesse JJ-t.

Ekkor én egyből feltápászkodtam a földről, és teljes erőmből hátrarántottam Rafet, és izomból ütni kezdtem.
–NEM BÁNTHATOD A BARÁTAIMAT!
Én csak tovább ütöttem. Próbálta lefogni a kezeimet, de ezt több kevesebb sikerrel. Viszont ő egy pillanatra se ütött vissza.

Egyszer viszont tényleg elkapta a kezeimet, úgy hogy ne mozgathassam.
–Lenyugodtál?-kérdezte, és nézett mélyen a szemembe.
Válaszra se méltattam, és adni se tudtam volna, mivel Kie felgyújtotta a kivetító vásznat. Abbahagyták a verekedést. Rafe elengedett, én pedig felálltam, és mind Kelcenek, mind Toppernek bemostam egyet.

Kievel felsegítettük Popeot és JJ-t, és hozzám vittük őket...

Az ellenségbe szeretve / ℝ𝔸𝔽𝔼 ℂ𝔸𝕄𝔼ℝ𝕆ℕ 𝕊𝕋𝕆ℝ𝕐Where stories live. Discover now