A nagy titok

383 11 0
                                    

Miután sikeresen felbosszantottak, hazamentem, és elaludtam. Kimerültem. Egy ideig nem nagyon mentem el otthonról, kedvem se nagyon volt. A snecik átjöttek bebaszni, aztán megint nem láttam egyiküket sem, hát igen, a másnaposság nem a legjobb. Illetve átjött hozzám ő, a jelenlegi életem meghatározó személye. Rá kellet jönnöm, ő nem csak egy kő szívű flúgos, hanem egy gyengéd, érzelmes lélek.

*Beszélgetés, amiben én nem vettem részt:*
–Héj, srácok, csak szerintem viselkedik furán a királylány?-JJ
–De, tuti van valami amit nem árul el...
–Főleg akkor ha a flúgosokról van szó, akkor...-monsta Kie, de nem tudta befejezni mert Jhon B közbe vágott.

–Ja, főleg ha Rafe-ről.. Amikor meglátogattam a Nyárközép utáni reggelen, ő már tudott Sarahról. És feltett nekem egy fura kérdést. Mégpedig hogy mennyire lenne gáz, ha az ellenségbe beleszeretne bármelyikünk. Azt hittem viccelt, de mivan ha... Ha beleszeretett mondjuk Rafe-be?
–Rafe-be? A bátyámba? Viccelsz?-Sarah
–Ő és Rafe, nem is tudom...-Pope.
*

Nem tudtak hova tenni a viselkedésemet, ezért átjöttek hozzám a Cutról a Figure Eightre. Ekkor egyedül tartózkodtam a házban, mikor kopogásra lettem figyelmes.
–Bújj be! -szóltam oda.
–Üdvözlet őfelsége!-köszöntött JJ.
–Mit kerestek itt?
–Gondoltuk meglátogatunk, ha nem probléma.

Beszélgettünk és elmulattuk az időt. JJ kutatott kicsit a cuccaim között már fél órája, és egyszer csak megszólalt.
–Aztaa, micsoda óra, bár elég férfias a fazona, nem adod nekem?
–Ó, az semmi csak....
–Várj a hátulján van valami írva.... R.C...
Ki az az R....
–Rafe Cameron...-szólalt meg Pope
–Rafe Cameron? Kate, komolyan?-förmedt rám Kiara.

Mindegyikük rám nézett, olyan komolysággal, mintha a legrosszabb bűnt követtem volna el, amit megtehettem. Részben igaz is, ellenséggel társultam, sőt vele háltam.
Persze ha ez nem lett volna elég, az emlegetett szamár betoppant.

–Héj, drágam bocsi itthagytam az órá...-ez volt az a pillanat, amikor meglátta a sneciket, JJ kezében az óráját, a monogrammját bámulva.
–Drágam???Komolyan?-Kie
–Figyeljetek meg tudom magyarázni, egyszerűen csak....
–Csak mi? Összejöttél egy flúgossal! Ami nem gond, na de pont Rafe?-Kie
–Figyelj Kie, én nem akarta.....
–Átvertél, azt mondtad semmi nincs! Erre fel a legfőbb ellenséggel dugsz?
–HÉJ ELÉG LEGYEN!-csattant fel Rafe- elég, hagyjátok békén Kate-t! Az én hibám, nem akart hozzám közel kerülni, de én hozzá igen.
–Csak megtörtént srácok... Jhon B te erről ódákat tudnál zengeni, Sarahval nem is ismertétek egymást! Egyszerűen csak megtörtént. Nem én vagyok itt az egyetlen aki összeállt egy Cameronnal, úgyhogy ne papoljatok nekem! -feleltem, de már régen könnybe lábadt szemekkel.

Megfagyott a levegő, mindneki Rafet bámulta. 1perc néma csend után Jhon B felszólalt.
–Én megértem.-felelte-Nem mondom hogy nem fura ez a helyzet, és nem vagyok feldúlt azok után amiket velünk tett, de tudom milyen elbűvölő tud lenni egy Cameron.
–Ja, igazából kiverte belőlünk a szart is, de mit számít ez, Rafe egy jó ember... Persze beszéljük csak be ezt magunknak!-tette hozzá JJ.
–JJ, kérlek, ne kiabálj...
–DE MIÉRT RAFE ? HAH?
–HÉJ, AZT MONDTA NE KIABÁLJ! -szólt közbe Rafe.
–Én veled vagyok-nézett rám Sarah-meg tudom érteni a miértjét... Ha szeretitek egymást, akkor hajrá, veletek vagyok.-bíztatott
–Srácok, megbeszélhetjük ezt kint?-nézett Pope a többiekre.

Azt hogy ők kint mit beszéltek, fogalmam nincs, de azt tudom, Sarah és Jhon B próbálták győzködni a többieket. Közben és és Rafe is beszélgettünk.
–Sajnálom Kate, nem akartam...
–Ne sajnálj semmit, meg kellett egyszer tudniuk, és legalább most ittvagy.
–Szeretlek. -nézett mélyen a szemembe.
–Én is szeretlek.
És ekkor egymásra mosolyogtunk. Berontottak a snecik és egy sorba álltak. Ekkor JJ közelebb lépett, és Rafe-re mutatott.
–Ha megbántod, halott vagy!

Mi, mint két örömmel teli lény, egymásra mosolyogtunk, és a nyakába ugrottam. Ezután JJ-nek, és a többieket is megöleltem.
–Tudjátok mit? Holnap a kastélyba iszogassunk, gyere el te is Rafe!-mondta Kie.
–Jó, elmegyek. DE előre szólok, én sose válok snecivé.
–Nem is vártuk el hogy az légy balfasz...-Pope.
–Okééé... Akkor most jobb ha mindenki megy a dolgára mielőtt valakinek vér fog folyni az orrából.

Így is lett. Mindenki elment,  kivéve Rafe.
–Azért ne essetek egymásnak, légyszi.
–Tudod hogy nem bírom ha valaki baszakodik velem, legszívesebben meg tudnám....
–...Meg tudnád ölni. Tudom nagyon jól, én is ilyen vagyok. De azért légyszi, ne tedd.
–Nem teszem, ne aggódj.. Bocsánat, apám mondta hogy haza kell mennem, szóval most én....elmegyek.

Az ellenségbe szeretve / ℝ𝔸𝔽𝔼 ℂ𝔸𝕄𝔼ℝ𝕆ℕ 𝕊𝕋𝕆ℝ𝕐Where stories live. Discover now