Első lépések

429 16 1
                                    

Leápoltam JJ, Kiara meg Pope sebeit. Hegek borították az arcukat, és a testüket is .
–Azért jól vagytok?-kérdeztem aggodalommal.
–Én igen, de Kate, te jól vagy? Sose láttalak még így kiborulni...
–Jól vagyok, kicsit fáj a kezem, de azt megoldom, mindjárt hozok rá jeget.
–Rafe egy disznó, ahogy a többi is -tette hozzá Kie.
–Ja, az összes flúgos az. De legalább Rafe nem ütött vissza.-mondta Pope.
–Ha vissza ütött volna Katenek, megöltem volna..-JJ.

Aznap estére nálam maradtak.

Másnap előkerült Jhon B is.
–Szia Kate, a többiek?
–Haza tért a csavargó? Merre voltál? Amúgy alszanak.
–Csak meghúztam magam.
Viszont megéreztem valamit. Valamit ami nem megszokott.
–Héj, miért érzem rajtad Sarah patfümjét?
–MI? NEM ÉRTEM MIRŐL BESZÉLSZ!...
–Várj... Ti kavartok Sarahval?
–Baszki, kérlek ne mondd el senkinek.
–Jézusom Jhon B, örülök nektek! Nem mondom el nyugii.
–És veled mi történt? Kit páholtál el ennyire?
–Este verekedtünk, és Rafet.

Elmeséltem neki az egész storyt mert kíváncsi volt rá.
2napig be voltunk kuckózva hozzám. Hétvége volt tehát dolgozni se kellett egyiküknek sem.

Eljött a Nyárközép nevű ünnep. Csak a flúgosok mentek, Kiarat a szülei elrángatták, én pedig mentem vele, hogy ne legyen egyedül.

 Csak a flúgosok mentek, Kiarat a szülei elrángatták, én pedig mentem vele, hogy ne legyen egyedül

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt a ruhát viseltem. Találkoztam ott Pope-al és JJ-vel mint felszolgáló. Kiarat a szülei félre hívták, és mily meglepő, Rafe megállított.
–Kate, hú , baszki, gyönyörű vagy.
–Mit akarsz seggfej?
–Semmit, semmit hagyjuk..

Rafe és Kelce el kezdték üldözni JJ-t. Nem akartak elengedni, csak menesztették. Lökdösték. Kelce lefogta, Rafe pedig ütésre készült, amikor besétálltam.
–Most szórakozol baszki?
–Húzz el Kate. -szólt nekem Rafe.
–Nekem cska ne parancsolgass. Kelce, engedd el JJ-t.
De ő csak tovább fogva tartotta.
–Nem értetted? Azt mondtam engedd el!-odamentem, és behúztam neki egyet.
Elengedte JJ-t, viszont Rafe ez után elkezdte verni őt. Odamentem, és egérutat szereztem JJ-nek.

-Na mivan? Mit bámultok? Húzzatok innen!!
–Ja, srácok menjetek.-mondta Rafe.

Rafe kiküldte a haverjait, de ő bentmaradt velem. Pedig határozottan kijelentettem, hogy menjen ki.
–Rafe, azt mondtam menj ki.
–Igen, de engem nem érdekel.
–Jó, király akkor elmegyek én, ne zavartasd magad.
–Várj már Kate! Mi bajod velem?
–Hogy mi bajom? Te most viccelsz? Egy igazi, nagyképű, flúgos, drogos senkiházi vagy! Azzal töltöd az idődet hogy a sneciket szidod. Verekedsz velünk!
–ÁLLJ MÁR LE EZZEL A SZARSÁGGAL BASZKI! 2 dolog. 1: a sneciknek veszniük kell. 2: TE FLÚGOS VAGY!
–Most lett elegem.-idegbe voltam, mentem volna ki az ajtón, de ő...

Elkapta a kezemet, visszarántott, és  nyakamra szorította a kezét és a falhoz nyomott.
–Eressz el Rafe...
–Óó, ugyan már, mindketten tudjuk hogy élvezed ezt a helyzetet.. Tetszek neked...

Éppen szólaltam volna meg, de ekkor valami hirtelen kémia történt közöttünk. Hirtelen egymás szemébe néztünk, és mintha minden megfagyott volna körülöttünk. Az egyik keze a nyakamon, a másik pedig a derekamon. Az enyém az arcán helyezkedett el. Elmélyedve egymás csillogó szemét bámultuk, az ajkaink pedig egyre közeledtek egymáshoz. Mígnem teljesen összértek.

–Rafe Cameron és Kate Middleton... Tudod milyen régóta várok már erre?-mosolygott rám Rafe.
–Rafe, nem tehetem, az ellenség vagy!
–Kate, tudom hogy én vagyok, de miért? Csak állj át az én oldalamra, ha már úgyis az vagy..
–Rafe, ezt ne mondd el senkinek. El kell most mennem, és ezt nem folytathatjuk.
–Tudod hogy ez nem fog menni...De menj. Még találkozunk.

Rafe elengedett, és egy utolsó pillantást rávetve elmentem.

*Gondolataimban: hogy lehet valaki ekkora idiota? Rafe Cameron? Gyakorlatilag az ellenségek közül is a legrosszab*

Ahogy kimentem Sarah megállított.
–Kate! Azt hittem elmentél JJ-el és a többiekkel!
–Mi? Elmentek? Király.
–Nem láttad Rafe-et? Apu kereste de nem láttam azóta.
–Ó, nem dehogy is, nemtudom merre van.-mondtam teljes zavaromban
–Tényleg, Sarah, gratulálok Jhon B-vel ;)
–MIII, ELMONDTA?-vörösödött el teljesen Sarah.
–Neem, közelében sem volt. Megéreztem rajta a parfümöd.
–Baszki...
–Szakitottál már Toppal?
–Igen, de nagyon ki volt borulva...

Ekkor Ward, Cameronék apja, összehívott mindnekit, és hazavezényelt. Így hazamentem, a drága otthonomba, lefürödtem, és elaludtam.

Az ellenségbe szeretve / ℝ𝔸𝔽𝔼 ℂ𝔸𝕄𝔼ℝ𝕆ℕ 𝕊𝕋𝕆ℝ𝕐Where stories live. Discover now