Ezt a sírba kell vinnünk!

367 15 4
                                    

Miután Barry megtámadt, Rafe sehova nem engedett egyedül. És nálam mégse, de nála, mindig ott volt egy pisztoly. Gyakorlatilag fegyveres kísértem volt.

Átmentem a kastélyba, ugyanis Jhon B áthívott hogy menjek el hozzá, beszélgetni akar, áthívta a többieket is.
–Szia Kate! -öleltek magukhoz.
–Hoztad a kutyádat is?-súgta oda nekem JJ, nem elég halkan.
–Hallotam ám JJ!-Rafe.
–Nyugi, fiúk..

–és, hogy érzed magad? Az a csávó elmebeteg volt..-Jhon B
–Jól vagyok, kösz...
–Egyébként is ki volt az a csávó?-Kie
–Barry, apámnak ő szállított egy ideig...-JJ- de nem veszélyes alak
–A faszt nem!-csattant fel Rafe- nemrég volt egy drogos időszakom, tőle vettem, és fegyvert nyomott a fejemhez, az alak beteg!
–Légyszi, ne beszéljünk Barry-ról, nem izgat az ember.

Még dumáltunk, aztán hazamentem. Beesteledett. Kaptam egy üzenetet JJ-től, miszerint kint vár az erdőben, el akar vinni valahova. Már untam a folyamatos felügyeletet, ezért belementem. Ki is mentem.

–JJ! Merre vagy?-kiabáltam ezt folyamatosan.

Sehol semmi. Gondoltam kêsni fog. De nem ez történt.
–JJ, az isten szerelmére merre vagy baszki?
Ekkor egy sötét alak jelent meg.
–Végre már, tudod mióta vá....
Nem az volt, akire számítottam. Barry volt.

–Lám, lám... Rafe Cameron kis barátnője. Ahogy eddig elnéztem, követett mint egy kiskutya, hogy sikerült leráznod?
–Mit akarsz tőlem?
–Csak Rafe-t. Vele akarok dumálni. Tudsz valamit rólunk?
–Tudom,hogy a dealere voltál, de ennyi..
–Képzeld, Rafe barátod egy csóró. Sose fizetett. Szóval, most vagy perkál, vagy megölöm a barátnőjét.

Összeszorult a torkom. Annyi kérdés merült fel bennem, mint égen a csillag.
–Tehát ha nem fizet, megölsz...
–Óh, valamit félre értettél édes szívem... Ha perkál, ha nem, te meghalsz. Úgyis mindjárt a keresésedre indul, szóval élvezd ki a helyzeted hogy még élsz.

*Otthon*
–KATE! KATE! -ordibált Rafe.
Nem látta merre vagyok, körbenézett a házban, és csak a telómat találta. Megfogta, beült a kocsimba és elindult a kastélyba.

–JHON B! JJ! SNECIK FIGYELJETEK IDE!
–Ez Rafe? -kérdezte Kie
–HOL VAN?
–Mégis kicsoda?
–Kate! Utoljára JJ-vel írt, miszerint JJ elhívta őt az erdőbe hogy mutasson valamit.
–Mii, én nem is...-JJ elgondolkodott-Basszameg..
–Mivan JJ?-Pope
–Ma leraktam a telómat Heywardéknál, és utánna egy csomó ideig nem láttam. Valaki elvehette..
–Jó, akkor most az erdőbe megyek. Mert ha Barry vitte el, nem lesz jó vége.

Rafe-hez a snecik is csatlakoztak. Mire odaértek az erdőbe, engem a földön találtak, térdelve, Barry által pisztollyal a fejemnél.

–Ó, héj, Country Club! Hiányoztál teso!
–Engedd el őt Barry..
–Tesó, először beszélgessünk. Gyerünk, mondd el neki miért vagy itt!
–Azt mondta, hogy mivel anno nem fizettél neki, ezért vagy perkálsz, vagy megöl...
–Barry, kérlek, ne bántsd, hozom a pénzt csak engedd el...
–RAFE HA PERKÁLSZ AKKOR IS MEGÖL!-ordítottam oda neki.

Ekkor Barry mégjobban hozzám szorított a fegyvert, és be is töltötte.
Viszont Rafe is elővette a fegyverét, és egyenesen rá szegezte. Be is töltötte.
–Most azonnal engedd el, vagy megöllek!
–Ugyan már Country Club, egy kis gyík vagy, semm... -nem tudta befejezni.

Egy fegyver durrant el, méghozzá Rafe-é. Ezután odasétállt hozzám, és megragadott.
–Rafe, mit műveltél?-mondták a snecik, és én.
–Mit csi....-szakitott közbe.
–MARADJ CSÖNDBE! VELEM JÖSSZ!
–Rafe , mi a ...

A fegyvert a fejemhez fogta, és a kocsihoz kísért.
–Rafe, megijesztesz!!!-mondtam neki zokogva.
–Engedd el Rafe! Ennek nem lesz így jó vége!
–Az isten szerelmére nem fogom bántani, de el kell vinnem innen!

A kocsiba végig kérdezgettem mi volt ez. Nem a Barry része, hanem a fenyegetésem része.

–Figyelj rám édesem. Barry meghalt, de te élsz. Nyugodj le, téged sose bántanálak, hiszen... Hiszen szeretlek!
Szeretlek Kate Middleton.
–Én is szeretlek Rafe Cameron.

Gondolkodtam, és mikor úton voltunk haza megszólaltam.
–Rafe, fordulj vissza.
–Mi?
–Fordulj vissza, el kell intézni a holttestet.
–Jó, de mivan ha a barátaid szóltak a zsaruknak? Akko...
–Kiderítem, jo?

Felhívtam őket hogy szóltak e. De nem, nem tették. Tehát mi visszamentünk és a még ottmaradt snecikkel összedolgoztunk.
–Na és hogy akarod csinálni Rafe?-Pope
–Én ne.. nem tudom hogy kell... Nem tudom...
–De én igen..-szólaltam fel, mire hirtelen néma csend lett.
–Mégis honnan tudnád?-Sarah.
–Biztos nem mondjátok el senkinek?
–Mégis mit Kate, nem értelek..

–Oké, szóval, rémlik amikor 2éve eltűntem a suliból?
–Igen, de azt mondtad hogy a szüleidhez mész külföldre.
–Hát, hazudtam.. Apám drogozott régen, és eljött a dealere. Pénzt akart, és fegyverrel fenyegetett. Én bepánikoltam, szóval megöltem. Nem tudtam hova temessem, de végül csak ástam egy kurva nagy gödröt, belelöktem, leöntöttem savval és eltemettem.

Mindneki meglepődött.
–Kate, te kinyírtál valakit?
–Ja, a szükség zavara volt. És most tudom meg vagytok rökönyödve, de segítenetek kell

Segítettek is. Ástunk egy gödröt és bele temettük őt. Tőle olyan 20méterre a gyilkos fegyvert is elástuk.

Beültünk a kocsimba, és hozzám mentünk. Senki se szólt senkihez. Rafe a kezeit dörzsölte, mint aki egy kisebb rohamon menne keresztül. Meg kellett valakinek szólalnia.
–Figyeljetek, ezt a sírba kell vinnünk!
–Egyet értek...-Sarah.

Végül mindannyian belementek, hogy ezt titkoljuk. Megbeszéltük hogy egy szót se fogunk szólni róla nem hogy másnak, még egymás közt sem.

--------------------------------------------------------------

1.évad

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az ellenségbe szeretve / ℝ𝔸𝔽𝔼 ℂ𝔸𝕄𝔼ℝ𝕆ℕ 𝕊𝕋𝕆ℝ𝕐Where stories live. Discover now