1. Bölüm

760 32 9
                                    

     Toplantı bitiminde Namjoon dinlenmek için odasına gitti. Arkasından ise tanımadığı bir çocuk girdi odaya.

Jin:
-Şey, merhaba!

Namjoon:
-Kimsin? Sekreter nerde? İzin almadan neden giriyorsun?!

Jin:
-Şey üzgünüm. Ben Geonu'nun oğlu! Kim Seok Jin.

Namjoon:
-Geonu.. Şu ne söylersek söyleyelim memnun kalmayan doyumsuzun oğlu mu?

Jin:
-Şey.. Evet 😅

Namjoon:
-Ahh.. Ne istiyorsun?

Jin:
-Şey babam ufak bir anlaşma için sizi bu akşam yemeğe çağırıyor da. Bizim eve. Sekreterinize adresimizi verdim az önce. Babam sizi ısrarla çağırıyor.

Namjoon:
-Ahh... Adam hiçbir şeyden memnun kalmıyor ve toplantı sırasında fikrini beyan etmiyor. Ve beni özel olarak ayağına mı çağırıyor? Kim sanıyor kendini?!

Jin:
-Şey, e-

Namjoon:
-Artık şey demeyi keser misin!?

Jin:
-Şey, üzgünüm 😅

Namjoon:
-(derin iç çekerek) Neyse. Ne işiymiş bu?

Jin:
-Şey.. Oh afedersiniz. Şey, ne işi olduğunu bilmiyorum. Ama gelmezseniz babam bir daha sizinle iş yapmayacağını size iletmemi istedi.

Namjoon:
-O adam zaten doğru dürüst iş yapamıyor ve yapmıyor! Ahh! Lanet olsun.. Tamam odadan çık artık.

Jin:
-Gelecek misiniz?

Namjoon:
-Hayır? Neden memnuniyetsiz bir adamın ayağına gideyim ki? Aptal gibi mi duruyorum?

Jin:
-Ama şey, babam sizi ikna etmeden odadan çıkmamamı söyledi.

Namjoon:
-Gitmeyecek misin?

Jin:
-Siz kabul edene kadar, hayır.

Namjoon:
-Ah lanet olsun! Tamam gelicem çık artık dışarı!

Jin:
-Yaşasın! Babam buna sevinecek. Neyse kaçta gelirsiniz? Vede sizi yanlız bekliyoruz. Her neyse. Erken gelmeye çalışın olur mu? He bir de-

Namjoon:
-ÇIK ARTIK GERİ ZEKALI ÇOCUK!

Jin:
-Tamam ya... Niye kızıyorsunuz ki?.. Neyse, Görüşürüz 😄

     Çocuk çıktıktan sonra Namjoon derin bir iç çekti ve oturduğu yerde yayıldı. Rahatlamaya çalıştı. Az önce gelen çocuk, sinirini çok bozmuştu.

Babacık | namjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin