Namjoon akşam eve gittiğinde üzerini değişti ve laptopunu alıp oturdu. Jin'in instagram hesabına açtı ve arkadaşlarına baktı. Gerçekten de çok fazla arkadaşı yoktu. Ama takipçisi fazla sayılmasa da yeterince iyiydi. Önce takip ettiklerine baktı. Çoğu ünlü, influencer falandı. Arkadaş olarak sadece birkaç kişi vardı. Daha sonra onu takip edenlere baktı. Baya araştırdı, ama çiçeği kimin gönderebileceğine dair bir şey bulamadı.
Sabah Moon'un su ve yemek kabını temizledi, ona veda etti ve evden çıktı. Yoldayken birden aklına Jin'in yaptığı kimbap ve manjüler geldi. Yolda giderken telefonu eline aldı ve Jin'e yazdı. -arabayı dikkatli bir şekilde kullanıyor-
Namjoon:
Selam güzelim. Günaydın.Çok geçmeden Jin'den mesaj geldi.
Jin:
Oh Namjoon hyung! Günaydın!Namjoon:
Geçen yaptığın kimbap ve manjüler çok güzeldi.
Bir daha yapar mısın? Çok canım çekti de.Jin:
Oh hyung dedim ya, onları bir
arkadaşımla yaptım.Namjoon:
Oh doğru. Olsun. Bu sefer
kendin deneyemez misin?Jin:
Gerçekten istiyor musun hyung?Namjoon:
Evet güzelim, hem de çok istiyorum.Jin:
Pekala hyung! Senin için deneyeceğim.
Öğle yemeğine yetiştirmeye çalışırım.Namjoon:
Tamam güzelim. Sen gel,
birlikte yiyelim öğe yemeğini.Jin:
Tamamdır hyung! Hoşça kal!Namjoon telefonu bıraktı ve kaşlarını çatarak yola bakmaya başladı. Jin'e yemeklerde yardım eden çocuk.. Namjoon, Jin ile çocuğun yakın olabileceğini düşündü. Bu sorular aklını kurcalarken şirkete çoktan gelmişti. Hemen odasına çıktı ve laptopundan Jin'in sosyal medya hesaplarına baktı. Arkadaşlarının hesaplarında gezinmeye başladı.
park_jihun
Çocuk tatlıcıydı. Namjoon hesapta biraz gezindikten sonra Jin ile olan fotoğraflarını gördü. Fotoğraflar çok eski değildi. Birkaç gün önce çekilmiş gibiydi. Fotoğrafa dikkatli baktı. Biraz daha baktı, baktı ve baktı.. Bir süre sonra fotoğrafa değil, Jin'e baktığını fark etti ve kafasını salladı. Tam fotoğrafı geçecekken önlerindeki tezgahta bir kutu, yanında da henüz yapım aşamasında olan manjüler vardı. Namjoon Jin'e yardım eden çocuğun bu olduğunu anladı ve çocuğu, açtığı bir fake hesaptan takibe alarak her adımını izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babacık | namjin
Fanficİş yaptığı adamın oğluna sahip olmak isteyen Kim Namjoon ve olaylardan habersiz Namjoon ile vakit geçiren iş adamının oğlu Kim Seok Jin.. Fakat sevgili olduktan sonra Jin'i bekleyen kötü sürprizler vardı...