"Üstümü değiştireceğim. Elim yaralı ya, bana yardım eder misin?"
"Ne"
"Diyorum ki, hani elim yaralı ya, kendim giyinemem, giyinmeme yardım eder misin diyorum"
Taehyung yanlış anladığımı anlamış olacak ki pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.
"Ha? Ha, evet anladım"
"Sevindim"
Taehyung'un yanına gittiğimde Taehyung yine utandığımı anladı.
"Utanmana gerek yok erkek erkeğiz"
"Utandığım sey de o zaten
Mırıldanmamı Taehyung'un duymamasını dilerdim ama maalesef.
"Neden?"
"Sey ya önemli bisey değil"
Tam elimi tişörtüne atmıştım kii... Taehyung elini bileğime atıp beni kendine çekti.
"Merak ediyorum beni kırma hadi"
O kadar yakın duruyorduk ki neredeyse burunlarımız birbirine değecekti. Sırf bu yüzden utanmam iki katına çıkmıştı.
"Ben lisedeyken herkes ben escinselim diye benle dalga geciyorlardı. Dışlıyorlardı, sevmiyorlardı. Benimde aklima bu geldi. Aynı şey sadece lisede değil ortaokul hatta ilkokulda bile oldu"
"Eşcinsel misin?"
"Dalga geçeceksen hiç sorma"
"Neden dalga geçeyim ki. Ayrıca bunda senin suçun yok. Bu doğuştan gelen bi özellik yani senin elinde olan bi şey değil, seninle dalga geçmeleri çok yanlış bence."
İlk defa biri durumum karşısında dalga gecmemis hatta saygı duyup bana hak vermişti. Tuhaf. Gerçekten tuhaf.
"Ben de eşcinselim o yüzden ayrıca bi saygı duyuyorum."
"Ne"
"ne ne"
"Daha önce, kendimden ve arkadaşlarımdan başka hiç eşcinsel birini tanımamıştım. Tuhaf geldi."
"Artık ben de varım. Şimdi bana giyinmemde yardım eder misin yakışıklı"
"T-tabi"
Taehyung'dan yavaşça uzaklaşıp elimi tekrardan tişörtüne attığımda tişörtünü yavaşça kaldırdım. Kaslı bedeni ortaya çıktığında yanaklarımın kızardığına yemin edebilirim.
Elimi bu sefer de pijama altının beline attğımda Taehyung'un kasıldığını hissettim. Ayıcıklı pijama altını çıkarttığımda Taehyung sadece baxır ile kalmıştı.
Yanaklarımın kızardığını hissetmem ile tekrardan Taehyunga döndüğümde piç gülüşü ile bana bakıyordu.
Taehyung'a siyah pantolon ve siyah bol bi tişört giydirip yataktan kalkmasına yardım ettim.
" Teşekkür ederim"
"Önemli değil hyung. Başka bir ihtiyacın olursa söyle lütfen."
Taehyung'un "banyo yapmama yardım edebilirsin" diye bi şey mırıldandığını duyar gibi oldum ama yanlış anlamışımdır diye kestirip attım.
"Hyung"
"Efendim"
"Ben ne zaman eve gideceğim. Eve gitmek istiyorum."
"Hâla eve gitmek istiyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tete Boyutu
FanfictionJungkook bir arkadaşının tavsiyesiyle Seul'un en büyük kütüphanesine gider. Ama orada diğer kitaplardan farklı bir kitap bulur. Ve herşey o değişik kitabın kapağını açmasıyla başlar.