Rozdział 1 x4x

115 9 1
                                    

- Nie bój się Mayumi, wrócę tu do ciebie najszybciej - zapewnił.

Na jego twarzy zagościł szeroki uśmiech, który najprawdopodobniej miał za zadanie uspokoić dziewczynę.

- Pójdę z tobą w takim razie, pomóż mi się wspiąć - rzekła i wyciągnęła rękę w jego kierunku.

- Nie ma mowy - powiedział stanowczo.

- Jesteś jedną z najważniejszych osób dla mnie. Nie mogę pozwolić, by coś ci się stało, rozumiesz?! - dodał i spuścił głowę.

Twarz czarnowłosej pokrył soczysty rumieniec.

Itdatori zawstydził się i odwrócił. Nie czekając na jej reakcje, pobiegł pomóc nowemu znajomemu.
Serce dziewczyny zadrgało. Przez chwilę nie wiedziała, co tak ma właściwie zrobić. Wewnątrz siebie odczuwała złość, która motywowała ją do działania i sprania tego pajaca, gdy tylko będzie już po wszystkim.

Nie mogła pozwolić, by sam starł się z klątwą. Czym prędzej ruszyła w kierunku głównej bramy, która na szczęście była jeszcze otwarta.

- Jak umierać to razem Itadori! - krzyknęła i wbiegła do środka szkoły.

Dziewczyna znalazła się na dachu. Jej oczom ukazał się dość, przerażający widok. Itadori stał na samym środku, a za nim leżał ranny Megumi.

Na różowowłosego szarżowało jakieś monstrum, które beż problemu zniszczył jednym ruchem ręki.

Jego wygląd całkowicie się zmienił. Włosy stały się spiczaste, a na jego twarzy oraz tułowiu znajdowały się czarne tatuaże.

Gdy tylko odwrócił się w jej kierunku, mogła dostrzec drugą parę oczu pod tymi normalnymi.

- Yuji....co ci się stało? - spytała przerażona i zaczęła się cofać.

Chłopak zignorował jej pytanie i zaczął zmierzać jej kierunku.

- Minęło tyle lat Mayumi.....jednak w końcu dane nam było znów się spotkać...- wyszeptał.

Czarnowłosa poczuła się zupełnie jak wtedy, gdy dotknęła przeklętego obiektu.

Czy to właśnie jego wtedy ujrzała?

................
( 267 słów) Do zobaczenia

Obsession - Ryomen Sakuna (Zawieszone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz