2 yıl gittim sanmış olabilirsiniz ama kraliçe ölmedi arkadaşlar. Çok da bir şovu olmayan bölümümle yeniden sizlerleyim. Bundan sonraki bölüm için 1 ay beklemeyeceğimizi temenni eder sizi bölümle baş başa bırakmadan önce bir duyuru yapmak istediğimi arz ederim. Belli bir olay örgüsü içermeyen, her bölümünde farklı bir senaryoyla karşılaştığımız Marvelsal bir takım şeyler adlı kitabımı yayınladım. Bence o da baya iyi. İki kitap için de
Keyifli okumalar dilerim<3
SHIELD binasının arkasında durduğumuzda Tony işkence çekiyormuş gibi bir hale bürünmüştü.
''Neyin var Stark?''
''Size öğüt vermem gerekiyormuş gibi geliyor. Kendimi 100 yaşındaki Steve gibi hissettim.''
''Plan gir öldür çık değil mi işte ne gerek var uzun uzun konuşmaya.''
''Ella'ya katılıyorum Bay Stark.''
''Pekala. Ölmemeye çalışın ve Peter fazla uzaklaşma.''
Ve kulaklıklarımızı takıp içeri girdik. Her katta cesetler ve hala savaşan yaratıklar vardı. Evet yaratık çünkü pek canlıya benzer halleri yok. Islık çalarak ilerlemeye devam ederken kulaklıktan Natasha'nın sesi geldi.
''Ella 19'uncu katta ilgini çekebilecek bir rakip var. Ben oraya çıkamıyorum ama ajanlar zor durumda.''
''Hallediyorum bebeğim.''
Hızımı biraz daha arttırarak 19'uncu kata geldiğimde yanımdaki duvara bir şey fırlatılmıştı. Bir insan. Pardon, iki insan.
''Yavaş lan kaç tane atıyon!''
Metal kollu abinin dikkatini çektiğimde üstüme doğru gelmeye başladı.
''Bence konuşarak anlaşabiliriz yakışıklı abim, ha?''
Elindeki silahla ateş etmeye başladığında kendime bir kalkan oluşturdum.
''Kızma canım ya! Herkes konuşarak anlaşmak zorunda değil sonuçta. Bir 2 dakika dursan kızıl hatuna bir şey söylemem lazım.''
Diğer taraftan saldıran ajanı üstüme fırlattığında boşluğuma gelen hamleyle kalkanım aşağı inmişti. Kontrolümü kaybetmeden kulaklığıma dokundum ve konuşmaya başladım.
''Bir sorun var.''
''Aşağısı çok kalabalık ama gelmeye çalışabilirim, sorun ne?''
''Ben bu herifi dövemem. Bu adamı dövmek savaş ve sanat kurallarına aykırı olmalı. Eşek cennetine gitsem yarın tanrı demeyecek mi sen benim özene bezene 284774927402739 gün düşünerek yaptığım varlığı nasıl öldürürsün diye?''
Kulaklıktan kahkaha sesleri gelirken ben hala metal kollu ultra yakışıklı abiden kaçıyordum. Bu da bir taktiktir arkadaşlar. Pek yorulmuşa benzemiyor abimiz ama olsun. Sonsuza kadar da kovalayamaz herhalde. Değil mi?
''Üzgünüm Ella ama o yakışıklı herifi haklamak zorundasın.''
''Of ya.''
''Büyü kullanmak istememeni anlıyorum. 5 dakikaya oradayım.''-S
''Sen var ya adamın dibisin. Heykelini yapsalar taş-''
''Language! Ella, language.''
''Öf tamam be!''
Kulaklıktan elimi çektikten sonra odağımı taktiğimin asla işe yaramadığı yakışıklı abiye verdim. Uyuyamadığım bir gece yatakta 573974749340271 kez sağa sola dönerkenki düşüncelerimden biriydi kontrolsüz gücüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki²'nin Kızı
FanfictionBambaşka bir zamanda dünyaya gelen Loki ve Sylvie'nin kızı.. Tanrıça Ella Loki ve Sylvie kızlarını yaşadıkları ve yaşayacakları karmaşık olaylardan korumak için dünyaya yollar. Fesatlık tanrıçasını kendilerinden dolayı çok iyi tanıdıkları için ona b...