Gülmemek için kendimi tutarak konuşmaya başladım.
"Fesatlık tanrıçasının önünde diz çökün aptal Midgardlılar!"
Hepsinin yüzünde garip bi ifade oluşurken arkalarında bağlı duran Loki'ye döndüler. Annem ve babamın bir varyantına. O da deliymişim gibi bana bakıyordu.
İlk konuşan Tony oldu;
"Tamam bu kadar tiyatro yeter, şimdi buraya nasıl geldiğini açıkla.""Bence de yeter."
Bunu dememle birlikte Tony'yi balkondan fırlattım. Zaten zırhıyla kurtulurdu. Üstüme gelen Natasha'yı görünce babamın zihninde Strange'in ona yaptığını gördüğüm şeyi yaptım ve portalda kısır döngüye girmiş oldu.
''Sahne tanıdık gelmiştir belki?''
Bana doğru ilerleyen oku büyüyle kelebeğe dönüştürdüm ve Clint'e alaylı bir bakış attım.
''Üzgünüm Legolas okların bende işe yaramıyor.''
Bruce Banner'ın burada olmadığı iyi olmuştu, Hulk'un siniriyle uğraşamazdım.
Tony uçarak binaya çıkmış bana ateş ediyordu ama kendime çoktan kalkan oluşturduğum için etkilenmedim.Kaptan'ın bana attığı kalkanı büyüyle Clint'e yönlendirdim. Loki kenarda yüzündeki fesat gülümsemeyle bizi izliyordu. Bileğindeki ve ağzındaki parçaları parçalayarak çıkarttım.
"Bir gün sende bana bir iyilik yaparsın." Diyip göz kırptım ve ortadan kayboluşunu izledim.
O sırada Clint yerde yarı baygın, Tony 100 km uzağa fırlatılmış, Natasha hala portalda ve Steve 10 kat aşağıdaydı.
''Çelimsiz kahramanlar.'' diye mırıldandım.
Ama burada bir kişi eksik. Sevgili amcam aptallık tanrısı Thor. Sanırım iti an çomağı hazırla deniliyordu.
''Midgardlı dostlarım! Burada neler oluyor? Loki nerede, sende kimsin?''
''Anlatılanlardan daha aptalsın Thor. Ben fesatlık tanrıçası Ella. Arkadaşlarınla eğleniyorduk katılmak ister misin?''
Ve beklenen hamle Mjolnir fırlatılır. Ve tanrıça Ella halasından aldığı güçle çekici yerle bir eder. Annem ve babamın sonradan keşfettiği garip bi gücüm vardı. Halam ve amcamın güçlerinden bazılarını almıştım.
Tabi ki de saçma bi intikam için güzelim çekici mahvetmedim. Düzeltebilecek güce sahibim. Tabi bunu şu anlık bilmeleri gerekmiyor.
Thor yıkılmış bir biçimde bana ve çekicine bakıyordu. Bi an babama yapılan tüm ayrımcılık için daha fazla canını yakmak istedim. Ve başarılı oldum da.
''Neden saldırmaya devam etmiyorsun yıldırımlar tanrısı? Ov doğru çekicin olmadan bir hiçsin. Tüm gücün biraz önce parçaladığım çekice bağlıydı.''
Tamam Ella bu kadar yeter. Tony çoktan gelmiş ve arkada bizi izliyordu. Mjolnir'i parçalamam onu korkutmuş görünüyordu. Hemen ardından Steve'de merdivenleri bitirmişti. Clint'i ufak bir büyüyle kendine getirdim ve Natasha'nın düşmeye devam ettiği portalı kapattım.
Hepsi temkinli bir biçimde bana bakıyordu. Thor üstüme doğru hareket edecekken Steve onu tuttu ve benim konuşmamı beklemeye başladı. Hızlıca etrafa göz gezdirip parçaladığım yerleri toparladım.
Clint'in kolundaki -kalkan fırlatmamdan dolayı oluşan- kesiği görünce ona doğru ilerledim. Çekmesine fırsat vermeden kolunu tuttum ve iyileştirme büyüsünün sözlerini mırıldanmaya başladım.
''Önce yaralayıp sonra neden iyileştiriyorsun?''
''Hıncımı almak, az da olsa canınızı yakmak istemiştim. Bu kadarı yeterli. Ben canavar değilim Natasha bana öyle bakma.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki²'nin Kızı
FanficBambaşka bir zamanda dünyaya gelen Loki ve Sylvie'nin kızı.. Tanrıça Ella Loki ve Sylvie kızlarını yaşadıkları ve yaşayacakları karmaşık olaylardan korumak için dünyaya yollar. Fesatlık tanrıçasını kendilerinden dolayı çok iyi tanıdıkları için ona b...