Bab 5: Progression...

424 5 0
                                    

Selepas seketika...

Putra masih lagi dalam kedudukannya, berdiri tegak seperti patung dan Syed masih lagi duduk melukis tubuh Putra

'Badan manusia mengandungi banyak permukaan melengkung jadi, payah untuk menyatakan kawasan berlorek. Nak buat gradation, aku kena guna shadow method di sini..' Syed mengeluh lalu matanya terbeliak.

Putra.. penisnya... Syed terkejut serta-merta. Dia mula mempersoalkan-

'huh? Kenapa? Sebab dia terbiar kekosongan di situ, jadi dia fikir benda-benda yang ero ke?' Syed menarik nafas sambil memandang ke atas. 'Patut ke aku beritahu dia?'

Terlihat muka Putra memerah padam dan menggeletar. "Putra?" Terperanjat Putra apabila Syed menegurnya.

Putra menutup mukanya dengan kedua-dua tangannya. "Sorry. Saya minta maaf sangat. Saya dah tahan lama dari tadi. Cuma saya tak boleh."

"Ah-" 'Dari tadi?..' Fikir Syed sambil menarik selimut nipis yang ada di dalam almarinya. "Nah, balut badanndengan ni dulu." Syed menghulurkan selimut itu kepada Putra yang sedang meringkuk di satu sudut.

"Thanks.."

"Awak dah lama tak lepaskan? Tak apa Kita rest dulu. Awak boleh pergi tandas then datang balik sini." Syed cuba memujuk.

"...apa yang saya nak cakap ni sebenarnya agak pelik. Lebih-lebih lagi beritahu perkara ni pada someone yang baru jumpa tapi... I got exhibitionistic disorder..." Beritahu Putra sambil melihat ke bawah kerana masih menahan malunya.

Syed yang mendengar, terbeliak matanya. Dia tidak tahu berkata apa.

"Pendek kata, I got excited bila orang tenung pada badan saya."

'ouh.. patutlah dia tak tunjuk badan dia pada sesiapa.' Syed membalas, "your body's perfect. And awak boleh mulakan career sebagai model"

"Tak..."

UncoverWhere stories live. Discover now