Bab 7: Final

540 4 0
                                    

Syed teruskan pemerhatiannya yang ibaratkan di depannya adalah spesimen yang perlu diperhatikan dengan sangat teliti tanpa mata berkedip walau sesaat. "Hm, kejap eh Putra." Syed bangun dari duduknya. 

"Eh?" Putra terkejut dan pelik. "Haha, sorry.. dah agak dah awak tak nak tengok kan..?"

Syed mengeluarkan buku sketchnya dari almari yang berdekatan. "Boleh saya lukis rough sketch, tak?" Kata Syed sambil membuat gaya pelukis professional. Di tangan kanannya sebatang pensil 2B, manakala tangan kirinya sebuah buku lukisan bersaiz A4.

"Huh? Awak nak lukis mana sebenarnya?" Tanya Putra.

"Tu. Yang awak pegang tu." Kata Syed membuatkan Putra was-was. "Um.. well, okay.. Awak pon nampak sangat teruja ye.." Jawab Putra.

"Hehe. Bagus." Syed kembali duduk diatas lantai tetapi kini lebih dekat. "Oh, jangan gerak banyak sangat." Kata Syed. "Maaf, tak sengaja!"

'Ianya asyik mengalir keluar and urat dia timbul sampaikan bila-bila masa je dia boleh burst out. oh, dia ade tahi lalat dekat sini.' Syed bermonolog sendiri.

"ahn.." Putra mengigil menahan demi Syed. "Saya tak sentuh pun tapi daia asyik keluar." Kata Syed. Syed teruskan melukis, Putra pula menahan sebaik mungkin supaya tidak terpancut betul-betul di muka Syed.

Beberapa minit sudah berlalu, "Okay, sudah. Awak boleh teruskan." Kata Syed selamba. "Ahh... Ahn.. Aahh!" setelah selesai, Putra mengambil nafas. Dia sempat menggunakan kakinya dan diletakkan pada Syed. "Awak pun ada erection"

'Kau buat lawak ke ni... Tengok lelaki buat benda tu, aku tak percaya yang aku..' fikirannya terpotong apabila Putra bersuara memanggilnya, "Syed.."

"Apa kata, kiat buat sama-sama." Kata Putra sambil tersenyum. Putra menarik tangan Syed. Tanpa sedar, Putra sudah beerada dalam pelukan Syed. 

'Ah..dengan dia tunjukkan badan dia pada aku macam ni, of course la aku akan rasa horny.' -Syed.

Perlahan-lahan bibir Syed bertemu dengan bibir Putra. Putra meletakkan tangannya pada leher Syed supaya Syed menerima ciumannya. Bibir bertemu bibir, lidah bertemu lidah. pendek kata French kiss laa senang. 

~~~~~~

"Terma kasih Syed." kata Putra dengan ceria sekali. 'OMG it was so good I lost control' 

"Um.. Kalau Syed tak kesah, saya nak teruskan jadi model Syed. And macam kita buat harini, saya nak kita teruskan.. okay?" Kata Putra.

"Saya okay je kalau nak teruskan..." Jawab Syed dengan mukanya yang merah padam apabila memandang Putra.

"Wah! Yeke? Baguslah!" Respon Putra dengan sangat gembira sekali.

'Ini perjumpaan kita kali pertama, tapi aku dah tahu rahsia besar dia. And it felt pretty good too. Okay, sekarang ni Aku kena cari tempat nak sorok lukisan ni' Fikir Syed sambil memegang lukisan penis Putra.

-TAMAT-

UncoverWhere stories live. Discover now