Bab 6: Confessing

440 4 0
                                    

"Sebenarnya ni first time saya jadi model." Kata Putra.

"What?" Syed terkejut sekali lagi.

Putra sambung, "Tahun lepas, saya nampak awak sedang melukis... Kawan saya yang mula perasan awak. Dia kata, 'tu ketua art department kan?' and saya macam 'oh ye ke' so dari jarak jauh saja saya perhatukan awak sedang melukis. And bila saya nampak your deep and serious look, buat saya terfikir, 'saya nak dia pandang saya macam tu.' then, I was really surprised, bila terserempak dengan awak suatu haritu. Then saya terdengar awak cakap dengan Prof Hafidz tentang recommends kan nude model pada awak. So saya pergi ke Prof Hafidz then saya merayu yang saya nak jadi nude model awak.

I'm so looking forward to meeting you. Saya minta maaf sebab saya terlampau mementingkan keinginan saya sehingga awak tengok benda yang sangat menjijikkan."

Syed memandangnya dengan paras kesian. 'hmm...? Kenapa aku tak rasa benda tu menjijikkan? And rather than disgusting, aku rasa ianya sangat cantik and aku nak tengok lagi.'

"Hey, kalau awak rasa excited daripada dilihat orang, apa awak nak buat kalau saya kata saya nak tengok awak lepaskan di sini." Kata Syed. Putra memandang Syed terkejut dengan respon itu.

"Tak.. seriouslah...?" Putra sedikit was-was. "Um.. kalau awak rasa tak selesa, beritahu saya." Kata Putra sambil membuka balutan selimut di badannya.

"Hn... Hngh... ah.." Putra duduk di atas platform yang dia berdiri semasa menjadi model tadi dengan kakinya terbuka luas. Syed duduk diatas lantai seperti orang kalah judi betul-betul bertentangan dengan Putra. Muka Syed terlalu fokus melihat perbuatan Putra yang dimana tangan Putra naik turun serta nafasnya tercungap-cungap.

Seketika Syed terfikir, 'Hm, lainnya cara aku dengan dia. Main kat hujung-hujung tu boleh buat dia aroused?' 

Syed teruskan memandang Putra. Putra yang melihat Syed dari atas, semakin memerah mukanya. "Haa... Haa.."

Tenungan tajam Syed membuatkan Putra berderau darah. "ah.." Muka Putra merah padam. Putra menahan. Syed betanya, "Kenapa? Tak boleh?"

"Tak, sebab malulah kalau saya cepat sangat. Ngnh.." jawab Putra. Putra meneruskan perbuatannya itu.

UncoverWhere stories live. Discover now