200323
. MerhabaBu sana 5. Mektubum galiba. Tam olarak neler yazdığımı hatırlamıyorum ama bazı olaylarla ilgili zırıldanmıştım.
Bu sefer daha ciddi bir şeyle ilgili konuşacağım. Yani dürüst olmam gerekirse okul hayatım beni birazcık zorlamaya başladı. Şu bahsettiğim popüler grubu hatırlıyorsun değil mi?
Onlarla ilgili bir şey oldu.Aslında normalde beni sevmeseler bile aramızda çok büyük bir gerilim yaşanmamıştı ama geçen gün içlerinden birinin (egehan) bir kıza " kilolu olmasıyla" ilgili bir "şaka" yaptığını gördüm.
Kız çok rahatsızdı ve gözleri dolu doluydu. Bir çok kişinin aksine görmezden gelmedim. Gelemedim değil gelmedim çünkü nasıl hissettirdiğini çok iyi biliyordum. Bahsetmiştim Ege ile Emre.
Kızın önüne geçtim ve ne yaptığını sordum. Bana tam olarak şunu söyledi.
" Ne o şişkolar derneği falan mı kurdunuz?"Alınmadım.
Sadece gözlerimi devirdim ve kızın bileğinden tuttuğum gibi başka yere götürmeye başladım ama egahan bir türlü rahat durmadı.
" Hadi ama Yağmur sadece kız olduğun için mi onu savunuyorsun? Kızlar dayanışması falan?"
Ben de (bunu övünmek için anlatıyorum umarım beni övüyorsundur)
"Hayır gerizekalı kız olduğum için değil karşısındaki varlık insan olamadığı için savunuyorum" dedim.
Şimdi ayağa kalk ve beni alkışla.
Tamam tamam şaka yapıyordum. Her neyse asıl olaya gelirsek. Kızı zorbalıktan kurtardım artık onunla uğraşmıyorlar bu iyi bir haber. Kötü haber ise artık tek hedefleri benim.
O günden beri okul bana düşman kesildi.Bunun nedeninin ben olduğunu düşünmüyorum. Toplumdaki iğrenç zihniyet, dışlanılma korkusu ve sürü psikolojisi. Birisine bize yol göstermesi için ihtiyaç duyma. Belki herkes onları desteklemiyordu ama kendi fikirlerini ,benim aksime, söyleyebilecek cesaretleri yoktu ve özgür olmak yerine 4 tane mankafanın her dediğini yapan köleler olmayı tercih ettiler.
Aslında onlara pek bir şey diyemeyeceğim benim için dışlanmaları hoş olmazdı.
Yinede öğle saatinde tek başıma yemek yemek sıkıcı ama hayır alınmadım ve umrumda değil.
Farkındaysan egehanın ismini hiç büyük harfle yazmadım çünkü o bir insan değil yani özel isme girmiyor. Eheh.
Neyse bu biraz ciddi bir meseleydi. Ama pekte umurumda değil. Olaylar beni üzmedi dışlanmaktan banane. Her neyse bugünlük bu kadar galiba. Beni dinlediğin ,okuduğun mu demeliydim, için sağol. Sonra görüşürüz, belki.
Dünya Yansa Umurunda Olmayan Yağmur
Adam elinde ki kağıda bakarken kafası karışıktı diğer mektuplar da güzel el yazısı ve kağıdı kusursuz olan kızın bu sefer bazı yazıları dağılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life's So Hard
RandomHayattan bıkmış ama intihardan korkan bir kızın bilmediği bir adrese mektuplar gönderdiğini düşünün. Bu adreste biri yasıyor mu? Sessizce mektuplar yoluyla aktardığı yakarışları birisi duyacak mı? Kız hayata geri bağlanacak mı ya da ölüm korkusunu y...