Psikolojik Rahatsızlıklar

22 5 6
                                    

  010323                  
                                      Uzun zaman oldu

Sana söz verdiğim gibi ablamlarla olan sorunumla başlayayım dedim.

Bazen beni sevmiyorlarmış gibi hissediyorum. Yani moralim bozuk olsa bile gülümserim ben onları görünce ama onlar böyle değil. Bana göre sevgi sevdiklerini görünce gülümsemektir.

Hadi onu geçtim. Bazen sanki onlara yanlış bir hareket yapmışım gibi hissediyorum. Özellikle Duru ablam. Belki sınav senesi ve birden fazla sorunu üst üste geldiği içindir diyorum ama yine de ne biliyim, belki de fazla düşünüyorumdur yine.

Fazla düşünmek bazen yorucu. Bırakmam gereken bir özellik daha. Bu özellikleri sayayım yeri gelmişken doldum taştım daha fazla içimde taşıyamayacağım çünkü.

Psikolojik bir hastalığım olmasında şüpheleniyorum.

Mesela insanlarla konuşurken kalbim hızlanıyor ve çok zorlanıyorum tırnaklarımı yiyorum dizimi sallamadığım bir saniye yok belki de sadece utangacımdır bilemiyorum.

Sonra birisine sinirlendiğimde sinirden titriyorum ve kafamdan saçma salak görüntüler geçiyor mesela kafasıni kenardaki direklere geçirerek ya da cama bir kaç kere vurarak öldürdüğüm.

Korkutucuyum galiba. Geçen sefer bahsettiğim gibi hiç bir ortamda istenmiyormuş ve kimse beni sevmiyormuş düşünceleri aklımdan zaten çıkmıyor.

Artı olarak her ne kadar söylemek istemesem de Berk ve Burak var. Yani çok yalnız olduğum zamanlar kafamın içinde konuştuğum çocuklar.(iç ses de var ama o çok da önemli değil onunla genelde sadece tartışıyoruz.)

Yani bunun psikolojik olarak rahatsızlık olup olmadığını bilmiyorum  ama beni rahatlatıyorlar. Normal insanlardan daha çok.

Okçuluk yakın zaman da başlayacakmış ama yapamadıkça onu da stres edinip bana zararı olacak gibi hissediyorum.

Her neyse bu sefer seni çok sıkmayacağım geçen sefer çok uzun yazdığım için.

Gerçekten bunları yazmak nedensizce rahatlatıcı. Berk'ten sonra beni rahatlatan en güzel şey sensin. Seni tanımasam olup olmadığını,  okuyup okumadığını bilmesem de bana yazma seni manyak demediğin için sağol. Rahatladığımı hissediyorum.
                                   Minnetimle Yağmur

Life's So HardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin