Pro: Mikeskobooks
Jméno: Hope
Druh: Pes
Plemeno: Border kolie
Věk: 2,5 roku
Pohlaví: Fenka
Povaha: Neuvěřitelně roztomilá, pozitivní a milá fenka. I když jí jsou skoro tři roky stále se chová jako štěně a ani se za to nestydí. Je to zlatíčko, které dokáže vykouzlit úsměv na tváři skoro každému mrzoutovi a které nikdy nebývá negativní.
Vždycky věří, že všechno dobře dopadne.
Milá, hodná, šikovná, ale trochu tvrdohlavá. Ráda se kolem všech motá a nejradši poslouchá nějaké příběhy, o které skoro každého, kterého uvidí, prosí.Něco o: Miluje vodu. Voda je jako její útočiště, ve kterém se cítí v bezpečí.
Ráda v ní plave, potápí se, loví nebo si jen tak hraje. Jejím nejoblíbenějším jídlem jsou rozhodně ryby a nebo srnčí maso.
Je docela bojácná a lekne se třeba i prasknutí větvičky. Bojí se lidí a většiny psů, ale když zjistí, že jí nic neudělají hned se s nimi chce kamarádit a už nikdy je neopustí. Hledá si druha.Backstory: Žila se svými páníčky, kteří se o ní ale moc nestarali. I přesto je Hope milovala. Brali jí na dlouhé procházky, jen aby se jí zbavili, ale ona si myslela, že jí mají rádi a že jí jen chtějí udělat radost.
Tím pádem jí hodně zlomilo když se stala ta katastrofa a oni jí tam nechali.
Zatím žije jako samotářka, ale snaží se najít někoho, s kým by mohla být v bezpečí.Rodina/příbuzní:
Matka: Sheilla - Mrtvá
Otec: Dylan - Mrtvý
Sourozenci: Nicky - Samotářka, Nessa - Žije jinde.
Budoucí druh: CorwinVzhled:
Jméno: Elliot/Ell/LioDruh: Pes
Plemeno: Dobrman
Věk: 5 let
Pohlaví: Pes
Povaha: Celkem ostrý a nepřátelský pes.
O nikoho nestojí a myslí si, že všechno zvládne sám.
Ve skutečnosti ale touží po někom, kdo by mu stál po boku a něco mu povídal.
Nikdy by to nepřiznal, ale nenávidí samotu. Nenávidí když je kolem něj ticho a on slyší jen svůj vlastní dech.
Říká o sobě, že ztratil city a emoce.
Bez mrknutí oka dokáže zabít i vlastního člena rodiny, což taky udělal nebo se dívat na trpící zvíře.
Ve skutečnosti to tak ale není. V hloubi duše tam přece nějaké city jsou a on touží po tom, aby je někdo objevil.Něco o: Samotář, který nenávidí samotu a stísněné prostory. Dostal panický záchvat když byl zavřený v kleci v útulku.
Tam se taky stala ta osudná věc, kvůli které ztratil city a emoce.
Jeho oblíbenou kořistí je bažant nebo koroptev. Na nikom mu nezáleží nebo to alespoň dobře hraje.Backstory: Jeho páníčci ho dali do útulku, protože nezvládali jeho nezkrotnost.
Tam našel fenku, do které se zamiloval.
Miloval jí a ona milovala jeho.
Slíbil jí, že se odtamtud dostanou a taky to splnil. Jenže venku zjistili, že utekli a snažili se je chytit.
Lio se jí snažil ochránit a tak vyrazil proti nim. Někdo zjistil, že to je právě on, vražedný, krutý pes, který se kvůli vraždám neohlíží a chtěli ho zabít.
Jenže Laisa si stihla stoupnout před něj a místo jeho střelili jí.
Nikdy si to neodpustil, ale rozhodl se žít jen kvůli ní. Aby její oběť nepřišla nazmar.Rodina/příbuzní:
Matka: Neznámá
Otec: Neznámý
Sourozenci: Becky - Žije
Družka: Laisa - Mrtvá
Štěňata: Nenarozená - Mrtvá
Budoucí družka: SaraVzhled:
Jméno: BeckyDruh: Pes
Plemeno: Dobrman
Věk: 4 měsíce (Štěně.)
Pohlaví: Fenka
Povaha: Taková neustále ustrašená kulička chlupů.
Celkem klidná a milá, ale trvá jí než si na někoho zvykne. Zároveň zoufale touží po ochraně, ale bojí se, že jí někdo ublíží.
Prostě štěně.Něco o: Miluje vítr a ráda si hraje s poletujícími listy.
Jako kořist má nejradši králíka a několikrát se ho pokusila sama ulovit, ale samozřejmě se jí to nepovedlo.
Přední tlapku má zlomenou a špatně jí srostla, takže na ní kulhá.
Jinak je roztomilá a plná energie.Backstory: Nic moc si nepamatuje.
Ví jenom, že má někde bratra a že ho má najít. Neví ale kde by mohl být a tak je celkem ztracená a hledá pomoc.Rodina/příbuzní:
Matka: Neznámá
Otec: Neznámý
Sourozenci: ElliotVzhled:
Doufám, že je vše v pořádku.
~Agma