Možná jsem si nebyla tak jistá, jak bych chtěla, ale jedno jsem věděla, Země Nezemě bude ještě chvíli mým domovem. Pádla se zasekla, protože jsem vyjela na pevninu a tak jsem s velkou námahou vysunula loď na písečný břeh. ,,Vidím, že ses vrátila," zašklebil se Pan. ,,Ano," věnovala jsem mu rychlý pohled a odfoukla si vlas z očí. ,,Možná..." ,,Né, žádné možná," přerušila jsem ho a prstem mu zakryla ústa.
S tím jsem se vydala do džungle. ,,Tak, ale.."začal znovu Pan. ,,Né, žádné ale." Pan se zjevil přímo předemnou. Zastavila jsem se. Věnoval mi zkoumavý pohled. A rukou mi upravil pramínky vlasů za ucho. Kousla jsem se do rtu, silně. ,,Proč si to nepřipouštíš? My dva, prostě k sobě patříme." Věnoval mi pohled tmavých očí.
,,Když, já ti něco neřekla Petře," Petr se však blížil k mým rtům. Rychle si mě k sobě přitáhl, až jsem zavrávorala. ,,Moje matka je Matka Přiroda,"vykřikla jsem, když se mě chystal políbit. Pan mě s vyjeveným pohledem probodával, ale ihned poznal, že s ním nehraji krutou hru a mluvím pravdu. Odtáhl si mě na délku svých paží. ,,Ty jsi ta Sha nel Enet?"měřil si mě očima. ,,Ano a své jméno jsem si zkrátila na Shannel, Vitalis byla přezdívka" pípla jsem váhavě, pocit bezpečí se ze mě vytratil. Jako by předemnou stálo dravé zvíře, které zachytilo pach své kořisti.
,,Jdeme," chytil mě Pan pevně za zápěstí a táhl mě do džungle, kam jsem ještě před chvílí měla namířeno. ,,Počkej, kam to jdeme?"začala jsem se vzpouzet Petr však neodpověděl. ,,Pusť mě, slyšíš!" ,,Je mi to líto Shannel, ale pro teď si moje největší výhoda," řekl s kamenným výrazem Pan. Stromy natahovaly své větve na pomoc a trsy trávy se ovíjely okolo mých kotníků, vše však marně.
Pan mě dovedl až za tábor k dřevěné kleci na laně. ,, Dovnitř," nakázal Pan. ,,A co, když nepůjdu?"podívala jsem se na něj pobaveně. Petr mě chytil pevně do náručí a do klece mě vložil. Ani mé nadávky mu jeho účel neprekazily. Když se chtěl otočit, přitáhla jsem si ho trikem k sobě. ,,Láska nebo moc?"zašeptala jsem mu provokativně do ucha. Petr rychle vyšel z klece a dvířka se za ním s bouchnutím zavřely. Zkusila jsem je otevřít, byly však pevně zamčeny.
ČTEŠ
Láska nebo Moc (2.díl)
FantasyVitalis se vrací do Země Nezemě, ale jak naruší její vykvétající vztah s Panem jejich okolí? Pan se musí rozhodnout, jestli prahne spíše po lásce, a nebo chce porazit Matku Přírodu a podmanit si celou Zemi Nezemi. Vybere si správně? 4.5.2023 #3 zvra...