,,Pane, v lese se nacházeli nové oddíly bojovnic, severně od Umrlcova zálivu," přiběhl za Panem jeden z jeho věrných, též známý pod jménem Florián. Pan seděl zamýšleně na jednom z šedých, mechem porostlých balvanů. ,,Poslal si tam hlídky?"odvětil Pan monotónně a nezvedl k Floriánovi oči. ,, Samozřejmě, ale nejsem si jist, jak na tom jsou, bylo to už před třemi dny a ještě se nevrátili" ,,Dobře Floriáne, půjdu to zkontrolovat," s tím se Pan zvedl a odešel do útrob džungle.
*
Jak tak procházel džunglí zaslechl šepot. Že by ptáci, či snad zvěř? V těchto místech to nebylo obvyklé, ale nedával tomu pozornost. Opatrně se přibližoval na bojovou plážovou mýtinku, kde se odehrávala bitva, chtěl využít momentu překvapení. Najednou ho však bodlo do srdce nesmírné ticho. Drásalo se pod jeho kůži a vyvolávalo v něm nepříjemný pocit.
Nervózně vyšel na údajné bojiště, které však nyní budilo dojem pohřebiště. Na zemi se nacházeli ztraceni chlapci, nebyli na nich žádné známky po boji, ale okolo nich byly omotány úponky rostlin, které je škrtily a některým procházely i do úst. Pan to všechno s hrůzou sledoval a také si povšiml, že na zemi neleží ani jedna bojovnice.
S hrůzou se zaměřil na jeden z obličejů, jen aby zjistil, že zde leží jemu až moc dobře povědomá tvář. ,,Alfie"zašeptal Pan zklesle. S tím se otočil a rychlým krokem vyrazil zpět do džungle. Neměl však namířeno do tábora, ale k jedné dřevěné kleci, která se nyní houpala ve vzduchu a ve které se někdo nacházel.
*
Dvířka klece se rozletěly, to už není poprvé uvědomila si Shannel. ,,Shan musím ti něco říct," začal Pan, který stál před klecí, tato situace mu vyhovovala, protože nemusel vidět její zkleslý výraz. Jakmile však Shannel uslyšela Panův hlas vyřítila se z klece přímo na Pana, tak až ho shodila na záda. ,,Já jsem věděla, že se pro mě vrátíš! Už jsem nám naplánovala cestu na kokosové ostrovy,"pištěla nadšeně Shannel. Pan ji jen s údivem pozoroval, stále neschopný vstát.,,Promiň, že jsem tak vylítla, ale bez tebe v té kleci byla fakt nuda, bez moji lásky!" Panův výraz šlo v tu chvíli popsat, jako kdyby viděl Matku Přírodu tančit čardáš. ,,Cože, jak to myslíš? Ty na mě nejsi naštvaná, zato, že jsem tě zavřel do klece?"zadíval se na ni nechápavě Pan. ,,Ale vůbec,"usmála se na něj Shannel. ,,Já už teď chci být jen se svým milovaným až dokonce dní!"zavřeštěla znovu Shannel.
Nápoj lásky, uvědomil si Petr, ale kdo by jí ho dával? Nad Shannelinou hlavou se objevil zářivý nápis:,,Láska je nejsilnější zbraň." Petr se zarazil. ,,Půjdeme do tábora," zatáhl Shannel za ruku. ,,Dobře lásko," odpověděla Shannel nadšeně Panovi a vymanila se ze sevření, aby ho mohla chytnout za ruku. ,,A neříkej mi lásko," povzdechl si Pan. ,,Dobře Peťulko," odvětila Shannel a Petr přitom zakopl o nedaleký kořen. Vyčerpaně se vytáhl zpět na nohy, jen aby ho přivítal teplý stisk Shanneliny ruky. Kdo sakra omámil Shannel!
ČTEŠ
Láska nebo Moc (2.díl)
FantasiaVitalis se vrací do Země Nezemě, ale jak naruší její vykvétající vztah s Panem jejich okolí? Pan se musí rozhodnout, jestli prahne spíše po lásce, a nebo chce porazit Matku Přírodu a podmanit si celou Zemi Nezemi. Vybere si správně? 4.5.2023 #3 zvra...