6 Vniknutí

88 6 0
                                    

,,To se vzdáš jen tak snadno, své největší výhody!"syčel znepokojeně Florián. Žár ohně mu zahříval jeho prokřehlé ruce a zároveň přes něj viděl rozmazanou postavu Pana, kterého však chlad vůbec netrápil. ,,Je to jen dočasně a mimo to vypila nápoj lásky," řekl bezbarvě Pan. ,,Alee," chystal se ještě oponovat Florián. ,,Ticho, už jde," zvedl Pan ruku v nekompromisním gestu.

Rychlými kroky se k nim blížila Shannel, celá natěšená až ji batůžek na zádech vesele poskakoval. ,,Hlavně nezapomeň, že před setměním se zde vrátíš a podáš nám zprávy," upravil ji Petr popruhy batohu.
,, Samozřejmě," usmála se Shannel a ještě chlapcům zamávala na rozloučenou.

,,Možná je to divné, ale docela mi vyhovuje jak je otupělá,"uchechtl se Florián. ,,Mě též, mě též," díval se za její mizející siluetou Pan a na tváři mu pohrával úšklebek nad jeho ďábelským plánem.

*

Shannel rychlými kroky překonávala vzdálenost mezi ní a její misí. Řídila se podle Panových instrukcí a následovala stezku, kterou jí ukázal. Po chvíli už začala narážet na několik domečků, až se dostala až do středu  té zelené vesnice.

Mám navštívit Vůdkyni a nebo radši navštívit svou matku? Shannel se ale nestihla dlouho rozmýšlet, protože ji vyrušil křik jedné z dívek. ,,Tak, že je až tak blbý jsem si fakt nemyslela," uchechtla se černovláska při pohledu na mě. ,,No tak to víš, to je tím jeho šarmem," vypískla druhá a všechny dívky, které se ke mně přihrnuly přitom vypukly smíchy.

,,No tak děvčata, nechte ji," prodrala se skrze hlouček dívka ve které jsem poznala Grace. Neváhala jsem ani chvíli a se štěstím v očích ji objala. ,,No tak, no tak," odstrčila mě s úsměvem Grace. ,,Jdi si teď odpočinout, chatku už znáš," pousmála se. A já jsem se vydala směrem k chatce.

Ležela jsem a očima jsem hypnotizovala strop, usnout jsem nechtěla, nemohla. Čekala jsem, ale povyk dívek venku přetrvával.  ,,Myslíte, že už spí? Možná se jí zdá o Panovi!"vypískla jedna z nich. ,,Ten nápoj lásky ji musel zamotat hlavu!"vypískla jiná.  ,,Je mi líto Jamese, musí se tam nudit, když je Pan tak naivní." ,,Pan si ani nevšimne, že tam má zvěda," prskla další z nich. ,,Pššš," utišila ji jiná. ,,Ještě může být vzhůru."

Až utichly hlasy, vydala jsem se potichochoučku ven, přímo směrem k lesu. Působil, tak strašidelně a tajuplně, chvílemi jsem měla dokonce pocit, že už se z lesa nedostanu. Na konci lesa jsem však spatřila Pana opřeného o kmen. S radostí jsem se k němu rozběhla, ale on mě však odstrčil rukou. ,,Tak co?"jedno z jeho obočí se vyhouplo nahoru.

,,Grace žije," řekla jsem udýchaně. ,,A dál," řekl Pan bez údivu. ,,Noo, já.." Pan si mě k sobě přitáhl a jeho jemné rty se dotkly těch mých. ,,Ve své skupině bys měl mít nějakého Jamese a asi je to zvěd," mluvila jsem tak rychle, až jsem ani nedýchala. ,,Zajímavé," zasmál se Pan.
,,Velmi zajímavé."

Další kapitola, jeeeej😏 Abych to vysvětlila, tak jsem chtěla do tohoto dílu, dát nápoj lásky, jelikož mě ten nápad s ním nadchl, ale úplně jsem nevěděla jak to vyřešit dál😂 Zároveň jsem přidala další zajímavou postavu a to Jamese😆 Máte se na co těšit lidičky, budu se snažit vydávat co nejpravidelněji. Adios🤪

Láska nebo Moc (2.díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat