7 Procitnutí

82 5 2
                                    

Hned za svítání jsem vyběhla ze stanu s cílem dostat se k Vůdkyni. A tak jsem ani chvíli neváhala a zaklepala na dřevěné dveře chatky. ,,Dále,"ozvalo okamžitě a já jsem vstoupila.

Vůdkyně seděla u stolu a i přes to, že nechtěla abych si něčeho všimla, jsem poznala, že něco píše na papír. ,,Už jsem tě čekala, posaď se," s tím jsem se usadila na kruhovitý pařez a Vůdkyně přede mě postavila kouřící nápoj. ,,Vypij to," zadívala se na mě Vůdkyně.

Já jsem si nápoj přeměrila pohledem, ale nakonec si jej přiložila k ústům. Zahořklá pachuť pulsovala celým mým tělem, ale neodvažovala jsem se nápoj vyplivnout. Cítila jsem se, jako bych celou dobu nosila klapky na očích a konečně jsem se jich zbavila.

,,Tak a nyní už ti můžu vše říct," zaměřila se na mě Vůdkyně. ,,Pan hraje velmi zákeřnou hru a musíme být chytřejší než on." ,,A já si myslela, že neschopnost a Pan mají stejný význam," utrousila jsem. ,,Vidím, že se ti vrací tvůj optimismus, ale schyluje se k další bitvě, větší než ta předešlá, která zřejmě rozhodne o pánu Země Nezemě."

,,Myslíte, že vadí, když jsem Panovi řekla, že má ve svých řadách špeha?"zadívala jsem se na Vůdkyni. ,,James si s tím určitě poradí," zasmála se Vůdkyně. Zřejmě ho v lásce moc neměla. ,,Pro tebe je teď, však důležité, abys byla dobře pripravená a nepodlehla jeho hrám," nasadila vážný výraz Vůdkyně. ,,Já, že jsem někdy podlehla jeho hrám?"zasmála jsem se.

,,Můžu vám slíbit, že udělám vše, co bude v mých silách. Mohla bych se však ještě před tím setkat s mojí Matkou," upřela jsem na ni pohled. ,, Samozřejmě," odpověděla Vůdkyně. ,,Usmíření vás dvou, je klíčem k vyhrání bitvy."

Jakože, chtěla jsem dát vyléčení Shannel, ze spárů nápoje lásky, až později, protože to byla jedna z hlavních dějových linek a taky "je to asi divné" ale bavilo mě psát hloupou husičku, která se snaží splnit všechna Panova přání😂 Nakonec však  příběh mi začínají prolínat jiné dějové linky. Další kapitolka bude z pohledu Pana o hledání "Jamese" mezi ztracenými chlapci. Dáme si nachvilku pauzičku od slaďáren.(doufám, že nevadí, ale chemie mezi Panem a Shannel se bude dále vyvíjet) Zatím Adiós🤪

Láska nebo Moc (2.díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat